Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Nissan Navara LE LONG 2.5 dCI


Przemeq
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Przyszedł czas na zmiany. Pewnie jestem jednym z niewielu użytkowników jak i właścicieli którzy wymienili starą Navarę na nową :).

Kilka zdjęć:

 

201009231031p.jpg

 

201009241036p.jpg

 

I wykres mocy po zmianach :) Niby fabrycznie 190 KM i 450 Nm ale nie trzyma serii. Zobaczymy po większym przebiegu.

 

201009281058.jpg

 

Małe zmiany które już nastąpiły - zabezpieczenie przestrzeni ładunkowej.

 

201011021330p.jpg

 

201011021359p.jpg

 

201011021358p.jpg

 

Modyfikacji uległa również przednia maska , dach , kawałek za szybą tylnią oraz tylna klapa - oklejona folią 3M carbon czarny. Podrzucę zdjęcia w najbliższym czasie. A rury z przodu z halogenami i belką na dachu w późniejszym terminie a wtedy będzie podobnie jak w poprzednim aucie . Na forum nie raz widocznym :)

P.S. A koła to już inna historia .....

Edytowane przez Przemeq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wersja Long to ta ze skrzynią ładunkową dłuższą o około 10 cm - czy tak?

Trochę mało, ja najbardziej bym się cieszył jakby w wersji Long była skrzynia od King Caba :)

Oby długo jeździła bez awarii. Przemeq masz manual czy automat?

 

No i szkoda, że nie oferują 3.0 V6 w manualu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wersja Long to ta ze skrzynią ładunkową dłuższą o około 10 cm - czy tak?

Trochę mało, ja najbardziej bym się cieszył jakby w wersji Long była skrzynia od King Caba :)

Oby długo jeździła bez awarii. Przemeq masz manual czy automat?

 

No i szkoda, że nie oferują 3.0 V6 w manualu.

 

Skrzynia ładunkowa jest większa o 10 cm (dłuższa) a całe auto razem ze skrzynią o 20 cm . Do ciągania przyczepy wg. mnie jest najlepszy manual i taki posiadam. Jest to mój drugi samochód który użytkuję do pracy oraz rekreacyjnie i spisuje się b. dobrze . Zadziwiający jest fakt, że to auto w mieście wg. komputera i wyliczeń własnych pali na poziomie 8,7 litra na 100 km , czyli średnio o 3 litry mniej niż moja poprzednia wersja. Zwiększyła się również ładowność a ESP działa naprawdę dzielnie. Zobaczymy jak będzie w zimę i ostre mrozy.

Edytowane przez Przemeq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość szczureczek

Jest skrzynia w takim od kinga, ale w wersji na USA i Australię :whistle: Tylko z tego co zauważyłem ciężko wtedy dorwać takiego 4x4, a na salonowe nie patrzyłem, bo ciężko sciągnąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest skrzynia w takim od kinga, ale w wersji na USA i Australię :whistle: Tylko z tego co zauważyłem ciężko wtedy dorwać takiego 4x4, a na salonowe nie patrzyłem, bo ciężko sciągnąć.

 

No i wersja na Australię może mieć kierownicę po prawej stronie (choć 100% pewności nie mam czy tak jest).

 

Przemeq, ciekawe czy komp nie zaniża spalania. U mnie ostatnio osiągnąłem - obliczenia własne po zatankowaniu - 9,3 l/100 (jazda mieszana pól/pół), według kompa było 9,8 l/100.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od przebiegu około 30 tysięcy na komputerze utrzymuje się spalanie 10,5l na setkę. Widać w tej nowej poprawili osiągi i spalanie. Interesuje mnie taka sprawa, czy masz w nowej navarze centralny mechanizm różnicowy ?

Edytowane przez luk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od przebiegu około 30 tysięcy na komputerze utrzymuje się spalanie 10,5l na setkę. Widać w tej nowej poprawili osiągi i spalanie. Interesuje mnie taka sprawa, czy masz w nowej navarze centralny mechanizm różnicowy ?

 

Napędy rozwiązane są w identyczny sposób jak w porzednich wersjach. Czyli ze spiętym na sztywno 4x4 nie można jeździć po suchym. Ale to akurat mi nie przeszkadza. Dobrym dodatkiem jest ESP . Tak na prawdę teraz można "zobaczyć" granicę przyczepności na zakrętach , kiedy to tył ma wyprzedzić przód :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Również gratuluję zakupu!

Czasem przychodzą mi myśli, czy mojej nie wymienić na nowy model, ale jak wezmę kalkulator do ręki to jakoś przestaję widzieć potrzebę. Choć te 190KM i ESP są argumentem. Daj znać za jakiś czas czy z tym spalaniem faktycznie jest tak dobrze?

 

Aa, ile biorą za natrysk tego czegoś na pakę? Lekko irytują mnie odstające rogi w moje "wykładzinie", to natryskiwane wydaje się być ideałem. Czy na boczne burty, na wierzch też to można zapodać (pies mi pazurami lakier rysuje)?

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Zastanawia mnie czym pomalowana jest paka, gdzie to robiłeś i w jakiej cenie? Mam u siebie speedliner'a i wygląda to bardzo podobne do powłoki którą widać na zdjęciach. Plastikowe wanny mogą się schować. Powłoka przylega do paki, brud nie dostaje się pod nią, nie rysuje lakieru, nie rdzewieje. Wannę miałem trochę ponad rok i po zdjęciu byłem "delikatnie" zdziwiony. Ale to już przeszłość. Teraz jest speedliner i nie mam takich problemów.post-15261-042222800 1289203906_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Również gratuluję zakupu!

Czasem przychodzą mi myśli, czy mojej nie wymienić na nowy model, ale jak wezmę kalkulator do ręki to jakoś przestaję widzieć potrzebę. Choć te 190KM i ESP są argumentem. Daj znać za jakiś czas czy z tym spalaniem faktycznie jest tak dobrze?

 

Aa, ile biorą za natrysk tego czegoś na pakę? Lekko irytują mnie odstające rogi w moje "wykładzinie", to natryskiwane wydaje się być ideałem. Czy na boczne burty, na wierzch też to można zapodać (pies mi pazurami lakier rysuje)?

 

Pozdro

 

Ja na Twoim miejscu boczne burty okleiłbym folią np: bezbarwną ale antywłamaniową - jest ona grubsza i bardziej odporna (kwestia grubości) . Co do ceny natrysku - jest on tańszy niż speedliner , ale nie oznacza to że gorszy . Jak na ten moment jestem zadowolony.

 

Witam

Zastanawia mnie czym pomalowana jest paka, gdzie to robiłeś i w jakiej cenie? Mam u siebie speedliner'a i wygląda to bardzo podobne do powłoki którą widać na zdjęciach. Plastikowe wanny mogą się schować. Powłoka przylega do paki, brud nie dostaje się pod nią, nie rysuje lakieru, nie rdzewieje. Wannę miałem trochę ponad rok i po zdjęciu byłem "delikatnie" zdziwiony. Ale to już przeszłość. Teraz jest speedliner i nie mam takich problemów.post-15261-042222800 1289203906_thumb.jpg

 

Pakę malowałem u siebie na miejscu. Jest to produkt konkurencyjny do tego który Ty posiadasz. Reszta na priv jak Cię bardziej interesuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tez mam nową navare long i mam problem żeby zakupic nadbudowę bo nikt jeszcze jej nie produkuje .

Poprzednio miałem D40 rocznik 2006 (totalny złom) mam nadzieje że ta będzie lepsza ,

choć zrobiłem narazie 10000 tyś.km jedyny problem jak występuje to dziwny metaliczny gwizd po przekroczeniu 70 km/h.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat posiadam nadbudowe od king kab i nie pasuje do long , wczoraj dzwoniłem do salonu nissan i powiedzieli że na początku 2011 napewno pojawią się do wersji long .

King ma jeszcze dłuższą pakę, wiec nie będzie pasować.

Jeżeli ktoś z posiadaczy wersji Long pilnie potrzebuje zamknięcie paki to może niech spróbuje w tej firmie:

http://www.bek-pol.pl/

Robią płaskie pokrywy typowe i na zamówienie, więc myślę że zrobienie o 10 centymetrów dłuższej nie powinno być problemem.

 

PS. Co ciekawe Nissan na stronie www cały czas oferuje zestawy akcesoriów do Navary, w których są i wanny i nadbudowy hard top - znaczy że te w salonach nie pasuja do wersji auta Long z 2010?

Dziwna sprawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...