Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

silnik do Nissana X-Traila


Gość Marek 52
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam Nissana I-Traila rok podukcji 2002r. jak stwierdzic jaki typ silnika znajduje się w danym pojeżdzie bo z dowodu rejestracyjnego można tylko wyczytac pojemność 2184 cm i tyle czy w VIn znajudue sie zakodowany typ silnika? Dopytuje sie bo padł mi silnik i potrzebuje nowego a nie umiem ustalić jaki powinien być,. Przepraszam za naiwne pytania ale jestem laikiem w tej dziedzinie i potrzebuje pomocy pozdrawiam Marek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam Nissana I-Traila rok podukcji 2002r. jak stwierdzic jaki typ silnika znajduje się w danym pojeżdzie bo z dowodu rejestracyjnego można tylko wyczytac pojemność 2184 cm i tyle czy w VIn znajudue sie zakodowany typ silnika? Dopytuje sie bo padł mi silnik i potrzebuje nowego a nie umiem ustalić jaki powinien być,. Przepraszam za naiwne pytania ale jestem laikiem w tej dziedzinie i potrzebuje pomocy pozdrawiam Marek

 

Witam nie wiem czy o to tobie chodziło ale typ silnika jest wybity na bloku silnika mniej więcej w miejscu które oznaczyłem strzałką ale żeby je odczytac trzeba się nieźle nagimnastykowac pomocne może byc małe lusterko.Powodzenia

post-30572-029909300 1287746451_thumb.jpg

Edytowane przez RYNI
  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co znaczy padł silnik??

Ja miałem też momenty, że mechanicy chcieli kupić cały silnik, bo niby tańszy cały silnik z osprzętem niż sam osprzęt, ale wymienili pierdołę i bangla:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

naprawiałem silnik w salonie w Ełki najpierw wymienili pompę ,potem głowice potem wtryskiwacze po 3 dniach silnik podczass jazdy przestał działać Olej zalał turbo , rozwaliło chłodnivce i tyle potrzebny cały silnik aże by znaleść silnik trzeba znac typ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach