miziera Opublikowano 21 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2010 Witam Świeci się kontrolka silnika. Z wymrugania błędu wychodzi 0214 ? Nie mogę znaleźć pasującego w manualu, mial ktoś podobnie? (a może pomyliem mrugniecia -10 szybkich, raz, dwa szybkie, cztery szybkie i znowu 10 szybkich). Kontrolka zapaliła się na benzynce właściwie tuż po zamontowaniu LPG (jadę jutro do serwisu ale byłbym wdzięczny za podpowiedź) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 21 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2010 niech wyregulują instalację i powinno być OK, i dokładnie podaj jaki błąd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miziera Opublikowano 21 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2010 No właśnie co do błędu -pierwszy raz jak podpinali (nie wiem co za interfejs) pokazał błąd 1402 (takiego też nie znalazłem), następnie skasowali i jestem umówiony na jutro, ale w międzyczasie sobie wybłyskałem spinaczem i mrugnięcia jak w moim pierwszym poście (wychodzi 0214- i też lipa)Problemem jest identyfikacja błędu, bym wiedział co spie....yli. Dodatkowo ciężko zapala (dłuższe kręcenie), po zgaszeniu silnika chodzi jeszcze przez chwilę (przestawili zapłon ?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 21 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2010 jak ciężko pali to może masz nieszczelną instalację gazową i idzie w układ lpg i pb, daj jakieś zdjęcia jak to wygląda, i jak będziesz u nich na regulacji to zgraj scriny z ustawień i mapy, miałeś strojenie podczas jazdy?? a jaka to instalacja?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miziera Opublikowano 21 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2010 Instalacja to Hana zielone z Zavoli S + STAG 4+ , raczej zestrojona na autokorekcie (skasowałem licznik przed montażem i nabili 5 km-ciężko wtedy coś dobrze zestroić),zdjęcia wrzucę jutro bo teraz ciemno ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 21 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2010 elektronika to STAG4 reszta to elementy i to dobre, przez 5km nie da rady wystroić instalacji, jak podłączą kompa to pozgrywaj ustawienia przed poprawkami i co pozmieniali sprawdź czy jak wyłączysz kluczyk to czy jeszcze masz podświetlone diody od przełącznika, to, że auto jeszcze pracuje po zgaszeniu, może być spowodowane złym podpięciem + do kompa LPG, powinien iść z kluczyka, a montują jak im łatwiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 21 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2010 Z tych mrugniec co napisales na poczatku postu wychodzi ze masz blad 0240 a nie 0214. Blad 0214 by wygladal tak. 10 wolniejszch 2 szybkie,1 szybkie i 4 szybkie. Blad 0240 to czujnik B wspomagania turbosprezaki-sygnal poza zakresem /wydajnosc. Natomiast blad 0214 to zimny rozruch wtryskiwacza2 usterka.Teraz co do bledu 1402 o ktorym pisales to ( bedzie po angielsku ale sobie przetlumaczysz) EGR Metering Orifice Restricted. Odczytasz ten blad tak. Bedzie 1 mrugniecie wolniejsze ,4 szybkie ,10 szybkich,2 szybkie. Moze jego juz nie byc jesli go przedtem skasowales. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 21 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2010 ale przecież to benzyna bez turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 21 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2010 albo źle odczytany albo coś innego jest rozłączone i ta wywala, ja kiedyś po rozłączeniu EGR-a wywaliło jakiś błąd klimatyzacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miziera Opublikowano 21 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2010 (edytowane) No cóż... zestaw do montażu sam wybrałem po przeczytaniu wieeeeeelu postów na ten temat, niestety brak w moim mieście firm które by chciały taki zestaw montować (ta w której zamontowałem była jedyna)Po moich sugestiach hanki stoją a nie leżą (w miarę przyzwoicie zamontowane-krótko),a butla wielozaworem do zderzaka. Prawdopodobnie pierwszy raz zakładali taki zestaw więc ....liczyłem się z drobnymi korektami. Teraz wystarczy to tylko dobrze zestroić Jutro strzelę foty i dam skany ustawień ... Skłaniam się raczej ku temu,(jak napisał DINO) że źle podciągnęli + . No i faktycznie był problem w złym podłączeniu + do kompa gazowego ,zmienili na + po stacyjce i problem z rozruchem zniknął, błąd skasowany to P1402, nadal nie wiem co to było. Na ustawienie dokładne mapek i scriny muszę poczekać (brak czasu), ale ogólnie jest na razie ok. Zobaczymy jak zatankuję jakie spalanie. Już sprawdziłem P1402-jak pisał krzysiek1958 -to błąd EGR i powstał pewnie przez to złe podłączenie.... Edytowane 22 Grudnia 2010 przez miziera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 31 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2010 czyli sprawa rozwiązana?? jak tak to zamknę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miziera Opublikowano 4 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 Rozwiązana -do zamknięcia pozdr all Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi