husky Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 Witam. Jestem posiadaczem Navki 2006r 2,5 dci 128kw od pół roku ale miesiąc temu zaczeły sie jakies dziwne akcje z autkiem. Raz na jakis czas potrafiło szarpnąc silnikem tak od sobie ale tylko na wolnych obrotach. Teraz juz jest to cały czas nawet potrafi zgasnąć. Po ruszeniu autko jezdzi normalnie (normalnie przyspiesza itd.) Byłem w serwisie NISSANA i usłyszałem że to rozrzad ale cos mi sie nie chce wierzyc. Nie jestem specem ale mysle ze moze to cos z cisnieniem paliwa. Czy ktos moze juz miał takie problemy albo wie od czego zaczac przy probie naprawy?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość elprezesso Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 Mam dokladnie ten sam problem Navara 2008 2,5 dci 125k przebiegu po odpaleniu na zimnym silniku obroty skacza i potrafi zgasnac a przy zmianie biegow z 2 na 3 przy 2000 obrotow szarpie, jak sie silnik rozgrzeje to juz jest ok. Auto po wszystkich wymianach (olej, filtr paliwa, powietrza). Dzwoniłem do serwisu powiedzieli ze prawdopodbnie czujnik na pompie wtryskowej, moze mial ktos podobny problem, bo w przyszlym tygodniu wybieram sie z nim na serwis. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
husky Opublikowano 4 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 U mnie czy zimny czy ciepły robi tak samo. Dzisiaj zabieram sie za rozebranie regulatora cisnienia paliwa zobaczymy moze tam siedzi problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkaspaw Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 poczytajcie moje posty rozwiązałem ten problem u siebie pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
husky Opublikowano 4 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 Czyli rozumiem za chodzi o zawór cisnienia paliwa. Spróbujemy juz zamowiłem i zobaczymy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkaspaw Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 dokładnie tak tylko uważaj bo są dwa rodzaje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
husky Opublikowano 4 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 Ja już po diagnozie. Wychodzi kolego za Masz racje (dzięki). Wymienic jeszcze nie wymieniełem bo dopiero zamówiłem w serwisie ale wykręciłem, przedmuchałem i zamontowałem spowrotem. Nie chodzi idealnie ale o niebo lepiej, przynajmniej da sie jezdzic. Dla zainteresowanych w serwisie taki regulator (580zł), wymiana samemu 10min. Dzieki jeszcze raz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkaspaw Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 ja kupiłem za 450zł nie w serwisie ale denso Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NuMeR Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 A gdzie znajduje sie dokladnie ten zawór ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkaspaw Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 A gdzie znajduje sie dokladnie ten zawór ? po prawej stronie silnika pod alternatorem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.