Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[N14] Przepływomierz


Gość nol152

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc mam taki problem ostatnio zarówno na ssaniu jak i na cieplym silniku zaczely mi falowac lekko obroty stalo sie to po niezlym kataniu auta wczesniej tego nie mialem,

moje przypuszczenia to niesprawny przepływomierz mierzylem napiecie na rozgrzanym silniku na biegu jalowym mial 1,36v w silniku 1.4 16v 75km 1995r.nie wiem jakie dane sa fabryczne napiec przeplywomierza bo tego nie ma w serwisowce i od tej pory zawsze samochod odpala za drugim razem na zimnym silniku dostaje lekkij zadyszki jakby dostawal za duzo paliwa albo powietrza, czy przeplywomierz od razu dziala po odpaleniu silnika bo np sonda lambda zaczyna dzilac po osiagnieciu odpowiedniej temperatury??????????????Dzis jeszcze raz wszystko sprawdzalem po kataniu i przeczyscilem troche przeplywke to miala napiecie 1.46v i wachalo sie. Sprawdzalem swiece to byly czarne, robilem takie testy na rozgrzanym silniku odlaczalem sade lambda nic sie nie dzialo zadnej zmiany odloczalem krokowy nic sie nie dzialo a jak odlaczalem czujnik polozenia przepustnicy to silnik rowniej chodzil ale byly obroty wieksze okolo 1000 po odlaczeniu przeplywki silnik gasl chyba ze go trzymalem na obrotach

 

niestety nik nie jest w stanie mi pomóc

 

tak wyglada kopulka i palec i swieca po kataniu

post-20872-052980700 1286624629_thumb.jpg

post-20872-050050500 1286902374_thumb.jpg

post-20872-033255400 1286902412_thumb.jpg

post-20872-011947800 1286902445_thumb.jpg

post-20872-046710900 1286902539_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mam taki objaw, obroty falują, ale nie znów tak mocno, w granicach +/- 100-200obr. Też mam tak że czasem zatrzyma się ok 1200 obr/min i po chwili spada cały czas falując.

PS: Też silnik 1.4 16v ale 87 KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, jeżeli objawy ustępują po zatkaniu odmy, to winien jest elektrozaworek PCV, który odpowiada za odpowietrzenie skrzyni korbowej. U mnie doraźnie pomogło przytkanie tekturą odmy w filtrze powietrza. Taki zawór jednokierunkowy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...

Może komuś pomoże

Jak ki padł przepływomierz zaczęło się od problemów z odpalaniem - to było w zimę.

Strasznie długo kręciłem i jak załapywał to na chwilkę i gasł jak udało się odpalić - cudem :/

Auto po dojeżdżaniu do skrzyżowania auto gasło

oddałem mechanikowi na diagnozę - obejrzał i powiedział że przepływomierz i że zrobił co się dało żebym do jechał do domu

- nie miałem czegoś takiego jak wysokie obroty :/ - to po jego regulacji ale dojechałem :)

Jeszcze przed problemami z odpalaniem czasami samochód jak starało się jechać płynnie i spokojne dusił się jak by kończyło mu się paliwo - robił kangura

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzić odme, dodatkowo poodtykać wszystkie wężyki i przeczyścić ... zbiera się tam nagar....

 

Falowanie obrotów to nie koniecznie przepływka ... często nagar siada też na przepustnicy i to też wymaga wyczyszczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdjeta przepustnica przeczyszczona jak pupa sonda ok elektryka ok wszystko sprawdzane moze ten dolot na wolnych obrotach ma mniejsza pojemnosc niz seryjna puszka co o tym myslicie moze zostawic puszke i wstawic dolocik troche inaczej co sadzicie tylko wiem ze dzwiek sie zmieni po terast jest za***isty az kazdy sie patrzy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...