Gość mwasilewski Opublikowano 29 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2010 Witam. Mam problem ponieważ nie działa ogrzewanie Patrol 3.0 2000r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vivit Opublikowano 24 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 Co oznacza nie działa......elektrycznie czy ciepło nie idzie....? Musisz sprecyzować konkretnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pedros Opublikowano 29 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2010 witam mam podobny problem klima działa bez problemu wiatraki też mam patrola 3.0 z 2001 od maja tego roku więc to moja 1 zima z patrolem wyłączam klimę ustawiam na klimatroniku 32 st a wszystkimi mozliwymi dziurami wieje zimner powietrze o temp równeij tem wmętrza ( bo daję obieg zamknięty o co może chodzić?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katrinka75 Opublikowano 3 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2010 (edytowane) Możliwe że padł silnik sterowania klapką w mieszalniku powietrza, można przeprowadzić procedurę diagnostyczną: w ciągu 5sek po włączeniu zapłonu (uruchomieniu silnika) nacisnąć i przytrzymać przez co najmniej 5sek przycisk OFF na panelu klimatyzacji/nawiewu - system nawiewu wchodzi w procedurę sprawdzenia, którą realizujemy pokrętłem: każdy obrót w lewo to jeden krok do przodu, a każdy obrót w prawo to powrót. Kolejne kroki(obrót w lewo): 1- sprawdzenie wyświetlacza i diod, 2- kontrola sygnałów wejściowych z czujników, 3- kontrola przełączników od klapek trybu nawiewu i wlotu powietrza zew. 4- kontrola silników klapek, 5- kontrola sterowania temperaturą. Lepiej procedurę wykonywać na pracującym silniku, bo krok 4 tego wymaga. przykłady Kodów: 20-czujniki OK 21-błąd czujnika temp.powietrza wlotowego 22-błąd czujnika temp.wewnęt. 25-błąd czujnika nasłonecznienia 26-błąd silnika klapki mieszalnika 30-przełączniki trybu nawiewu i wlotu powietrza OK 31-błąd nawiewów z konsoli (góra) 32-błąd nawiewów z konsoli (góra) i na nogi (dół) 34-błąd nawiewu na nogi 35-błąd nawiewu szyba i nogi 36-błąd nawiewu szyba oj dużo tego... można sobie wygooglać instrukcję "service manual" do Patrola i poczytać krok po kroku etc. pozdro Edytowane 3 Grudnia 2010 przez Katrinka75 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jankes30 Opublikowano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2010 Witam klubowiczów. Mam bardzo podobny problem. Patrol - klima manual... Silnik sie nagrzewa a z nawiewów dmucha lodowate powietrze (gdy silnik pracuje na niskich obrotach np. w korkach) gdy jade - po chwili zaczyna grzac z nawiewow. W trakcie jazdy i silnik na ok 2000 rpm jest ok... kolejny korek i na abarot... z nawiewow arktyka. Moze jakas rada? Niezaleznie od tego czy jade czy stoje w korku temp silnika identyczna. Pozdr. Jest jakis dostep do tej klapki zeby ocenic dzialanie... ze tak powiem organoleptycznie? Moze jakas wskazowke jak to sprawdzic... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clipp Opublikowano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2010 Witam klubowiczów. Mam bardzo podobny problem. Patrol - klima manual... Silnik sie nagrzewa a z nawiewów dmucha lodowate powietrze (gdy silnik pracuje na niskich obrotach np. w korkach) gdy jade - po chwili zaczyna grzac z nawiewow. W trakcie jazdy i silnik na ok 2000 rpm jest ok... kolejny korek i na abarot... z nawiewow arktyka. Moze jakas rada? Niezaleznie od tego czy jade czy stoje w korku temp silnika identyczna. Pozdr. Jest jakis dostep do tej klapki zeby ocenic dzialanie... ze tak powiem organoleptycznie? Moze jakas wskazowke jak to sprawdzic... Pracuje na "małym" obiegu ???? Pod - dyskusję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jankes30 Opublikowano 17 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2010 Pracuje na "małym" obiegu ???? Pod - dyskusję Moze zaczne od wymiany termostatu. Jakas wskazowka gdzie jest umieszczony? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clipp Opublikowano 17 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2010 Moze zaczne od wymiany termostatu. Jakas wskazowka gdzie jest umieszczony? Mam 2.8 wiec nie wyśle ci fotki Szukaj: Chłodnica - "gruba rura" doprowadzi Cie do termostatu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jankes30 Opublikowano 4 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 Mam 2.8 wiec nie wyśle ci fotki Szukaj: Chłodnica - "gruba rura" doprowadzi Cie do termostatu. Dzieki:) Mam 2.8 wiec nie wyśle ci fotki Szukaj: Chłodnica - "gruba rura" doprowadzi Cie do termostatu. Absurd dnia... Zadne kombinacje nic nie dały... jak arktyka w nawiewach byla tak jest... znaczy.. juz byla. Przedwczoraj doczekalem sie na gumy mocowania chlodnicy (2 tyg w Nissanie - dostępność konfekcji jest powalająca). Chłodnica była obnizona, przekrzywiona. Po załozeniu mocowań, ustawieniu chlodnicy w pozycji przewidzianej przez producenta zaczęło wiać slodkim ciepełkiem.. Jeśli to mi ktoś wyjaśni... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clipp Opublikowano 4 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 Dzieki:) Absurd dnia... Zadne kombinacje nic nie dały... jak arktyka w nawiewach byla tak jest... znaczy.. juz byla. Przedwczoraj doczekalem sie na gumy mocowania chlodnicy (2 tyg w Nissanie - dostępność konfekcji jest powalająca). Chłodnica była obnizona, przekrzywiona. Po załozeniu mocowań, ustawieniu chlodnicy w pozycji przewidzianej przez producenta zaczęło wiać slodkim ciepełkiem.. Jeśli to mi ktoś wyjaśni... Sorry, ale tego nie można racjonalnie wyjaśnić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niebora Opublikowano 4 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 Może było bum albo ktoś rzeźbił przy silniku i nie zadał sobie trudu żeby naprawić mocowanie chłodnicy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jankes30 Opublikowano 5 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 (edytowane) Nie "bum" bylo przedmiotem dyskusji... jeno czemu krzywo oprawiona chlodnica miala taki wplyw na ogrzewanie:)) A bum bylo. uszkodzona atrapa i przesunieta chlodnica. Na szczescie tylko tyle:) Aaaaaa Clipp gruba rura to kiepska wskazowka na poszukiwanie termostatu w 3.0:)))))))) Do dzis nie wiem gdzie ta cholera sie ukrywa:)))) Edytowane 5 Lutego 2011 przez Jankes30 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 6 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2011 Gdy ginie ogrzewanie w 3.0 świadczy to o mikropęknięciu głowicy ... Płyn powoli schodzi do oleju lub wydechu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clipp Opublikowano 7 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2011 (edytowane) Gdy ginie ogrzewanie w 3.0 świadczy to o mikropęknięciu głowicy ... Płyn powoli schodzi do oleju lub wydechu Ups A wracając do mocowania chłodnicy to raczej ciężko mi uwierzyć że zmiana położenia /tak nieznaczne/ ma jakiś wpływ na ogrzewanie. Obstawiam ze to fałszywy trop Edytowane 7 Lutego 2011 przez clipp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jankes30 Opublikowano 7 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2011 Ups A wracając do mocowania chłodnicy to raczej ciężko mi uwierzyć że zmiana położenia /tak nieznaczne/ ma jakiś wpływ na ogrzewanie. Obstawiam ze to fałszywy trop Clipp jesli nie wierzysz... Jak sie spotkamy kiedys na spadzie organizowany, przez Katrinke osobiscie wyrwe Ci chlodnice z mocowan i zobaczymy czy ma to wplyw na ogrzewanie:D Co do mikropekniecia... pobserwuje przez jakis czas stan plynu. Mam nadzieje ze to po prostu byl bombel po poprzednim wlascicielu... Jak nie... to bede mial 6.5 OFFROADER gotuj sie:D i tak kiedys to nastapi:)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clipp Opublikowano 7 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2011 Clipp jesli nie wierzysz... Jak sie spotkamy kiedys na spadzie organizowany, przez Katrinke osobiscie wyrwe Ci chlodnice z mocowan i zobaczymy czy ma to wplyw na ogrzewanie:D Co do mikropekniecia... pobserwuje przez jakis czas stan plynu. Mam nadzieje ze to po prostu byl bombel po poprzednim wlascicielu... Jak nie... to bede mial 6.5 OFFROADER gotuj sie:D i tak kiedys to nastapi:)) Sorry, ale znam Patrole z chłodnicami na pace i o dziwo ogrzewanie im działa zje... fajnie. Chłodnica zmieniła położenie o jakieś 1,5 metra i jest ..............O.K Napewno położenie chłodnicy nie miało wpływu na ogrzewanie, biorąc po uwagę iż było ono zmienione o kilka centymetrów. Sorry, ale błądzisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.