Niebora Opublikowano 26 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2010 (edytowane) Ostatnio na naszym forum był zastój więc zaglądałem, co słychać w Reichu. Też mają stronę użytkowników Nissana: http://www.nissanboard.de Posiadacze Patroli mają tam problemy z silnikami 3,0. Poniżej wklejam link do postu gostka o nicku "Deepdiver", który jeszcze na gwarancji wymienił dwa silniki - pierwszy padł po 15 tys. km, drugi po 65 tys. km. Do tego 14 dni po upływie trzyletniej gwarancji rozleciała się skrzynia biegów, a potem jeszcze głowica i alternator. Podsumował to stwierdzeniem "Ręce precz od Patroli 3,0!" Legendarne, niezawodne Patrole skończyły się w 2000r po mariażu z Renault. Schowałem więc swojego 2,8 do garażu i traktuję jak relikwię, ponieważ wygląda na to, że nie ma ani następcy, ani innej alternatywy poza dwa razy droższym Land Cruiserem 100. http://www.nissanboard.de/artikel_nissan_75423_tv_0_hl__hlu_0_page_10_MOTORSCHADEN-1.-2..html Edytowane 27 Października 2010 przez Niebora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clipp Opublikowano 29 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2010 Ostatnio na naszym forum był zastój więc zaglądałem, co słychać w Reichu. Też mają stronę użytkowników Nissana: http://www.nissanboard.de Posiadacze Patroli mają tam problemy z silnikami 3,0. Poniżej wklejam link do postu gostka o nicku "Deepdiver", który jeszcze na gwarancji wymienił dwa silniki - pierwszy padł po 15 tys. km, drugi po 65 tys. km. Do tego 14 dni po upływie trzyletniej gwarancji rozleciała się skrzynia biegów, a potem jeszcze głowica i alternator. Podsumował to stwierdzeniem "Ręce precz od Patroli 3,0!" Legendarne, niezawodne Patrole skończyły się w 2000r po mariażu z Renault. Schowałem więc swojego 2,8 do garażu i traktuję jak relikwię, ponieważ wygląda na to, że nie ma ani następcy, ani innej alternatywy poza dwa razy droższym Land Cruiserem 100. http://www.nissanboard.de/artikel_nissan_75423_tv_0_hl__hlu_0_page_10_MOTORSCHADEN-1.-2..html Święta prawda, jak tak dalej pójdzie to nie będzie czym jeżdzić za kilka lat. Dziś jeszcze LR i Wrangler produkuje coś co nie powinno połamać się na wertepach. Pozostali "zmiękczyli" swoje samochody. Sztywny most z przodu w autach produkowanych dziś to rarytas, nie wsponimając o całej reszcie, ramy, reduktory. Seryjne blokady odchodzą do histori, a jeżeli już coś gdzieś się pojawia to wszechobecna elektronika. Silniki to inna bajka. Normy emisji spalin i znów wszechobecna elektronika. Porażka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 29 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2010 Skrzynia w 2.8 jest z osobówki ... cienkie ma przebiegi 3.0 ma bardzo dobrą skrzynię ale nie nadaje się do ciagania przyczep Niemiaszki kupują Patrole do ciągania miedzyinnymi przyczep Patrol w konfiguracji V8 diesel ze skrzynią od 3.0 to wzór dla konstruktorów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clipp Opublikowano 31 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 Skrzynia w 2.8 jest z osobówki ... cienkie ma przebiegi 3.0 ma bardzo dobrą skrzynię ale nie nadaje się do ciagania przyczep Niemiaszki kupują Patrole do ciągania miedzyinnymi przyczep Patrol w konfiguracji V8 diesel ze skrzynią od 3.0 to wzór dla konstruktorów Jak masz na Nich - konstruktorów, jakiś wpływ to załatw to jakoś. To byłby ideał Boję się sednak że ideał daleki od rzeczywistości. Zostaje własna inwencja albo motanie po swojemu lub sprawdzonych przepisów. Co do Niemiaszków, /co jest tajemnicą poliszynela/ to szukać 3.0 z padnietym motorem, skrzynią jak "dzwon" i przeszczep na Nissanowski 4.2 Coraz częściej taka kombinacja chodzi mi po głowie. Albo odrazu taki: http://www.carsdir.com/used-car-details.asp?carid=43423 Przynajmnie mało prawdopodobne aby, chłopcy coś kombinowali, zero korozji, no i wisko napewno sprawne A tak na marginesie czy znacie przypadek by ktos sciągał Patrola z Emiratów, czy Arabii Saudyjskiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niebora Opublikowano 2 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 Arabowie nie jeżdżą dieslami. Benzyny mają. W Hamburgu jest taki do sprzedania - 200 KM. Jeśli opłacałoby się ściągać z Bliskiego Wschodu, to Polacy już by tam byli. Popatrz zresztą sam, jak tam jeżdżą Patrolami: http://www.youtube.com/watch?v=CKKeu_wcA7E&feature=fvw http://www.youtube.com/watch?v=m-Ml3EqlqfE&NR=1 I jak odwalają swoje bryki: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clipp Opublikowano 3 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 (edytowane) Jasne że "benzyny" tam woda droższa od benzyny. Pytałem bardziej dla "jaj", no i dla tego by wisko było sprawne i nie było korozji Znajomy ma benzynę w automacie i szczerze powiem nie powala na kolana. Edytowane 3 Listopada 2010 przez clipp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szczureczek Opublikowano 3 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 Na Arabię idą lepiej zrobione autka. Dowiadywałem się co i jak ze sprowadzaniem, ale samemu będzię ciężko. Dobrze jest mieć kogoś na miejscu, jest tam trochę Polaków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clipp Opublikowano 3 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 Inne konfiguracje, bo i klient bardziej szczodry i wymagający i bogaty a klimat pustynny też stawia pewne warunki. Tak jak pisał Niebora,- chłopcy od petro-dolarów gustują w benzynach, w dodatku dobrze wypasionych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niebora Opublikowano 3 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 (edytowane) Mnie zaimponowali techniką jazdy. Wjechać w leśne jeziorko i utopić samochód potrafi każdy. Jeździć na dwóch kółkach po mieście, to już trochę trudniej. Ciekawe ile samochodów trzeba pobić żeby się tak nauczyć ? Czy ktoś z Was próbował ? Edytowane 3 Listopada 2010 przez Niebora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clipp Opublikowano 3 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 Mnie zaimponowali techniką jazdy. Wjechać w leśne jeziorko i utopić samochód potrafi każdy. Jeździć na dwóch kółkach po mieście, to już trochę trudniej. Ciekawe ile samochodów trzeba pobić żeby się tak nauczyć ? Czy ktoś z Was próbował ? Mają chłopcy fantazję i ................pieniądze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szczureczek Opublikowano 4 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 Już to wrzucałem rok temu na konkurencyjnym forum http://www.youtube.com/watch?v=TaOtJOjKCAs Ale Ci nie latają na 2 kołach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niebora Opublikowano 5 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 Faktycznie, rozpędził się. Szkoda, że tak szybko mu się turbo skończyło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szczureczek Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 One puszczają dymka. Ten typ tak ma. Nic się tu nie skończyło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 A tak na marginesie czy znacie przypadek by ktos sciągał Patrola z Emiratów, czy Arabii Saudyjskiej. Ściągnąłem nowego Patrola TD42 ... szedł przez Holandię , tam robiłem z niego ciężarówkę Z importem indywidualnym nie ma problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clipp Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 Czyli jednak da się i to nawet diesla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szczureczek Opublikowano 8 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2010 I pewnie dużo taniej niż w Polsce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 19 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 I pewnie dużo taniej niż w Polsce. Nie chodzi o cenę ... w Europie nie były sprzedawane nowe 4.2 Nie spełniają norm emisji spalin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.