Gość VADER Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 Witam Podepnę się trochę. Oskar a czy klosze świateł postojowych miałeś beżowe? Podobno po liftingu zamienili je na niebieskawe? Moje po 6 latach (primera sprzed liftingu) świecą już jak w amerykańcu, ale od nowości nie wymieniałem żarówek. Efekt twoich działań bardzo mi się podoba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 Tak klosze postojowek mam bezowe. Po liście faktycznie są niebieskawe, mi żarówki co jakiś czas przepalaly się i wsadzam już LED od jakiegoś czasu bo one tez przepalaja się ale cel uswieca środki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość VADER Opublikowano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 Jak często wymieniasz ledowe w porównaniu do zwykłych? Tak jak pisałem wcześniej ja nie zmieniałem postojowych od nowości, może dlatego świecą już prawie na pomarańczowo. Trochę dziadowsko to wygląda przy ksenonach, dlatego się zainteresowałem diodami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 Zwykłe wymieniam po roku bo albo sa już tak żółte albo przepalą się, LEDy ostatnio wytrzymały mi pół roku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
słonik Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Odświeżam temat, może ktoś polecić jakieś dobre postojówki ledowe z allegro? Pozdrawiam Nikt nie odpisał co z ledami (( Próbowałem wyjąć żarnik, ale boję się czegoś ułamać. Zdejmuję osłonę gumową widzę przetwornicę, można w lewo albo w prawo. Przekręcam i co dalej?? Powinienem odłaczyć kabelek zasilający? W górę później w dół...ten odbłyśnik się nieźle gimnastykuje boję się, że coś urwę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aqap Opublikowano 21 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2014 (edytowane) Pany mam problem! Walki było 4 h i niestety...wpadł mi odblysnik... Tzn przy zapinaniu przetwornicy (z czym nie mogę sobie poradzić) wcisnalem odblysnik... Jest jakaś szansa bez Wyciągania lampy to naprawić? Czy muszę szukać nowej lampy? I czy macie jakiś patent na zapięcie przetwornicy? Próbowałem delikatnie i nic... A na siłę to są efekty... Niby ona wchodzi w swoje zaczepy ale nie mogę jej przekręcić żeby zapiac... Bez zarnika bez problemu... A z zarnikiem nie da rady Edytowane 21 Października 2014 przez aqap Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 22 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2014 W jaki sposób wypadł Ci odbłyśnik. Rusza się góra dół luźno, czy cały goni byle jak po lampie? Co do montażu zapłonnika (bo przetwornicę to masz pod lampą zabudowaną), to tam jest taki myk, że jak go odpinasz, to kabelek sam się wysuwa popychany takim pazurkiem, a jak go zakładasz, to najpierw wpinasz go w gniazdo lampy, a później zapinasz ten kabelek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aqap Opublikowano 22 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2014 Ok i właśnie tak robiłem...ten przetwornik za cholerę nie chce się zapiac... Tzn nie mogę zrobić nim tego ćwierć obrotu. A odblysnik tak jak by się wepchnal o 2 cm do środka (góra bardziej niż dołem) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 22 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2014 Jeśli chodzi o odbłyśnik, mógł wypaść z mocowania trzpień silniczka od regulacji wysokości lamp. Co do zapłonnika - być może masz krzywo założony palnik ksenonowy, być może uszkodziłeś go przy demontażu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aqap Opublikowano 22 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2014 Ok, jeżeli wypadł ten trzpień, muszę wyciągnąć lampę tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MagikGT1980 Opublikowano 22 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2014 miałem to samo,za chiny nie mogłem zapiąć zapłonnika,prawy ok a lewy nic,dokładnie jak Ty.Udało się po 40 minutach walki i potu-na siłę...niestety ale działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aqap Opublikowano 22 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2014 Masakra... Najgorsze jest to że teraz odblysnik Nie jest prosto... Nie wiem czy jest sens donieść skoro coś tam w tej lampie jest nie tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 23 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2014 Ok, jeżeli wypadł ten trzpień, muszę wyciągnąć lampę tak? Nie, nie musisz. Wyjmujesz silniczek, śrubą na silniczku wykręcasz całkowicie trzpień od regulacji, zapinasz znów tą kulkę na gniazdo w odbłyśniku i zakładasz silniczek na swoje miejsce. Później regulujesz wysokość świecenia lampy na odpalonym silniku i z kierowcą w samochodzie (zgodnie z tym co mówią mądre źródła ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aqap Opublikowano 23 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2014 Okej widać jak wychodzi moja niewiedza... Gdzie znajdę ten silniczek? I już po robocie wyciągnąłem zbiornik od płynu chłodniczego, tubę od zbiornika spryskiwaczy, i dostęp bym idealny. Wyjalem silniczek zamontowalem go tak jak należy. Z zarnikiem zajęło mi teraz 2 minuty. Dziękuję za pomoc i chęci. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 25 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2014 (edytowane) Nie ma sprawy. I tak tylko jeśli chodzi o ścisłość - to nie żarniki Edytowane 25 Października 2014 przez PawelSalata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clavikord Opublikowano 5 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2016 (edytowane) Jak już zrobiliście taki OT na temat ledów to i ja się pochwalę Co do policji, w przepisach jest napisane, że barwa światła postojowego ma być żółta selektywna albo biała. Nie jest wyszczególnione czy to ma być technologia zarowkowa, ledowa, neonowa czy jakaś inna. Barwa biała wg przepisów to jest do 6500K. Jedyne co czego mogą się przyczepić to do tego, że takie diody nie mają wybitej homologacji. Ale chyba nikt przez to problemów nie miał, nawet na przeglądzie problemów nie było, a w tym roku trafiłem na służbiste. Chyba, że ktoś ma kolorowe diodki w myśl zasady wieś tuning to dowód leci odrazu Ale wracając. 2005 rok, nigdy do żarników nikt się nie dotykał, świecą ładnie, ale na nierównościach pojawiły się delikatnie drgania. Myślicie, że to kwestia wypięcia z jakiegoś zaczepu (nie wiem jak w środku wyglada system mocowania), a nie jego ułamania? Edytowane 10 Czerwca 2016 przez clavikord Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clavikord Opublikowano 28 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2018 Witam, Jak wygląda kwestia z wymianą żarników w 1,9 dci? Czy da się to zrobić bez wyciągania lamp? Od strony wlewu płynu do spryskiwaczy z tego co czytam sprawa jest jasna, a jak to wygląda od strony akumulatora? Nie mam teraz przez jakiś czas samochodu, stąd pytanie (tak to bym sam sprawdził). Chce przyeksperymentować i założyć u siebie żarniki Bosmy 6000K (aktualnie mam rocznie Osramy 4300K) i zobaczyć, jak w praktyce wygląda taka barwa światła (mokra nawierzchnia, wiązka i granica światłocienia) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clavikord Opublikowano 3 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2018 (edytowane) Jednak da się spokojnie wymienić oba zarniki bez ściągania zderzaka. Jak już tu jestem to odradzam wszystkim zarniki Bośmy. Bardzo nierównomierna wiązka, granica światłocienia bardzo zamglona - na Osramach było dużo lepiej, i dzis chyba zrobię przekładkę Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Edytowane 3 Lipca 2018 przez clavikord Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clavikord Opublikowano 25 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2018 Jeżeli kogoś to interesuje wstawiam fotkę porównawcza z żarnikami Osram (na gorze) Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek22 Opublikowano 26 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2018 a juz miałem kupować boska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.