Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Nowy zakup X-TRAIL


Gość julia_myszka

Rekomendowane odpowiedzi

Gość julia_myszka

Hej,

Jestem tutaj nowa.

Od jakiegoś czasu was czytam:) i dzięki Wam zdecydowaliśmy się na zakup Nissana X-trail 2,2 dCi 2004r. jednak mam kilka pytań. Wiem, że pewnie na większość z nich znajdę odpowiedź tutaj.

1. W aucie jest dołożone radio SONY ze zmieniarka ( nie jest podłączona) jednak radio nie gra. Chcemy w ogóle zrezygnować z tego radia i kupić oryginał tak by była możliwość sterowania z kierownicy radiem i teraz moje pytanie Czy ma być to zwykłe CD czy DVD? W aucie jest nawigacja i chciałabym wgrać tam jakąś mapę Polski.

2. Nawigacja - czy istnieje możliwość wgrania nowej mapy lub dogranie mapy Polski ( jestem całkowicie zielona w tym temacie, przeczytałam to co pisaliście wcześniej ale nic z tego nie rozumiem:( ). Czy możecie polecić kogoś kto by to zrobił w Łodzi lub w okolicy?

3. Co może być przyczyną, że radio nie gra? Sytuacja wyglądała tak, że poprzedni właściciel miał inne radio włożone, które grało. Jednak dogadaliśmy się, że chciał zabrać i miał włożyć inne. No i jak powiedział tak zrobił, jednak gdy włożył drugie radio nie gra:( ponownie włożył pierwotne radio i ono tez nie grało:( i obecnie jest taka sytuacja, że mamy radio ale nie słychać go w głośnikach:/

To pierwsze pytania:) pewnie w miarę używania auta będzie ich więcej ale na większość mam nadzieję, że znajdę odpowiedź sama bądź dzięki instrukcji obsługi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To temat raczej na wizytę u mechaników zajmujących się montażem muzyki w samochodach. Przyczyn może być tyle, że sam nawet jednej nie jestem w stanie podać :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do nawigacji w T30, to do seryjnego zestawu polskich map nie ma.

 

ja polecam oryginalne radio nissana CD, kasety, Radio i wbudowana zmieniarka. Nie ma może mp3, ale gra świetnie :rolleyes:

Odnośnik do komentarza