Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Problemy z Patrolem Y61 - 3,0


Niebora
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ostatnio na naszym forum był zastój więc zaglądałem, co słychać w Reichu. Też mają stronę użytkowników Nissana: http://www.nissanboard.de

Posiadacze Patroli mają tam problemy z silnikami 3,0. Poniżej wklejam link do postu gostka o nicku "Deepdiver", który jeszcze na gwarancji wymienił dwa silniki - pierwszy padł po 15 tys. km, drugi po 65 tys. km. Do tego 14 dni po upływie trzyletniej gwarancji rozleciała się skrzynia biegów, a potem jeszcze głowica i alternator. Podsumował to stwierdzeniem "Ręce precz od Patroli 3,0!"

Legendarne, niezawodne Patrole skończyły się w 2000r po mariażu z Renault. Schowałem więc swojego 2,8 do garażu i traktuję jak relikwię, ponieważ wygląda na to, że nie ma ani następcy, ani innej alternatywy poza dwa razy droższym Land Cruiserem 100.

 

http://www.nissanboard.de/artikel_nissan_75423_tv_0_hl__hlu_0_page_10_MOTORSCHADEN-1.-2..html

Edytowane przez Niebora
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio na naszym forum był zastój więc zaglądałem, co słychać w Reichu. Też mają stronę użytkowników Nissana: http://www.nissanboard.de

Posiadacze Patroli mają tam problemy z silnikami 3,0. Poniżej wklejam link do postu gostka o nicku "Deepdiver", który jeszcze na gwarancji wymienił dwa silniki - pierwszy padł po 15 tys. km, drugi po 65 tys. km. Do tego 14 dni po upływie trzyletniej gwarancji rozleciała się skrzynia biegów, a potem jeszcze głowica i alternator. Podsumował to stwierdzeniem "Ręce precz od Patroli 3,0!"

Legendarne, niezawodne Patrole skończyły się w 2000r po mariażu z Renault. Schowałem więc swojego 2,8 do garażu i traktuję jak relikwię, ponieważ wygląda na to, że nie ma ani następcy, ani innej alternatywy poza dwa razy droższym Land Cruiserem 100.

 

http://www.nissanboard.de/artikel_nissan_75423_tv_0_hl__hlu_0_page_10_MOTORSCHADEN-1.-2..html

 

Święta prawda, jak tak dalej pójdzie to nie będzie czym jeżdzić za kilka lat. Dziś jeszcze LR i Wrangler produkuje coś co nie powinno połamać się na wertepach. Pozostali "zmiękczyli" swoje samochody. Sztywny most z przodu w autach produkowanych dziś to rarytas, nie wsponimając o całej reszcie, ramy, reduktory. Seryjne blokady odchodzą do histori, a jeżeli już coś gdzieś się pojawia to wszechobecna elektronika. Silniki to inna bajka. Normy emisji spalin i znów wszechobecna elektronika. Porażka :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skrzynia w 2.8 jest z osobówki ... cienkie ma przebiegi

3.0 ma bardzo dobrą skrzynię ale nie nadaje się do ciagania przyczep

Niemiaszki kupują Patrole do ciągania miedzyinnymi przyczep

 

Patrol w konfiguracji V8 diesel ze skrzynią od 3.0 to wzór dla konstruktorów :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skrzynia w 2.8 jest z osobówki ... cienkie ma przebiegi

3.0 ma bardzo dobrą skrzynię ale nie nadaje się do ciagania przyczep

Niemiaszki kupują Patrole do ciągania miedzyinnymi przyczep

 

Patrol w konfiguracji V8 diesel ze skrzynią od 3.0 to wzór dla konstruktorów :)

 

Jak masz na Nich - konstruktorów, jakiś wpływ to załatw to jakoś. :D To byłby ideał :rolleyes: Boję się sednak że ideał daleki od rzeczywistości. Zostaje własna inwencja albo motanie po swojemu lub sprawdzonych przepisów.

 

Co do Niemiaszków, /co jest tajemnicą poliszynela/ to szukać 3.0 z padnietym motorem, skrzynią jak "dzwon" i przeszczep na Nissanowski 4.2 Coraz częściej taka kombinacja chodzi mi po głowie. Albo odrazu taki:

http://www.carsdir.com/used-car-details.asp?carid=43423

Przynajmnie mało prawdopodobne aby, chłopcy coś kombinowali, zero korozji, no i wisko napewno sprawne B);)

A tak na marginesie czy znacie przypadek by ktos sciągał Patrola z Emiratów, czy Arabii Saudyjskiej. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Arabowie nie jeżdżą dieslami. Benzyny mają. W Hamburgu jest taki do sprzedania - 200 KM. Jeśli opłacałoby się ściągać z Bliskiego Wschodu, to Polacy już by tam byli.

Popatrz zresztą sam, jak tam jeżdżą Patrolami:

 

http://www.youtube.com/watch?v=CKKeu_wcA7E&feature=fvw

http://www.youtube.com/watch?v=m-Ml3EqlqfE&NR=1

 

I jak odwalają swoje bryki:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasne że "benzyny" tam woda droższa od benzyny. :D Pytałem bardziej dla "jaj", no i dla tego by wisko było sprawne ;) i nie było korozji ;) Znajomy ma benzynę w automacie i szczerze powiem nie powala na kolana.

Edytowane przez clipp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość szczureczek

Na Arabię idą lepiej zrobione autka. Dowiadywałem się co i jak ze sprowadzaniem, ale samemu będzię ciężko. Dobrze jest mieć kogoś na miejscu, jest tam trochę Polaków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Inne konfiguracje, bo i klient bardziej szczodry i wymagający i bogaty a klimat pustynny też stawia pewne warunki. Tak jak pisał Niebora,- chłopcy od petro-dolarów gustują w benzynach, w dodatku dobrze wypasionych :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie zaimponowali techniką jazdy. Wjechać w leśne jeziorko i utopić samochód potrafi każdy. Jeździć na dwóch kółkach po mieście, to już trochę trudniej. Ciekawe ile samochodów trzeba pobić żeby się tak nauczyć ? Czy ktoś z Was próbował ?

Edytowane przez Niebora
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie zaimponowali techniką jazdy. Wjechać w leśne jeziorko i utopić samochód potrafi każdy. Jeździć na dwóch kółkach po mieście, to już trochę trudniej. Ciekawe ile samochodów trzeba pobić żeby się tak nauczyć ? Czy ktoś z Was próbował ?

 

Mają chłopcy fantazję i ................pieniądze :whistle:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak na marginesie czy znacie przypadek by ktos sciągał Patrola z Emiratów, czy Arabii Saudyjskiej. :D

Ściągnąłem nowego Patrola TD42 ... szedł przez Holandię , tam robiłem z niego ciężarówkę

Z importem indywidualnym nie ma problemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

:shiftyninja: I pewnie dużo taniej niż w Polsce.

Nie chodzi o cenę ... w Europie nie były sprzedawane nowe 4.2

Nie spełniają norm emisji spalin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...