Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Spadające obroty na LPG....


Gość sebek_poz

Rekomendowane odpowiedzi

Gość sebek_poz

Właśnie mam gazik 3 tygodnie.....i 2 różne objawy...przerywanie w czasie jazdy tak jakby nic nie dostawał i czasami jak stoję spadają obroty i wracają ale nie gaśnie ...pomóżcie co zmienić...regulacja już była zakład niby porządny i autoryzowany....Pomocy...Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaką masz instalkę? Czy tylko na gazie czy i na benzynie jest problem z wolnymi obrotami? Jeśli to najprostsza instalka, to spróbuj regulacji na śrubie. Ja miałem problem z pływającymi wolnymi obrotami w poprzednim

SR20Di i dopiero wymiana przepływomierza pomogła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość sebek_poz

instalka:

reduktor Lovato

Elektrozawór Lovato

Wielozawór Tomaretto

Zawórtankowania Tomaretto

latają obroty tylko na gazie i przerywa też tylko na gazie...czy wystarczy tylko zwiększyć dawkę?..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że powinieneś w ramach gwarancji pojechac do gazowników. Jeśli problem pojawił się po założeniu gazu, to ich obowiązkiem jest jego usunięcie (3 tyg. po montażu)! Istotny jest tu także stan świec, przewodów WN i filtra powietrza. Powinni zdiagnozować przyczynę i zrobić jak trzeba (informując Cię co np. trzeba wymienić z opisanych przeze mnie rzeczy).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość MrSlonio

Mialem ten sam problem i rzeczywiscie pomogla regulacja pokretelka przy reduktorze, ale na Twoim miejscu wybralbym sie do tego zakladu, w ktorym zakladales instalke, bo to w koncu ich temat do popisu i za to wlasnie wzieli pieniadze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Rafał L

Mi silnik przerywał ponieważ miałem nieszczelny układ dolotowy (lewe powietrze) poza tym sprawdz świece i przewony WN, możesz zajrzec też do kopułki rozdzielacza (sprzwdzić styki, palec i ewentualnie oczyść).

 

I jeszcze jedno tankuj poządny gaz, od niego też wiele zalezy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. lewe powietrze za przepustnicą, lub nieszczelny wężyk kompensacji reduktora.

2. Pokatuj auto, zrób ze 1-2kkm na gazie - wtedy membrany nieco rozmiękną, ułożą się i jedź na ponowną regulację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...