Gość sebek_poz Opublikowano 21 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2005 Właśnie mam gazik 3 tygodnie.....i 2 różne objawy...przerywanie w czasie jazdy tak jakby nic nie dostawał i czasami jak stoję spadają obroty i wracają ale nie gaśnie ...pomóżcie co zmienić...regulacja już była zakład niby porządny i autoryzowany....Pomocy...Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sr20di Opublikowano 21 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2005 daj mu wieksza dawke , pokretelko przy reduktoze pul obrotu i po sprawie mialem to samo , Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwasar Opublikowano 21 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2005 Jaką masz instalkę? Czy tylko na gazie czy i na benzynie jest problem z wolnymi obrotami? Jeśli to najprostsza instalka, to spróbuj regulacji na śrubie. Ja miałem problem z pływającymi wolnymi obrotami w poprzednim SR20Di i dopiero wymiana przepływomierza pomogła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sebek_poz Opublikowano 21 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2005 instalka: reduktor Lovato Elektrozawór Lovato Wielozawór Tomaretto Zawórtankowania Tomaretto latają obroty tylko na gazie i przerywa też tylko na gazie...czy wystarczy tylko zwiększyć dawkę?.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwasar Opublikowano 21 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2005 Wydaje mi się, że powinieneś w ramach gwarancji pojechac do gazowników. Jeśli problem pojawił się po założeniu gazu, to ich obowiązkiem jest jego usunięcie (3 tyg. po montażu)! Istotny jest tu także stan świec, przewodów WN i filtra powietrza. Powinni zdiagnozować przyczynę i zrobić jak trzeba (informując Cię co np. trzeba wymienić z opisanych przeze mnie rzeczy). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MrSlonio Opublikowano 21 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2005 Mialem ten sam problem i rzeczywiscie pomogla regulacja pokretelka przy reduktorze, ale na Twoim miejscu wybralbym sie do tego zakladu, w ktorym zakladales instalke, bo to w koncu ich temat do popisu i za to wlasnie wzieli pieniadze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rafał L Opublikowano 21 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2005 Mi silnik przerywał ponieważ miałem nieszczelny układ dolotowy (lewe powietrze) poza tym sprawdz świece i przewony WN, możesz zajrzec też do kopułki rozdzielacza (sprzwdzić styki, palec i ewentualnie oczyść). I jeszcze jedno tankuj poządny gaz, od niego też wiele zalezy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 22 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2005 1. lewe powietrze za przepustnicą, lub nieszczelny wężyk kompensacji reduktora. 2. Pokatuj auto, zrób ze 1-2kkm na gazie - wtedy membrany nieco rozmiękną, ułożą się i jedź na ponowną regulację. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.