OFF-ROADER Opublikowano 29 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2010 czy jest możliwe wysłania do ciebie pw? Tak ... chyba tak , zaraz sprawdzę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuaz Opublikowano 29 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2010 Tak ... chyba tak , zaraz sprawdzę wywala mi komunikat że nie możesz otrzymać więcej wiadomości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 29 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2010 Już można Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuaz Opublikowano 29 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2010 Już można poszło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość masterbud Opublikowano 8 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 Witam wszystkich. Mam Gr 61 zrobilem mu juz zawiszenie 3cale i dalem kola 35" Teraz silnik jest za słaby. Chcialbym zmienic silnik.Oczywiscie ze skrzynia. Czy ktos mi poradzi jakiegos mocnego diesla? Ale tak zeby mial ze 250 koni i duzy moment. Zastanaiwam sie nad silnikiem z jeepa 6.9 ale to benzyna no i automat. Podajcie opinie jak automat sprawdza sie w terenie extreem- podjazdy poradzi ale jak ze zjezdzaniem z gory? A moze jakis inny potezny sienik polecacie. Słyszalem tez ze mozna zamontowac jednostke z BMW 7. Sam montaz to nie problem troche zabawy z wiazkami polaczyc wal da sie zrobic. A co z przelozeniami w mostach. Czy trzeba to modyfikowac przy zmianie z diesla na benzyne? Czy to jakies inne obroty albo cos? Jakby ktos mial jakies ciekawe pomysly i oipnie bede wdzieczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niebora Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 www.karlowicz4x4.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NUREK MAV Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 jest też opcja fabryka 4x4 która mi bardziej pasuje :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość masterbud Opublikowano 25 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 No dobra. Wiem że karlowicz czy fabryka 4x4 laduja silniki ktore kosztuja 50-60k albo lepiej. Kogo na to stać? Ja pytam o swap z BMW zeby mial chociaż z 300 koni a kosztował 3-5k ALbo z innego wozu-moze jakis diesel? Wicie? Rozumicie? No . To takie pomysły prosze podsyłac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lesław Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 Silnik M57 z BMW. Z tego co wiem, fabryka4x4 robi do tego gotowe kity, czyli flansza i wiązka elektryczna. IMO, nie opłaca się tego dłubać samodzielnie. Podobno w wykonaniu fabryki, taki swap wychodzi jakieś 30kpln. Wydaje mi się jednak, że taniej będzie kupić silnik, flanszę z wiązką i dać to jakiemuś mądremu mechanikowi. :-) Przy budżecie 3-5k, nie ma co myśleć o zmianie silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.