Gość QXs Opublikowano 1 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 Tak jak w temacie mam problem z dostaniem linki do serenki od hamulca ręcznego. W mojej starej benzynowej pasowała od jakiejś primery ale niestety nie pamiętam jakiej. Czy ktoś może się orientuje od czego do diesla będzie pasować? Pytam się bo znalazłem jedną ale w cenie ponad 200zł!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel2163 Opublikowano 1 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 ale ktora strona lewa czy prawa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość str3ight Opublikowano 1 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2010 ja mam ten sam problem z linka prawa. trzyma mi reczny, sa jakies sposoby na to ? jakby do pancerza napsikac wd-40 ? ew ktos mial juz jakies problemy i sobie proadzil z tym linkami ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość QXs Opublikowano 2 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2010 Ok linka już kupiona do serenki. Była to prawa linka i kosztowała 180zł. Lewą mieli pasującą od Primery i kosztowała 80zł. Niestety prawa jest dłuższa i ma ok 164cm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel2163 Opublikowano 2 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2010 przeplaciles drugie tyle tak ci tylko powiem ja za swoja dalem az 80 zł. Jest na necie sklem internetowy na ktorym znalazlem linke i kupilem i w dodatku od zamowienia do odbioru cale 2 dni minely ja mam ten sam problem z linka prawa. trzyma mi reczny, sa jakies sposoby na to ? jakby do pancerza napsikac wd-40 ? ew ktos mial juz jakies problemy i sobie proadzil z tym linkami ? niestety nic ci to nie pomoze poniewaz linka tnie sie na wejsciu w tarczy kotwicznej mozeszsprobowac ja wyjac i oczyscic ale to nie wiele pomoze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość QXs Opublikowano 2 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2010 No trudno, ważne że cylinderki i linki sprawne a auto hamuje i przejdzie badania Następny krok to ustawienie zbieżności po wymianach w przednim zawieszeniu, a jeszcze kolejny etap to sprawdzenie w którym miejscu poci się silnik i uporanie się z tym. Po tych zabiegach serena będzie niemalże w stanie fabrycznym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość str3ight Opublikowano 8 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2010 pawel a mozesz dac link do tego sklepu z linkami ? dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.