JACKO29 Opublikowano 3 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 OK! Daj znać jak skończysz się bawić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 3 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 Może faktycznie lepszym rozwiązaniem byłby montaż sondy gdzieś do bloku silnika? Teoretycznie alarm o zbyt wysokiej temperaturze płynu jest w postaci kontrolki. Wskaźnik temperatury silnika byłby ciekawym uzupełnieniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg70 Opublikowano 9 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 Wskaźnik zamontowany, tak jak sugerował ranger do bloku silnika. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 9 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 I jak się sprawdza w trasie? Czy przy rozgrzanym silniku na wskaźniku masz temperaturę w granicach 90C ?? Poza tym doskonała robota. Ale sam wskaźnik dałbym chyba gdzieś na desce - może gdzieś tam, gdzie w bogatszych wersjach jest włącznik ESP. Ale to tylko moja sugestia. Sam pomysł i realizacja pierwsza klasa . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg70 Opublikowano 9 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 I jak się sprawdza w trasie? Czy przy rozgrzanym silniku na wskaźniku masz temperaturę w granicach 90C ?? Poza tym doskonała robota. Ale sam wskaźnik dałbym chyba gdzieś na desce - może gdzieś tam, gdzie w bogatszych wersjach jest włącznik ESP. Ale to tylko moja sugestia. Sam pomysł i realizacja pierwsza klasa . Zamontowałem go w miejscu ESP,ale jest niewidoczny z pozycji kierowcy,dzisiaj mam trasę to napiszę wieczorem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 9 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 Jesteśmy ciekawi rozkładu temperatur,jakie max jest Note w stanie osiągnąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg70 Opublikowano 9 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 Temperatura max 89.6 ale w trakcie jazdy obniża o 20 ,więc muszę przenieść czujnik na zawietrzną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 9 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 Czy zauważyłeś przy jakim wskazaniu załącza się wentylator?Miałeś taka możliwość? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg70 Opublikowano 10 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 Czy zauważyłeś przy jakim wskazaniu załącza się wentylator?Miałeś taka możliwość? Sprawdzałem teraz na postoju,załączył się przy 78 st.(czy nie zawcześnie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 10 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 Sprawdzałem teraz na postoju,załączył się przy 78 st.(czy nie zawcześnie) Wentylator załącza się na temperaturę płynu. Podejrzewam, że jak na zamontowanym czujniku miałeś 78, to temperatura płynu mogła oscylować w granicach 85C i to by było ok. Chyba jednak warto pomyśleć o zamontowaniu czujnika gdzieś w pobliżu "wejścia" płynu do bloku silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg70 Opublikowano 10 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 Wentylator załącza się na temperaturę płynu. Podejrzewam, że jak na zamontowanym czujniku miałeś 78, to temperatura płynu mogła oscylować w granicach 85C i to by było ok. Chyba jednak warto pomyśleć o zamontowaniu czujnika gdzieś w pobliżu "wejścia" płynu do bloku silnika. Zamontowałem czujnik na wylocie za termostatem,bo na wejściu będzie już po chłodnicy.Odp. wieczorem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 10 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 No właśnie.Troszkę zainteresowałem się tym tematem i idąc dalej ,aby mieć pełny pomiar i wiarygodny przede wszystkim ,moim zdaniem należałoby zastosowac trójnik ,wstawiając go chociażby w przewód odprowadzający płyn do termostatu.W trójniku tym nalezałoby zamontować czujnik wkręcany na gwint(wszystko to co piszę jest dostępne na allegro).Tylko zegary do nich są okrągłe i jakoś nie widzę gdzie by go można było wstawić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 10 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 Zamontowałem czujnik na wylocie za termostatem,bo na wejściu będzie już po chłodnicy.Odp. wieczorem. To miałem na myśli, tylko odwrotnie mi się napisało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NOTE2009/C5 Opublikowano 31 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2019 kontrolka niebieska wskazująca zimny silnik :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.