Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Dealer Nissana w Bydgoszczy


Gość Cezario2014
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

...nowego nie kupiłem w salonie :) ale w serwisie byłem 2 x. Za 1 razem było tak sobie, przy 2 samochodzie całkiem miło. Nic nie naprawiałem więc trudno mi oceniać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pytanie kieruje do uzytkownikow nissana w bydgoszczy salon yama motors. jak oceniacie ten salon i serwis i czy przy zakupie dopatrzyliscie sie jakis usterek w pojezdzie

Kupowałem samochód rok temu. Dobry kontakt, samochód dotarł przed terminem. Samochód dostałem przygotowany.

Niedawno byłem na rocznym przeglądzie. Wszystko ok. poza jednym drobiazgiem. Pracownik serwisu zrobił próbną jazdę, bo zgłosiłem skrzypienie zamka tylnej klapy przy pokonywaniu dużych nierwówności (przesmarowali ale jeszcze trochę skrzypi, występuje tak rzadko, że nie robię z tego problemu). Po odbiorze otrzymałem samochód z przestawionym fotelem i wszystkimi lusterkami:))) Gościu poustawiał wszystko pod siebie a jechał 500 m. Trochę musiałem się naszukać mojej wygodnej pozycji do której się już zdążyłem przyzwyczaić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po odbiorze otrzymałem samochód z przestawionym fotelem i wszystkimi lusterkami:))) Gościu poustawiał wszystko pod siebie a jechał 500 m. Trochę musiałem się naszukać mojej wygodnej pozycji do której się już zdążyłem przyzwyczaić.

 

 

A miał przywalić w jakiś słupek, bez prawidłowego ustawienia lusterek?

 

Miał zapamiętać twoje ustawienia? No nie żartuj, wiadomym jest, że takie rzeczy się sprawdza przy każdej jeździe, a zwracanie uwagi z tego powodu jest nie na miejscu.

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto kupione gdzie indziej, ale byłem w Yama na rocznym przeglądzie. Ne miałem żadnych uwag ani usterek do zgłoszenia odnośnie auta. Miło, fajnie, sympatycznie, ok. Jestem zadowolony. W internecie spotkałem więcej dobrych opinii o tym serwisie. Ja będę z nich korzystał na przeglądach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A miał przywalić w jakiś słupek, bez prawidłowego ustawienia lusterek?

 

Miał zapamiętać twoje ustawienia? No nie żartuj, wiadomym jest, że takie rzeczy się sprawdza przy każdej jeździe, a zwracanie uwagi z tego powodu jest nie na miejscu.

Nie jest to mój pierwszy samochd, nie pierwsza wizyta w serwisie i to co było przestawione to najczęściej fotel (bliżej lub dalej od kierownicy) i czasem lusterko wewnętrzne. A w tym przypadku przestawione były wszzystkie lusterka, fotel dosunięty do kierownicy i podniesiony. Być może w innych serwisach pracują serwisanci bardziej doświadczeni jako kierowcy. Co nie zmienia mojej bardzo dobrej opinii o Yamie.

I nie krzycz na mnie bo moje odczucia mogą być inne niż Twoje. Krzyczenie na współużytkowników forum to jest właśnie to co jest nie na miejscu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...może pracownik serwisu nie jechał tylko 500 metrów tylko ... np do domu? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...może pracownik serwisu nie jechał tylko 500 metrów tylko ... np do domu? :)

Nie, spoko :) Poczekalnia fajnie wyposażona (nawet WI-FI dostępne) z okienkiem na halę serwisową. Samochód była tam prawie natychmiast na tej hali.

Jeszcze raz powtórzę - YAMA w Osielsku to nie jakaś jama tylko porządny serwis.

Z bydgoskich miałem kontakt z Fordem Konarzewskiego (obsługa fatalna a wysokie mniemanie o sobie), Hyundaiem (prymitywne warunki ale to było dawno, nie wiem jak jest teraz) i Citroenem (od strony fachowej dobrze ale warunki oczekiwania dla klientów były kiepskie - też już dawno u nich byłem)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jest to mój pierwszy samochd, nie pierwsza wizyta w serwisie i to co było przestawione to najczęściej fotel (bliżej lub dalej od kierownicy) i czasem lusterko wewnętrzne. A w tym przypadku przestawione były wszzystkie lusterka, fotel dosunięty do kierownicy i podniesiony. Być może w innych serwisach pracują serwisanci bardziej doświadczeni jako kierowcy. Co nie zmienia mojej bardzo dobrej opinii o Yamie.

 

Być może ten był mniej doświadczony i musiał sobie przestawić wszystko - jeśli to nie jest Twój pierwszy samochód i pierwsza wizyta w serwisie to tym bardziej powinieneś wiedzieć, że takie rzeczy się zdarzają i nie ma co na to psioczyć.

 

I nie krzycz na mnie bo moje odczucia mogą być inne niż Twoje. Krzyczenie na współużytkowników forum to jest właśnie to co jest nie na miejscu.

 

Nigdzie na Ciebie nie krzyczałem, nie miałem takiego zamiaru i tym bardziej nie zwracałem Ci uwagi. Przyjmuje do wiadomości Twoje odczucia - co nie oznacza, że nie były dla mnie na tyle dyskusyjne, żebym nie zabrał głosu w rozmowie.

 

 

Pozdrawiam.

Edytowane przez IvanH
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...
Gość Ktoś 2

Witam, swoją decyzję o zakupie Nissana Qashqai +2 opierałam na pozytywnych opiniach na temat salonu i serwisu - potwierdzam- śmiało można zaufać, niestety korzystałam już z usług serwisu- stłuczka ... tak bywa czasem, ale praca serwisu wg mnie uczciwa i na odpowiednim poziomie, wszelkie pytania i nieścisłości od razu zostaną uwzględnione. POLECAM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...