Gość TomRol Opublikowano 7 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2010 Witam wszystkich. Mam na imię Tomek, pochodzę z Warszawy. Miesiąc temu brat kupił Nissana Patrola 3.0 Di, rok produkcji 2005, pierwsza rejestracja 2006. Samochód krajowy, od pierwszego właściciela serwisowany cały czas w ASO, przebieg 89 tyś km. Brat teraz wyjechał na pewien czas więc pożyczyłem od niego auto. Jest to pierwsza terenówka jaką mam okazję prowadzić (wcześniej jeździłem parę razy Hondą Crv ale to tylko namiastka samochodu terenowego). Mam parę pytań odnośnie obsługi. Pierwsze pytanie jest odnośnie obsługi napędów. 4x4 z reduktorem to tylko na ciężki teren ale czy samego 4x4 można używać jeżdżąc po mokrych czy zaśnieżonych drogach utwardzonych (np miejskie ulice po obfitych opadach śniegu) czy tylko na grząskim podłożu? Czy te lampy na orurowaniu powinny zapalać się razem ze światłami długimi? W lampie są dwie żarówki ( główna i boczna) Jak mam włączone światła mijania to ledwo co się palą ( pali się boczna żarówka), przy zmianie na długie nic się nie dzieje. Czy to przepalone żarówki czy jest jakiś system włączania ich? Uploaded with ImageShack.us Dziękuje za odpowiedzi Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clipp Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 Witam wszystkich. Mam na imię Tomek, pochodzę z Warszawy. Miesiąc temu brat kupił Nissana Patrola 3.0 Di, rok produkcji 2005, pierwsza rejestracja 2006. Samochód krajowy, od pierwszego właściciela serwisowany cały czas w ASO, przebieg 89 tyś km. Brat teraz wyjechał na pewien czas więc pożyczyłem od niego auto. Jest to pierwsza terenówka jaką mam okazję prowadzić (wcześniej jeździłem parę razy Hondą Crv ale to tylko namiastka samochodu terenowego). Mam parę pytań odnośnie obsługi. Pierwsze pytanie jest odnośnie obsługi napędów. 4x4 z reduktorem to tylko na ciężki teren ale czy samego 4x4 można używać jeżdżąc po mokrych czy zaśnieżonych drogach utwardzonych (np miejskie ulice po obfitych opadach śniegu) czy tylko na grząskim podłożu? Czy te lampy na orurowaniu powinny zapalać się razem ze światłami długimi? W lampie są dwie żarówki ( główna i boczna) Jak mam włączone światła mijania to ledwo co się palą ( pali się boczna żarówka), przy zmianie na długie nic się nie dzieje. Czy to przepalone żarówki czy jest jakiś system włączania ich? Uploaded with ImageShack.us Dziękuje za odpowiedzi Pozdrawiam. Szukaj dodatkowego włącznika do halogenów. Ktoś pewnie ciągnął do nich oddzielną instalację przez dodatkowy przekażnik. skoro "żarzą sie" przy pozycyjnych do nie jest to atrapa i mają dopięte zasilanie a jak nie znajdziesz włącznika to "po kabelku", po "kabelku" i doprowadzi cię do zwycięstwa. Co do napędu to poszukaj było setki razy bardzo dokładnie i szczegółowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katrinka75 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 Jak jest dużo kopnego, maziowatego śniegu na jezdni (bo pługi zawiodły), to można 4x4 ale bez reduktora, musi być uślizg. Jaki zadowolony kierownik na zdjęciu, aż miło popatrzeć pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.