Gość cOOba Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 WITAM WSZYSTKICH POSIADACZY PRIMEREK:p POSIADAM PRIMERKĘ Z 99R. SILNIK TO 2.0 TD. OD DŁUŻSZEGO CZASU BORYKAM SIĘ Z PEWNYM DENERWUJĄCYM OBJAWEM A MIANOWICIE CHODZI O CZASAMI ZAPALAJĄCĄ SIĘ KONTROLKĘ CHECK ENGINE!JADĄC W DŁUŻSZE TRASY KONTROLKA W OGÓLE SIĘ NIE ZAPALA NATOMIAST JEŻDŻĄC PO MIEŚCIE NOTORYCZNIE SIĘ ZAPALA!JEŚLI WYŁĄCZĘ AUTO I ZNOWU JE ODPALĘ, WKRĘCĘ GO NA CHWILKĘ NA JAKIEŚ 3TYS OBROTÓW KONTROLKA GAŚNIE!ALE PO PRZEJECHANIU PARU KM ZNOWU SIĘ ZAPALA!JEŻDŻĘ OD MECHANIKA DO MECHANIKA KAŻDY PODPINA PRIMERĘ POD KOMPUTER I NIKT NIE JEST WSTANIE POWIEDZIEĆ MI CO MOŻE BYĆ PRZYCZYNĄ!JEDNYM BŁAD WYSKAKUJE INNYM NIE!POMPA BYŁA WYMIENIANA 3 LATA TEMU,OST. BYŁA SPRAWDZANA I POWIEDZIANO MI, ŻE JEST DOBRA(BOSH), WYMIENIŁEM PRZEPŁYWOMIERZ ROK TEMU I WCIĄŻ TO SAMO!W KOŃCU WCZORAJ ZNALAZŁEM FACETA KTÓRY RZEKOMO JEST SPECEM OD PODPINANIA AUT DO KOMPA I DIAGNOZOWANIA BŁĘDÓW:)I WYKAZAŁO MU BŁĄD NUMER 18!CYTUJĄC JEGO SŁOWA "BŁĄD F/INJECTON NUMER 18"!I ZAPEWNIAŁ MNIE ŻE PADŁA POMPA!SAM JUŻ NIE WIEM CO O TYM MYŚLEĆ I KTÓREMU MECHANIKOWI WIERZYĆ...JEŚLI MIAŁ KTOŚ Z WAS PODOBNY PROBLEM TO PROSZĘ O PORADĘ! Z GÓRY WIELKIE DZIĘKI! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 zajrzyj tu: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/18527-p11wp11-td-kody-bedow/ i nie krzycz (caps lock). na przyszłość najpierw sam poszukaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cOOba Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 zajrzyj tu: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/18527-p11wp11-td-kody-bedow/ i nie krzycz (caps lock). na przyszłość najpierw sam poszukaj. Wielkie dzięki za szybka odpowiedź i sorki za caps locka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 14 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2010 jeszcze sugeruję poczytać to: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/59518-p11-td-ganie-silnik-gdy-szybko-zdejmuje-noge-z-gazu/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 14 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2010 Temat nastawnika i kodu 18 to już klasyka w dieslu. W tym podanym linku masz właśnie najwięcej odpowiedzi. Wszelkie problemy traktorowe zebrałem w FAQ, więc zacznij od niego http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/60477-p11-i-p11144-faq-silnik-cd20t-diesel/ FAQ jest zawsze jako jeden z pierwszych tematów wyświetlanych w dziale Primera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cOOba Opublikowano 16 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 Temat nastawnika i kodu 18 to już klasyka w dieslu. W tym podanym linku masz właśnie najwięcej odpowiedzi. Wszelkie problemy traktorowe zebrałem w FAQ, więc zacznij od niego http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/60477-p11-i-p11144-faq-silnik-cd20t-diesel/ FAQ jest zawsze jako jeden z pierwszych tematów wyświetlanych w dziale Primera Wielkie dzięki:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.