Gość roberto.26 Opublikowano 22 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2010 Po nocy na posadzce garazu widac plame płynu chłodzacego , oglądałem go pod maska i pod spodem i wszedzie jest sucho , nie moge zlokalizowac wycieku , sa to dosc znaczace ubytki , dolewam co drugi dzień ok 250 ml , prosze o pomoc , z góry dziekuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nice-wawa Opublikowano 22 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2010 Fajnie by było jak byś podał model i rodzaj silnika i czy masz LPG . Opisz na z której strony komory silnika pojawia się plama . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 22 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2010 Fajnie by było jak byś podał model i rodzaj silnika i czy masz LPG . Opisz na z której strony komory silnika pojawia się plama . dokładnie to ważne wskazówki dostałeś tak to bym Ci pomógł od ręki ale szklana kulka mi się zbiła i duppa nie dam rady ... i jak masz LPG to gdzie masz reduktor posprawdzaj czy nie cieknie bo może cieknąć po silniku i odparowywać i nie tak łatwo znajdziesz ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość roberto.26 Opublikowano 23 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2010 primerka 1995 r , 1,6 z gazem , reduktor mam po prawej stronie a plama jest po stronie lewej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeorgeGt Opublikowano 23 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2010 (edytowane) primerka 1995 r , 1,6 z gazem , reduktor mam po prawej stronie a plama jest po stronie lewej sprawdź przewody gumowe od reduktora czy nie sparciałe.. ja miałem tak, że niby na oko nie miało prawa cieknąć a po zdjęciu pękały w rekach Edytowane 23 Października 2010 przez GeorgeGt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 23 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2010 Gdzie sa przecieki to prosze zobaczyc jak silnik bedzie nagrzany z tego wzgledu ze przy nagrzanym silniku w ukladzie chlodzenia panuje wieksze cisnienie i wtedy prosze podokykac wszelkie przewody i laczenia . Poza tym prosze zobaczyc czy nie cieknie pompa wodna . Ma na dole taki otwor technologiczny i zobaczyc czy nie ma tam plynu. Podniesc dywanik i zobaczyc czy czasami nie przecieka nagrzewnica. POza tym mozesz popytac czy w warsztacie maja pompke do badania korkow chlodnic i wtedy ta pomka mozesz sprawdzic szczelnosc ukladu .Jesli maz jakiegos znajomego chemika lub popytaj w sklepach czy na CPN czy nie nie maja plynu fluorescencyjnego .Wlewasz go do ukladu i po zagrzaniu podswietla sie lampa ultrafioletowa i wtedy pokaze CI gdzie masz wyciek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daaroo Opublikowano 25 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2010 Probowal moze ktos zakleic czyms dolny otwor technologiczny w pompie w wody ? W moim przypadku plyn wlasnie tamtedy cieknie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 25 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2010 Daaro a jak myslisz po co jest ten otwor w pompie?. Jesli cieknie stamtad to jest taki ,,system wczesnego ostrzegania ,, ze cos jest nie tak. Teraz prosze sie zastanowic. Jesli cieknie to znaczy ze poszedl uszczelniacz . Tak?. A jak poszedl uszczelniacz to zatkanie tego otworu nie spowoduje uszczelnienie uszczelniacza tylko prace lozyska pompy w plynie chlodzacym. I Tak po pewnym czasie szlag trafi lozysko pompy. Mozesz to zaslepic ale tylko do wymiany pompy w najblizszym czasie. Czesc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daaroo Opublikowano 26 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2010 Daaro a jak myslisz po co jest ten otwor w pompie?. Jesli cieknie stamtad to jest taki ,,system wczesnego ostrzegania ,, ze cos jest nie tak. Teraz prosze sie zastanowic. Jesli cieknie to znaczy ze poszedl uszczelniacz . Tak?. A jak poszedl uszczelniacz to zatkanie tego otworu nie spowoduje uszczelnienie uszczelniacza tylko prace lozyska pompy w plynie chlodzacym. I Tak po pewnym czasie szlag trafi lozysko pompy. Mozesz to zaslepic ale tylko do wymiany pompy w najblizszym czasie. Czesc. pytam z ciekawosci, bo juz wymienialem pompe wody na GMB i po pol roku zaczyna cieknac. Martwi mnie to, ze znow musze wydac kase na pompe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość roberto.26 Opublikowano 26 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2010 sprawdzalem na goracym silniku , gdzie moze cieknąc i nic nie widac, pompa wody tez sucha, drugi dzień jest sucho w garazu , w miejscu gdzie pojawiała sie plama płynu , dziwna sprawa , pod dywanikami tez sucho , jezeli ktos ma jakis jeszcze pomysł to bede wdzieczny za wszystkie wskazówki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.