Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Navara z nowym silnikiem


Daniel Bobcat
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie

Czy ktoś z was może się podzielić opinią Nowej Navary z silnikiem 190kM?

Czy pojawiły się jakieś problemy?

Czy poprawili zawieszenia,wyeliminowali usterki?

Czy warto rozmyślać zakup nowego modelu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeźdzę już miesiąc nowym modelem i zrobiem w zasadzie tylko 4tyś km ale wrażenia są bardzo pozytywne. dobrze zestrojone zawieszenie, silnik w miarę równo wchodzi na obroty, dynamika bez zarzutu. mam wrażenie że jest w kabinie ciszej, na pewno kilka zmian zrobili

 

jedyny mankament w nowych navarach to brak tylnego zaczepu holowniczego! nie ma i już. zamontowałeem sobie od razu hak holowniczy bo w razie w to mnie wyciągną z garażu podziemnego jak zaparkuję przodem... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć

Jestem ciekaw , no właśnie? jak to będzie?

Obecnie mam D22 i niestety przebieg robi swoje - obecnie w serwisie.

A co Navary to czytam te posty i :blink: zastanawiam się: Czy ulepszyli? czy pozbawili go problemów dziecięcych?

 

Rozważam Forda albo Navarę. Czas pokaże.

Jak coś to pisz. Jestem ciekaw jak tam Eksploatacja.

:whistle:

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Daniel a tak na marginesie to jaki twoja navarka ma przebieg ??

Cześć

JA akurat nie mam navary tylko D 22. :rolleyes: Obecny przebieg to 284 tyś. Ale już pomału czuć wiek i przebieg.

Myślę o nowym autku a Navarka jest jak kobieta - zmienna - kapryśna i tego się boję :whistle:

Jak masz jakieś pytania to pytaj.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A możecie napisać jak się zachowuje w nowej Navce system ESP?

 

Przyznam szczerze, najbardziej brakuje mi dyferencjału międzyosiowego bo jednak 80% przebiegu mam po szosach. Z tym większym silnikiem to dobry ruch, trochę dodatków umilających życie też, wersja Long - też super. Często muszę używać 4x4, i jak potem wskakuję na asfalt to żal mechanizmów. Może to jest powód że tyle wymian krzyżaków jest? Teraz mam znowu do wymiany jeden na przednim wale :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie

Ja powiem że w moim D22 jak na taki przebieg to na razie był wymieniany jeden krzyżak na wale przednim i to z powodu zaniedbania - serwis olał smarowanie - mimo serwisowania co 10 tyś. przebiegu. Napędu 4x4 używam jak jest ślisko - pamiętając oczywiście o pełnych skrętach, nic O DZIWO nie walnęło, jedynie co D22 posiada to ABS, sami dobrze wiecie że jazda autem po mokrej, śliskiej lub zapylonej drogi to wyzwanie z lekkim tyłem.

I właśnie ty rodzi się pytanie Czemu w Navarce nie ma napędu różnicowego między osiowego? ułatwiło by to jazdę .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ESP spisuje sie dobrze , w porownaniu do Vito rok 2007 , ktorym jezdze po material to troszke w mercedesie szypciej chwyta. Przy wlaczonym 4x4 tez fajnie dziala. Ostatnio jechalem prawie 500 km po sniegu i dwa razy wlaczylem 4x4.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
krzyżak na wale przednim i to z powodu zaniedbania - serwis olał smarowanie

Od kiedy to w D22 masz smarowane krzyżaki ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...