Przemeq Opublikowano 3 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 (edytowane) Przyszedł czas na zmiany. Pewnie jestem jednym z niewielu użytkowników jak i właścicieli którzy wymienili starą Navarę na nową . Kilka zdjęć: I wykres mocy po zmianach Niby fabrycznie 190 KM i 450 Nm ale nie trzyma serii. Zobaczymy po większym przebiegu. Małe zmiany które już nastąpiły - zabezpieczenie przestrzeni ładunkowej. Modyfikacji uległa również przednia maska , dach , kawałek za szybą tylnią oraz tylna klapa - oklejona folią 3M carbon czarny. Podrzucę zdjęcia w najbliższym czasie. A rury z przodu z halogenami i belką na dachu w późniejszym terminie a wtedy będzie podobnie jak w poprzednim aucie . Na forum nie raz widocznym P.S. A koła to już inna historia ..... Edytowane 3 Listopada 2010 przez Przemeq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
em Opublikowano 4 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 Gratuluję nowego zakupu Czekam na więcej zdjęć po przeróbkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin_gru Opublikowano 4 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 Wersja Long to ta ze skrzynią ładunkową dłuższą o około 10 cm - czy tak? Trochę mało, ja najbardziej bym się cieszył jakby w wersji Long była skrzynia od King Caba Oby długo jeździła bez awarii. Przemeq masz manual czy automat? No i szkoda, że nie oferują 3.0 V6 w manualu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 4 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 (edytowane) Wersja Long to ta ze skrzynią ładunkową dłuższą o około 10 cm - czy tak? Trochę mało, ja najbardziej bym się cieszył jakby w wersji Long była skrzynia od King Caba Oby długo jeździła bez awarii. Przemeq masz manual czy automat? No i szkoda, że nie oferują 3.0 V6 w manualu. Skrzynia ładunkowa jest większa o 10 cm (dłuższa) a całe auto razem ze skrzynią o 20 cm . Do ciągania przyczepy wg. mnie jest najlepszy manual i taki posiadam. Jest to mój drugi samochód który użytkuję do pracy oraz rekreacyjnie i spisuje się b. dobrze . Zadziwiający jest fakt, że to auto w mieście wg. komputera i wyliczeń własnych pali na poziomie 8,7 litra na 100 km , czyli średnio o 3 litry mniej niż moja poprzednia wersja. Zwiększyła się również ładowność a ESP działa naprawdę dzielnie. Zobaczymy jak będzie w zimę i ostre mrozy. Edytowane 4 Listopada 2010 przez Przemeq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szczureczek Opublikowano 4 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2010 Jest skrzynia w takim od kinga, ale w wersji na USA i Australię Tylko z tego co zauważyłem ciężko wtedy dorwać takiego 4x4, a na salonowe nie patrzyłem, bo ciężko sciągnąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin_gru Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 Jest skrzynia w takim od kinga, ale w wersji na USA i Australię Tylko z tego co zauważyłem ciężko wtedy dorwać takiego 4x4, a na salonowe nie patrzyłem, bo ciężko sciągnąć. No i wersja na Australię może mieć kierownicę po prawej stronie (choć 100% pewności nie mam czy tak jest). Przemeq, ciekawe czy komp nie zaniża spalania. U mnie ostatnio osiągnąłem - obliczenia własne po zatankowaniu - 9,3 l/100 (jazda mieszana pól/pół), według kompa było 9,8 l/100. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luk Opublikowano 5 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2010 (edytowane) Od przebiegu około 30 tysięcy na komputerze utrzymuje się spalanie 10,5l na setkę. Widać w tej nowej poprawili osiągi i spalanie. Interesuje mnie taka sprawa, czy masz w nowej navarze centralny mechanizm różnicowy ? Edytowane 5 Listopada 2010 przez luk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 6 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 Od przebiegu około 30 tysięcy na komputerze utrzymuje się spalanie 10,5l na setkę. Widać w tej nowej poprawili osiągi i spalanie. Interesuje mnie taka sprawa, czy masz w nowej navarze centralny mechanizm różnicowy ? Napędy rozwiązane są w identyczny sposób jak w porzednich wersjach. Czyli ze spiętym na sztywno 4x4 nie można jeździć po suchym. Ale to akurat mi nie przeszkadza. Dobrym dodatkiem jest ESP . Tak na prawdę teraz można "zobaczyć" granicę przyczepności na zakrętach , kiedy to tył ma wyprzedzić przód Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domadm Opublikowano 6 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2010 Również gratuluję zakupu! Czasem przychodzą mi myśli, czy mojej nie wymienić na nowy model, ale jak wezmę kalkulator do ręki to jakoś przestaję widzieć potrzebę. Choć te 190KM i ESP są argumentem. Daj znać za jakiś czas czy z tym spalaniem faktycznie jest tak dobrze? Aa, ile biorą za natrysk tego czegoś na pakę? Lekko irytują mnie odstające rogi w moje "wykładzinie", to natryskiwane wydaje się być ideałem. Czy na boczne burty, na wierzch też to można zapodać (pies mi pazurami lakier rysuje)? Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość abok Opublikowano 8 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2010 Witam Zastanawia mnie czym pomalowana jest paka, gdzie to robiłeś i w jakiej cenie? Mam u siebie speedliner'a i wygląda to bardzo podobne do powłoki którą widać na zdjęciach. Plastikowe wanny mogą się schować. Powłoka przylega do paki, brud nie dostaje się pod nią, nie rysuje lakieru, nie rdzewieje. Wannę miałem trochę ponad rok i po zdjęciu byłem "delikatnie" zdziwiony. Ale to już przeszłość. Teraz jest speedliner i nie mam takich problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 8 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2010 Również gratuluję zakupu! Czasem przychodzą mi myśli, czy mojej nie wymienić na nowy model, ale jak wezmę kalkulator do ręki to jakoś przestaję widzieć potrzebę. Choć te 190KM i ESP są argumentem. Daj znać za jakiś czas czy z tym spalaniem faktycznie jest tak dobrze? Aa, ile biorą za natrysk tego czegoś na pakę? Lekko irytują mnie odstające rogi w moje "wykładzinie", to natryskiwane wydaje się być ideałem. Czy na boczne burty, na wierzch też to można zapodać (pies mi pazurami lakier rysuje)? Pozdro Ja na Twoim miejscu boczne burty okleiłbym folią np: bezbarwną ale antywłamaniową - jest ona grubsza i bardziej odporna (kwestia grubości) . Co do ceny natrysku - jest on tańszy niż speedliner , ale nie oznacza to że gorszy . Jak na ten moment jestem zadowolony. Witam Zastanawia mnie czym pomalowana jest paka, gdzie to robiłeś i w jakiej cenie? Mam u siebie speedliner'a i wygląda to bardzo podobne do powłoki którą widać na zdjęciach. Plastikowe wanny mogą się schować. Powłoka przylega do paki, brud nie dostaje się pod nią, nie rysuje lakieru, nie rdzewieje. Wannę miałem trochę ponad rok i po zdjęciu byłem "delikatnie" zdziwiony. Ale to już przeszłość. Teraz jest speedliner i nie mam takich problemów. Pakę malowałem u siebie na miejscu. Jest to produkt konkurencyjny do tego który Ty posiadasz. Reszta na priv jak Cię bardziej interesuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cytryn_ Opublikowano 12 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 Ja tez mam nową navare long i mam problem żeby zakupic nadbudowę bo nikt jeszcze jej nie produkuje . Poprzednio miałem D40 rocznik 2006 (totalny złom) mam nadzieje że ta będzie lepsza , choć zrobiłem narazie 10000 tyś.km jedyny problem jak występuje to dziwny metaliczny gwizd po przekroczeniu 70 km/h. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Artur5250 Opublikowano 12 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 Może gadam głupoty ale czy nie pasuje od king kab ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość budmiller Opublikowano 12 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 Może gadasz gł.... ale ja czekam na odpowiedź lub "odszczekanie" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cytryn_ Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 Akurat posiadam nadbudowe od king kab i nie pasuje do long , wczoraj dzwoniłem do salonu nissan i powiedzieli że na początku 2011 napewno pojawią się do wersji long . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin_gru Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 Akurat posiadam nadbudowe od king kab i nie pasuje do long , wczoraj dzwoniłem do salonu nissan i powiedzieli że na początku 2011 napewno pojawią się do wersji long . King ma jeszcze dłuższą pakę, wiec nie będzie pasować. Jeżeli ktoś z posiadaczy wersji Long pilnie potrzebuje zamknięcie paki to może niech spróbuje w tej firmie: http://www.bek-pol.pl/ Robią płaskie pokrywy typowe i na zamówienie, więc myślę że zrobienie o 10 centymetrów dłuższej nie powinno być problemem. PS. Co ciekawe Nissan na stronie www cały czas oferuje zestawy akcesoriów do Navary, w których są i wanny i nadbudowy hard top - znaczy że te w salonach nie pasuja do wersji auta Long z 2010? Dziwna sprawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.