Gość jasinek007 Opublikowano 26 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2010 Witam! W mojej Almerze ( N16, 2.2 DI, 2001 r.)od pewnego czasu do kabiny przez wloty powietrza leci non stop gorące powietrze!Regulacja zmiany prędkości wentylatora jest sprawna, tak samo regulacja kierunku nawiewu. Potencjometr regulacji temperatury ( zimne-ciepłe powietrze) skręcony na zero-leci gorące powietrze, ustawiony na maximum-tak samo leci gorące powietrze! Moje pytanie jest następujące:jaka może być przyczyna oraz od czego zacząć sprawdzanie. Mechanik coś mi opowiada o linkach od regulacji klap na przewodach od powietrza ale nie za bardzo mi się to zgadza bo wydaje mi się że w tych modelach Almery jest regulacja elektryczna.Czy mam rację? Proszę o jakieś podpowiedzi i wskazówki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 27 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2010 w primerze na desce nad kluczykiem jest taka mała kratka i tam mieści się czujnik temperatury, jak jest rozłączony lub niesprawny będzie leciało gorące powietrze z nawiewów, sprawdź u siebie czy jest coś takiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jasinek007 Opublikowano 28 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 w primerze na desce nad kluczykiem jest taka mała kratka i tam mieści się czujnik temperatury, jak jest rozłączony lub niesprawny będzie leciało gorące powietrze z nawiewów, sprawdź u siebie czy jest coś takiego Znalazłem to miejsce z kratką jak na załączonym zdjęciu tylko nie wiem czy to jest to ? innej w tym miejscu nie ma! Tylko jak do tego się dostać czyli które elementy (osłony) trzeba zdjąć ? jak ewentualnie sprawdzić czujnik czy jest dobry czy uszkodzony ? Może jakaś podpowiedź! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 28 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 pewnie trzeba odkręcić półkę dolną, i tam luknąć co i jak powinnien dochodzić kabelek i rurka, a jakie wartości to nie wiem poszukaj w manualu, pewnie jest gdzieś do zassania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jasinek007 Opublikowano 28 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 pewnie trzeba odkręcić półkę dolną, i tam luknąć co i jak powinnien dochodzić kabelek i rurka, a jakie wartości to nie wiem poszukaj w manualu, pewnie jest gdzieś do zassania OK! Jutro zabiorę się do odkręcania i sprawdzania! Jakby co to się odezwę ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kangurek i Ping Opublikowano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 Mechanik coś mi opowiada o linkach od regulacji klap na przewodach od powietrza ale nie za bardzo mi się to zgadza bo wydaje mi się że w tych modelach Almery jest regulacja elektryczna.Czy mam rację? Proszę o jakieś podpowiedzi i wskazówki! Sterowanie jest linkami od pokręteł, a jak dalej, nie wiem. Jak spadnie linka z pokrętła, to tak jest. Trzeba rozebrać konsolę środkową i obejrzeć pokrętło od tyłu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.