Gość nol152 Opublikowano 12 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2010 Czesc mam taki problem ostatnio zarówno na ssaniu jak i na cieplym silniku zaczely mi falowac lekko obroty stalo sie to po niezlym kataniu auta wczesniej tego nie mialem, moje przypuszczenia to niesprawny przepływomierz mierzylem napiecie na rozgrzanym silniku na biegu jalowym mial 1,36v w silniku 1.4 16v 75km 1995r.nie wiem jakie dane sa fabryczne napiec przeplywomierza bo tego nie ma w serwisowce i od tej pory zawsze samochod odpala za drugim razem na zimnym silniku dostaje lekkij zadyszki jakby dostawal za duzo paliwa albo powietrza, czy przeplywomierz od razu dziala po odpaleniu silnika bo np sonda lambda zaczyna dzilac po osiagnieciu odpowiedniej temperatury??????????????Dzis jeszcze raz wszystko sprawdzalem po kataniu i przeczyscilem troche przeplywke to miala napiecie 1.46v i wachalo sie. Sprawdzalem swiece to byly czarne, robilem takie testy na rozgrzanym silniku odlaczalem sade lambda nic sie nie dzialo zadnej zmiany odloczalem krokowy nic sie nie dzialo a jak odlaczalem czujnik polozenia przepustnicy to silnik rowniej chodzil ale byly obroty wieksze okolo 1000 po odlaczeniu przeplywki silnik gasl chyba ze go trzymalem na obrotach niestety nik nie jest w stanie mi pomóc tak wyglada kopulka i palec i swieca po kataniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sedric Opublikowano 20 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 Kiedy mój przepływomierz powiedział papa wariowały obroty, na ciepłym silniku trzymało go na 2k rpm bądź falowało między 1 a 2 tyś nieustannie. Jeśli masz takie objawy to raczej przepływka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nol152 Opublikowano 23 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2010 Jeszcze zauwazylem taka zecz jak jade i wzucam na luz i sie zatzymam to obroty sa okolo 1200 i po chwili spadaja na jakies 800 i nie rowno silnik pracuje faluje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Chochlik Opublikowano 27 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2010 Też mam taki objaw, obroty falują, ale nie znów tak mocno, w granicach +/- 100-200obr. Też mam tak że czasem zatrzyma się ok 1200 obr/min i po chwili spada cały czas falując. PS: Też silnik 1.4 16v ale 87 KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MiQ Opublikowano 1 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2010 Panowie, jeżeli objawy ustępują po zatkaniu odmy, to winien jest elektrozaworek PCV, który odpowiada za odpowietrzenie skrzyni korbowej. U mnie doraźnie pomogło przytkanie tekturą odmy w filtrze powietrza. Taki zawór jednokierunkowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nol152 Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 Kopółka wymieniona przewody swiece i dalej tosamo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marko25 Opublikowano 21 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2011 Może komuś pomoże Jak ki padł przepływomierz zaczęło się od problemów z odpalaniem - to było w zimę. Strasznie długo kręciłem i jak załapywał to na chwilkę i gasł jak udało się odpalić - cudem :/ Auto po dojeżdżaniu do skrzyżowania auto gasło oddałem mechanikowi na diagnozę - obejrzał i powiedział że przepływomierz i że zrobił co się dało żebym do jechał do domu - nie miałem czegoś takiego jak wysokie obroty :/ - to po jego regulacji ale dojechałem Jeszcze przed problemami z odpalaniem czasami samochód jak starało się jechać płynnie i spokojne dusił się jak by kończyło mu się paliwo - robił kangura Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komprez Opublikowano 22 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2011 Sprawdzić odme, dodatkowo poodtykać wszystkie wężyki i przeczyścić ... zbiera się tam nagar.... Falowanie obrotów to nie koniecznie przepływka ... często nagar siada też na przepustnicy i to też wymaga wyczyszczenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nol152 Opublikowano 23 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2011 Zdjeta przepustnica przeczyszczona jak pupa sonda ok elektryka ok wszystko sprawdzane moze ten dolot na wolnych obrotach ma mniejsza pojemnosc niz seryjna puszka co o tym myslicie moze zostawic puszke i wstawic dolocik troche inaczej co sadzicie tylko wiem ze dzwiek sie zmieni po terast jest za***isty az kazdy sie patrzy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.