Gość Lukassz28 Opublikowano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 Witam.Problem jest z wskaznikiem temperatury silnika a mianowicie nie dziala wogole w Nissan X-trail 2.2 dci 114KM.Moje pytanie to ile jest czujnikow w bloku silnika.Jeden znalazlem z tylu silnika za obudowa lancucha rozrzadu on jest dwupinowy a zaraz kolo niego jest jescze jeden kabelek jednopinowy ale nie moge znalezc drugiego czujnika w poblizu tego kabelka.Czy powinien byc tam gdzies drugi czujnik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pietia101 Opublikowano 10 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2011 Kolego czy udało ci się ustalić co nawaliło mam ten sam problem tylko że umnie na diagnostyce komputer temperature pokazuje a zegar na tablicy nawet nie drgnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TU-134 Opublikowano 10 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2013 mam taki sam albo podobny kłopot ; wskazówka temperatury na zegarze nawet nie drgnie , co może być przyczyną ? czy będę mógł wymienić tylko ten zepsuty zegar czy całą deskę ze wszystkimi zegarami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 10 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2013 Istnieje małę prawdopodobieństwo by zegar był uszkodzony. Wręcz jest to niemożliwe. Nic na razie nie kupujcie. Po pierwsze zdejmijcie zegary i sprawdzcie wartość napięcia na zegarze po uruchomieniu silnika rzecz jasna. Poproszę zdjęcie tej sytuacji. Poza tym niech t34 da zdjęcie tego koła wreszcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TU-134 Opublikowano 10 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2013 przepraszam cię kolego ale nie rozumie o jakie zdjęcie koła ci chodzi? a napięcie sprawdzał kolega i powiedział ,że jest 500"kilo" ? i nie wie jakie powinno być prawidłowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karibox1 Opublikowano 10 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2013 to mierzył opór raczej a tu trzeba zobaczyć czy idzie napięcie. Jeśli się zmienia wraz ze wzrostem temperatury silnika to problem będzie tkwił w zegarze, który powinien dać się naprawić przez serwis specjalizujący się w zegarach (nie ASO). Czy to auto sprowadzane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeshky Opublikowano 10 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2013 dwupinowy jest dla kompa. Jednopinowy idzie na deskę. wymień ten drugi i powinno działać. Deskę i zegary jeszcze zdążysz rozebrać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.