Gość jACA1 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 Witam wszystkich. Proszę nie krzyczeć na mnie bo powiecie że było już ale przeczytałem chyba wszystkie posty o sondzie i przepływce ale nie mogłem znaleźć jednoznacznej odpowiedzi; a więc wywaliło mi błąd P0171 o ile dobrze poszukałem jest to czujnik O2(BANK 1) mieszanka zbyt uboga i do dalej dodam ze spalanie wzrosło do 17l/100. jak to naprawić.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 podpiąć miernik w czarny i zobaczyć czy faluje, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jACA1 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 ale w przepływke czy sonde?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 zacznij od sondy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 jak masz takie spalanie to odrazu odepnij sondę szukaj nowej i zobaczysz czy lepiej jeździ , sygnał pewnie 0.2 volta będze cały czas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jACA1 Opublikowano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 a jaki sygnał powinien być w moim wypadku przy tym silniku?? bo znaleźć nie mogę a szukajka nie jest mi obca... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2011 zakres sondy to 0 -1V gdzie przykaładowo 0.2V to już ubogo a 0.8V bogato jak przyspeszasz zawsze ma być bogato jak hamujesz silnikiem zawsze ubogo jak jedziesz równo to sonda ma przechodzić z jednego stanu do drugiego co oznacza że Ecu szuka odpowiedniej dawki paliwa i ma mieszankę steh taką jak ma być oczywiście sonda powinna oscylować na wolnych obrotów lub raczej dla 2000 rpm dla postoju ,, dla wiecej info poczytaj dział na forum o diagnozowaniu ..ew dr google spytaj o działanie sondy cyrkonowej ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jACA1 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 właśnie zakupiłem miernik i będę mierzył ale mam jeszcze pytanie, wczoraj jeszcze odłączyłem aku aby zresetować kompa i pytanie jest takie czy mogę robić pomiar sondy w momęcie pierwszego uruchomienia silnika po resecie kompa czy teraz lepiej poczekać aż silnik się zagrzeje wyłączyć go i wtedy mierzyć sonde?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 sonda zaczyna działać dopiero na ciepłym, musisz mieć temperaturę pracy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jACA1 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 czyli co??najpierw poczekać aż sie załączy wiatrak a później wykonać pomiar. Jeśli dobrze zrozumiałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 TAK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jACA1 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 ok. dzięki DINO idę do garaży, jak skończę to napisze co mi wyszło. zmierzyłem i skacze od 0 do 0,2 czyli sonda....tak?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 ano na to wygląda, hehe tak jak Tofik mówił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jACA1 Opublikowano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 Wielkie dzięki Panowie:) teraz tylko jaką sonde wybrać może jakiś link silnik jak pisałem 2.0 103 kW benzyna, bo znalazłem coś takiego. http://allegro.pl/sonda-lambda-nissan-micra-pathfinder-primera-sunny-i1382095844.html Dziś zamówiłem oryginał Boscha za 230pln jutro wymieniam, tylko jak to odkręcić!! zapieczone i zgrzane!! jakieś sposoby, patenty mile widziane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 sonda i tak do wywalenia, utnij przewody i oczkowym albo długą nasadą i będzie gitt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jACA1 Opublikowano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 oczkowym to chyba sie raczej nie da bo mało miejsca-chłodnica i osłona kolektora której wole nie odkręcać bo jak znam życie śruby przerdzewiałe pękną, czyli długa nasadka. założona sonda NGK i wszystko gra:) wracam trochę do tematu.. bo teraz jak silnik się trochę zagrzeje to po zdjęciu nogi z gazu silnik spada z obrotów prawie do zera a wystarczy lekko dotknąć gazu wracają na wolne obroty.. czy teraz po wymianie sondy gdy gasł na wolnych trzeba przeprowadzić naukę wolnych obrotów http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/67156-p11144wp11144-spadajace-obroty/page__p__737446__hl__reset%20zegar%C3%B3w__fromsearch__1entry737446 jak opisał Bakus????czy coś innego??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.