Gość Maniakauto Opublikowano 20 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 Witam jakie zarowki znajduja sie w P12 chcialbym wstawic ksenonowe i przetwornice nie wiem jakiej zarowki szukac i jaka moc bedzie odpowiednia z gory Dzieki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 20 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 Witam jakie zarowki znajduja sie w P12 chcialbym wstawic ksenonowe i przetwornice nie wiem jakiej zarowki szukac i jaka moc bedzie odpowiednia z gory Dzieki. Oryginalnie w P12 z ksenonami jest żarnik D2R firmy OSRAM lub PHILIPS pozdrawia Oskar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krajesiak Opublikowano 20 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 (edytowane) Witam jakie zarowki znajduja sie w P12 chcialbym wstawic ksenonowe i przetwornice nie wiem jakiej zarowki szukac i jaka moc bedzie odpowiednia z gory Dzieki. Jesli bedziesz wstawial allegrowe to H7 najlepiej 4300K - barwa zblizona do światła dziennego (jak w oryg.), ale pamietaj ze nie masz na to homologacji i lepiej ustaw sobie swiatla w SKP zebys nie razil innych po oczach. Edytowane 20 Października 2010 przez krajesiak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chemmist Opublikowano 21 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 Witam jakie zarowki znajduja sie w P12 chcialbym wstawic ksenonowe i przetwornice nie wiem jakiej zarowki szukac i jaka moc bedzie odpowiednia z gory Dzieki. pamiętaj że taka przeróbka nie jest legalna i będzie podstawa odebrania dowodu rejestracyjnego przez Policję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 21 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 Zanim Policja zabierze Ci dowód to ja z chęcią wyreguluję te lampy młotkiem lub kluczem do kół Do lamp reflektorowych nie można stosować źródeł Xenonowych, ponieważ będziesz rzucał tak mocno rozproszone silne światło na drogę, że wszyscy inni użytkownicy będą oślepieni Oryginalne lampy Xenon w P12 wyposażono w żarniki Philips D2R Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jurgenik Opublikowano 21 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 Zanim Policja zabierze Ci dowód to ja z chęcią wyreguluję te lampy młotkiem lub kluczem do kół Do lamp reflektorowych nie można stosować źródeł Xenonowych, ponieważ będziesz rzucał tak mocno rozproszone silne światło na drogę, że wszyscy inni użytkownicy będą oślepieni Oryginalne lampy Xenon w P12 wyposażono w żarniki Philips D2R And_pecu wyluzuj troszkę z tymi ksenonami, bo absolutnie nie masz racji. P12 z fabrycznymi ksenonami ma identyczne lampy jak z żarówkami H7. I skoro nie oślepia halogenem, to nie będzie również oślepiał ksenonem. A poza tym są żarniki H7R z przesłoną: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 22 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2010 ......Oryginalne lampy Xenon w P12 wyposażono w żarniki Philips D2R Ja miałem założone OSRAM pozdrawiam Oskar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zeebro Opublikowano 22 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2010 Czy ktoś wie jak samemu wymienić żarówki ksenonowe w P12? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 16 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 Czy ktoś wie jak samemu wymienić żarówki ksenonowe w P12? Wymieniasz podobnie jak zwykłe H7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zeebro Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 Wymieniasz podobnie jak zwykłe H7 Na odłączonym akumulatorze? Wg. ASO powinno się wymieniac tylko w serwisie, bo przetwornica generuje strasznie wysokie napięcie i nieumiejętna wymiana powoduje że może człowiekiem potelepac albo i nawet gorzej - ktoś coś wie w tym temacie? Czy to bajki? Dostanę się tam bez problemu? Jedna lampa świeci mi na różowo, druga na niebiesko... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcopolo2010 Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 Jak ci swieci na rózowo to juz jest do wymiany ale i najlepiej wymieniac parami. Dostajesz sie na luzie do nich ja wymienialem przy wyłaczonym aucie aku nieodkrecałem. powodzenia:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 (edytowane) Na odłączonym akumulatorze? Wg. ASO powinno się wymieniac tylko w serwisie, bo przetwornica generuje strasznie wysokie napięcie i nieumiejętna wymiana powoduje że może człowiekiem potelepac albo i nawet gorzej - ktoś coś wie w tym temacie? Czy to bajki? Dostanę się tam bez problemu? Jedna lampa świeci mi na różowo, druga na niebiesko... Dostaniesz się bez problemu, z lewej strony wyjmij sobie przedłużkę do zbiornika na płyn do spryskiwaczy, nie odpinasz akumulatora, po zdjęciu gumowej osłony masz kostkę, którą zdejmujesz i potem zabierasz się za żarnik..... nic ciebie nie potelepie wymienia się podwójnie, ponieważ wymieniając tylko jedną będą świeciły inaczej (barwa) żarniki osiągają docelowo swoją barwę światła po około 3 miesiącach Edytowane 20 Listopada 2010 przez Oskar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zeebro Opublikowano 22 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2010 Dzięki za podpowiedzi Czy żarnik to tylko kwestia wyjąć-włożyć czy trzeba coś tam jeszcze pokombinować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 22 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2010 Wyjąć wsadzić, jest zabezpieczony drucikiem przed wypadnięciem ale poradzisz sobie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jurbora Opublikowano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 Pojazdy wyposażone w ksenony muszą mieć obowiązkowo system spryskiwania szyb reflektorów , jeśli nie masz tego systemu to dowód rej. będzie Ci odebrany. Wszelkie zmiany pojazdu wymagające homologacji muszą być wprowadzone do dow. rej. pojazdu w tym np ogumienie ,średnica tarcz koła .(Niedopuszczalne jest wymiana tarcz do opon nisko profilowych jeśli nie są one ujęte w dokumentacji pojazdu.Rozważ wymianę Żarników ksenonowych mając na uwadze , że jeden żarnik kosztuje ok 150- 200 zł a należy wymienić dwa żarniki w przypadku wymiany jednego . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 ....jeden żarnik kosztuje ok 150- 200 zł ... Na allegro żarnik Philipsa i Osram D2R koszt ok. 100-110 PLN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
słonik Opublikowano 3 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2011 Ktos pomoze mi z tą żarówką? Zdejmuję osłonę gumową, mam przetwornicę i napisane w LEWO lub w PRAWO. Odkręcam coś puściło, ale co dalej? Jak wyjąć tą przetwornicę, nic nie chce urwać.. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabel Opublikowano 4 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 Na allegro żarnik Philipsa i Osram D2R koszt ok. 100-110 PLN Tak ale w serwisie nissana we Wroclawiu 500 zlociakow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.