Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Frontier - chęć posiadania


georem

Rekomendowane odpowiedzi

Na wstepie chciałbym się przywitać, mam nadzieję że dzięki Wam będę mógł się zorientować w temacie Nissana.

I tak, chciałbym kupić Fronteira na PB/LPG z homologacją ciężarową i użytkować ją w terenie umiarkowanie. Jestem geodetą więc takie auto jest wskazane.

Proszę o rady co dotknąć, gdzie zajrzeć, co sądzicie o silniku 4.0 w tym modelu, już wyczytałem że LPG jest w nich OK, itd itp....

Obecnie zastanawiam się nad obejrzeniem tej sztuki: http://otomoto.pl/nissan-navara-frontier-se-4x4-lpg-2007r-C15790865.html

Może ktoś miał okazję już temu autu się przyglądać i ma na jego temat jakieś cenne informacje.

Czekam na Wasze opinie i pozdrawiam

Remik

 

P.S.

ze swojej strony mogę pomóc coś w temacie Mercedesów w wieku ponad 10 lat.......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Georem zapytaj kolegi Szczureczka. Z tego co pamiętam on jeździ frontierem z instalacją gazową.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość szczureczek

Tak zgadza się, mam i nie narzekam. Jak coś pisz na PW bo teraz mam lekki zapierdziel ale na e-maile odpiszę.

Po pierwsze po carfaxie sprawdź, co było bite, dobrych aut nie opłaca się sprowadzać ze stanów, dużo większa przebitka na uszkodzonych. Najlepiej pojechać na serwis nawet w Poznaniu i Ci wszystko sprawdzą, pod kompa podłączą. Dużo gratów pasuje od Europy, żarówki jedynie co zakup na przyszłość, jakby się w trasie jakaś spaliła. O resztę pisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Witam,

 

więc auto kupiłem, to z przedstawionego ogłoszenia, zrobiłem przez 2 dni jakieś 200 mil i na razie nie mam uwag co do prowadzenia i zachowania na drodze, chociaż nie mam doswiadczenia z takim autem bo nigdy wcześniej Navarą nie jeździłem.

 

Auto jest oczywiście z USA, sprowadzone w sierpnniu 2008, samochód jest z 11.2007 model 2008, w USA miał 13000 mil i został sprzedany jako auto bezwypadkowe. Obecnie na liczniu 47600 mil, instalacja sekwencyjna LPG, pierwsze tankowania na autostradzie przy 110-130km/h wyszło 13LPG, w terenie ma 4H i 4L spalił 20LPG. Przez kilka dni sie ogarnę z nim, poobserwuję, potem zacznę szukac po forum, co i jak z obsługą, olejami, filtrami, skrzynią biegów, filtrami itd itp. Jak nie znajdę to oczywiście Was będę nękał.

 

Pozdrawiam

Remik

 

post-39214-044957700 1293112113_thumb.jpg

post-39214-052986200 1293112156_thumb.jpg

post-39214-046534200 1293112230_thumb.jpg

post-39214-099352800 1293112170_thumb.jpg

post-39214-071967500 1293112190_thumb.jpg

post-39214-047807500 1293112201_thumb.jpg

post-39214-047012900 1293112206_thumb.jpg

post-39214-008701500 1293112220_thumb.jpg

post-39214-020360500 1293112243_thumb.jpg

post-39214-061062900 1293112382_thumb.jpg

post-39214-082564000 1293112470_thumb.jpg

 

Witajcie po latach, nie udzielałem się na forum przez blisko 3 lata bo z autem nie miałem żadnych kłopotów, stąd Frontiera mogę polecić. Na bieżąco wymieniam wszystkie płyny, oleje, klocki, tarcze, świece (mam irydowe) itd itp. Spalanie LPG mieści się w 20 litrach. Obecnie auto ma 86.000 mil. 

Jednak od 2 miesięcy pojawił się problem. Auto po dłuższym postoju ciężko odpala. Dokładnie takie samo auto ma mój wspólnik i jemu już od zakupu ponad rok temu też ciężko odpala. Zanim zaczniemy grzebać wolę zapytać czy mieliście taki objaw i wiadomo od czego zacząć. Diagnostyka komputerowa pewnie na początek. Mój mechanik mówi, że może to być wina pompy paliwa. Nie lubię jak cokolwiek w aucie nie gra, dlatego jestem zdesperowany żeby temat dopiąć.

Pozdrawiam.

Remik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Dziękuję za trop, skoczę do Nissana, zamówię przekaźnik i zobaczymy. Napiszę o efektach.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Zobacz czy wtryski nie zalewaja silnika te gazowe albo akumulator jest słaby. Zmieniłbym też świece na platynowe.

Witam,

 

potwierdzam naprawę usterki, przez kilka dni po wymianie tego przekaźnika (przekaźnik z wymianą w ASO Nissana 37 zł brutto) nie było najmniejszego problemu z odpalaniem, auto pali codziennie na "tyk"

Akumulator musiałem zmienić latem na nowy bo oryginał z USA oddał fartucha.

Świece wymieniłem już w nim drugi raz, jak kupiłem to założyłem platyny, przy ostatnim dużym serwisie w sierpniu br. irydowe. Auto znów śmiga jak należy. Dziękuję za pomoc.

Zamówiłem ten przekaźnik również wspólnikowi i dziś mu dałem, napiszę czy u niego też pomogło.

Pozdrawiam

Remik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...