Gość kamil_lygas Opublikowano 1 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2010 Witam Dość niespodziewanie bo przy odpalaniu samochodu usłyszałem w silniku trach trach trach . Pierwsza diagnoza to popychacze zaworowe. Chwila przed domem z narzędziami w reku i wszystko się potwierdza. Walki były podczas wiosennego remontu panewek w dość słabym stanie można powiedzieć oplakanym wiec się nie zdziwiłem. Pytanie do kolegów z forum : 1. Czy wałki np z primery almery itp. 1.6 16V monopunkcie się nadadzą?? posiadam takie wałki wyglądają wręcz identycznie jak do SR20 w mojej serence. Wstępnie pomierzyłem suwmiarka i tez wygląda ze się nadają. Ale warto najpierw się spytać niż zbędnie napracować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel2163 Opublikowano 1 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2010 najlepiej w twoim wypadku jechac z walkami do warsztatu zajmujacego sie remontami glownimi silnikow celem pomierzenia katow ustawienia krzywek i ich wysokosci poniewaz takie eksperymenty na wlasna reke moga sie zle skonczyc dla glowicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kamil_lygas Opublikowano 4 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 Wałki od silnika 1.6 16V założone i chodzą jak "ta lala" razem z popychaczami,pineskami hydro-napinaczami. Było kilka niespodzianek brzy rozrządzie gdyż łańcuszek posiadał 1 spinkę, a bolec pokazujący wycięcia na kole pasowym znajduje się z lewej strony ( w auto data itp) pokazany z prawej. Przy okazji ustawiłem zapłon na 18* tak jak opisane na forum. Serenka jak nowa. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.