Gramek Opublikowano 1 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2010 Witam Wszystkich. Mam pytanko odnośnie skrzyni jak dźwignia zmiany biegów jest w pozycji biegu jałowego pojawiły się luzy w postaci że mogę nią kręcić jak joystickiem w telefonie dokoła własnej osi tak do 3 cm. I tu pytanko do Was Koledzy co zaczyna się psuć dodam ze przebieg wynosi 218 000km i domyślam się ze do tej pory nic nie było ze skrzynia robione. Jak wymieniałem olej to wypłyną niezły brunatny szlam. Pytanko nr 2 po jakim przebiegu należy wykonać remont skrzyni? Co się dokładnie wymienia? Tak żęby całość zrobić na cacy? Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtus Opublikowano 1 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2010 Witam Wszystkich. Mam pytanko odnośnie skrzyni jak dźwignia zmiany biegów jest w pozycji biegu jałowego pojawiły się luzy w postaci że mogę nią kręcić jak joystickiem w telefonie dokoła własnej osi tak do 3 cm. I tu pytanko do Was Koledzy co zaczyna się psuć dodam ze przebieg wynosi 218 000km i domyślam się ze do tej pory nic nie było ze skrzynia robione. Jak wymieniałem olej to wypłyną niezły brunatny szlam. Pytanko nr 2 po jakim przebiegu należy wykonać remont skrzyni? Co się dokładnie wymienia? Tak żęby całość zrobić na cacy? Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi. Rozebrać górę i zobaczyć co się dzieje z wajchą - pewnie nie ma pierścienia blokującego dzwignię albo coś. Skrzyni się nie rusza, jak działa. Wymienia się tylko olej na właściwy. Objaw zużycia to V i IV bieg słyszalny na luzie - szum, trzaski. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.