Grimm Opublikowano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 Witam i proszę o pomoc bo ręce opadają. Dzisiaj jak zawsze rano wsiadam do auta, przekręcam kluczyk i Zonk, brak reakcji, rozrusznik próbuje zakręcić ale jakby się w połowie zawiesza, kontrolki i światła przygasają, zegary też znikają. Zostawiłem auto w spokoju, po powrocie z pracy znowu próbuje je uruchomić i to samo, po przekręceniu kluczyka silnik nawet nie zakręci, tylko zawiesza się i wszystko przygasa lub zanika póki nie cofnę kluczyka, po którymś razie gdy chciałem spróbować uruchomić silnik, cyfry km. i przebiegu znikły, jak wyjąłem kluczyk to pojawiły się same zera..... przebieg jak z fabryki jest wyzerowany 0000 ????? Auto odpaliłem na pych, przejechałem kilka kilometrów, wszystko gra i działa. Co to może być ???? Czy padnięty aku może taki bałagan robić ? Co z przebiegiem, da się przywrócić stary ? Nie mam miernika więc na wszelki wziąłem aku do domu go naładować. Dzięki za szybką pomoc, dzisiaj na Sylwestra miałem wyjeżdzac....Ehhh Primera P11 1.6V Si 96r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 mam teraz to samo bo aku mi pada, ale już 5 lat to ma prawo, tylko mi przebiegu całkowitego nie wyzerowało tylko ten dodatkowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimm Opublikowano 30 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 Czyli wina jest po stronie akumulatora ? Aku był w styczniu kupowany. Dodatkowy "dzienny" przebieg mi wczesniej kasowało a dzisiaj wyzerowało na amen ten całkowity. Da się to odkręcić, czy będę sprzedawał 14 letnie auto z przebiegiem 10tyś ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 jak naładujesz i odpali to będzie jasne, ale z tym przebiegiem dziwna sprawa, może wróci, bo wypięcie aku nie powodowało zerowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimm Opublikowano 30 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 OK, po 3h. ładowania aku, primka odpaliła bez problemu, jeden problem mniej. Więc padł altek który nie ładuje, pytanie gdzie go naj lepiej naprawić we Wrocku ?. Jak przywrócić oryginalny przebieg km. i czy w ogóle się da? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 31 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2010 jak nie łąduje, to może to tylko szczotki to sam wymienisz, bez problemu Da się to odkręcić, czy będę sprzedawał 14 letnie auto z przebiegiem 10tyś ;D tylko się cieszyć Polak to taki osobnik co patrzy na przebieg, inne sprawy są mało ważne bbuuahhaha powiesz kupującemu, że tylko w niedzielę do kościoła jeżdżona przez dziadka i będzie gitt Da się to odkręcić, czy będę sprzedawał 14 letnie auto z przebiegiem 10tyś ;D tylko się cieszyć Polak to taki osobnik co patrzy na przebieg, inne sprawy są mało ważne bbuuahhaha powiesz kupującemu, że tylko w niedzielę do kościoła jeżdżona przez dziadka i będzie gitt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jswistow Opublikowano 31 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2010 ktoś kiedyś pisał już na tym forum że jak wcześniej w niewłaściwy sposób było coś szemrane z przebiegiem to po odłączeniu aku bądź spadku napięcia licznik główny przebiegu się wyzeruje nie wiem jak jest,trzeba by było odszukać temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przedszkolak Opublikowano 31 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2010 Niektóre komputry tak miały, podtrzymanie pamięci się wyczerpało i nie odzyskasz poprzedniego przebiegu. Są fachowcy, którzy ustawią Ci ile kilometrów sobie zażyczysz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimm Opublikowano 2 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2011 Hmm,jak bym miał odpowiednie narzędzia i manuala jak wymienić szczotki czy regulator to nie ma problemu, ale auto jest potrzebne jako wozidelko do pracy i będzie ból jak coś pójdzie nie tak. Wiecie ile naprawa może kosztować ? Z przebiegiem to jest mały ból, auto raczej nie kręcone (193tyś.km.)chyba że teraz każdy, nawet głuchy i ślepy kręci. Ale na pewno nie będe płacił za przywrócenie km. gościowi jak się nie da "domowym" sposobem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 2 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2011 tam jest pewnie szczotko trzymacz z regulatorem, i wykręca się 2 śrubki wyjmuje i w odwrotnej kolejności składa, nic trudnego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimm Opublikowano 14 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2011 Temat do zamknięcia, usterka usunięta. Każdy chciał alternator wymieniać a okazało się że zwara na kablu była, który idzie od akumulatora do alternatora. Taka pierdoła, 20min. pracy a tyle bałaganu narobiła włącznie z przebiegiem który nie powrócił. Zapewne problem powstał od solonych dróg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi