Gość Vivaldi_pl Opublikowano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 Witam ! Mam Terrano II z silnikiem 2,4 benz. 94 rok, niestety padł silnik! i TU PYTANIE: Czy wie ktoś może, czy dużo jest rzeźby w założeniu silnika od autka nisssan Altima silnik 2.4 ale 16V, a nie 12V jak w terrano. I czy napędy to przeżyją, i co ze skrzynią? A przy okazji, to jak to jest z tymi skrzyniami w terrano II są te same w benz i TD? takie info wyczytałem na jakimś forum sprawa troszki nagli, więc proszę o info dzięki pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-=wasq=- Opublikowano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 diesel ma inny zakres uzytkowy obrotow niz benzyna wiec skrzynia jest inna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vivaldi_pl Opublikowano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 diesel ma inny zakres uzytkowy obrotow niz benzyna wiec skrzynia jest inna oki dzieki, a wie ktoś może jak sytuacja wygląda z tym 16V od Altimy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtus Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 Napisz to jeszcze parę razy... najlepiej daje radę 700 z CC, na przodzie i tyle. KA24 - to paść, tak długo jak daje radę, to się go zostawia, jak padnie to się zmienia na TD27/TD25 lub 3.0V6. KA24 ma zdaje się inny dzwon vs. TD27/TD25, 3.0V6 też. O skrzyniach był temat, jak ma wątpliwości - to jest na necie serwisówka to 3.0V6//TD27/TD25/KA24/ZD30. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość drewniany Opublikowano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 ... najlepiej daje radę 700 z CC, na przodzie i tyle. Witam Kolego Wojtus w tym monęcie stawiam Ci + za rozwiązanie odwiecznego problemu 2H czy 4H co i jak oraz czemu i kiedy. Co prawda 2X700 cc daje tylko 1400 to o połowe za mało więc trzeba zastosować 4X700 cc i mamy wtedy mocne 2,7 mo i oczywiście niezależny napęd na każde koło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtus Opublikowano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 Kolego Wojtus w tym monęcie stawiam Ci + za rozwiązanie odwiecznego problemu 2H czy 4H co i jak oraz czemu i kiedy. Co prawda 2X700 cc daje tylko 1400 to o połowe za mało więc trzeba zastosować 4X700 cc i mamy wtedy mocne 2,7 mo i oczywiście niezależny napęd na każde koło Taki, dwusilnikowy pojazd widziałem, masakra Ze względu na koszty, zostałbym przy dwóch silnikach i myślał o gąsienicach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr323f Opublikowano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 Taki, dwusilnikowy pojazd widziałem, masakra Ze względu na koszty, zostałbym przy dwóch silnikach i myślał o gąsienicach Witam, Chyba wiem co Wam chodzi po głowach. Są i dwa silniki i gąsienice, żeby było również taniej to i koła. Więc jakby zrobić taką hybrydę kołowo-gąsienicową, co prawda to Niemcy już czymś takim sobie śmigali ale pomysł wart jest zastanowienia. Pozdrawiam Piotr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość drewniany Opublikowano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 Ze względu na koszty, zostałbym przy dwóch silnikach i myślał o gąsienicach Hejka Panowie Też swego czasu dumałem nad gąsienicami no i niestety nie wypaliło aczkolwiek nosiłem sałatę dokarmiałem kapustką a i tak zdechły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr323f Opublikowano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 (edytowane) Witam ponownie, Dodam jeszcze na koniec tyle, że zabawa takim prototypem może być przednia, w paru można nawet śmiało kogoś podholować http://picasaweb.goo...feat=directlink A tak na poważnie to moim zdaniem lepiej już naprawiać to co się ma niż inwestować w jakąś niewiadomą. Nawet drugi cały silnik na część jest jakimś rozwiązaniem chyba, że mamy naprawdę pewność co do oferowanego silnika. Te gwarancje rozruchowe 7-30 dni to żenada. Sprawdzenie nowego nabytku od razu kosztuje trochę pieniędzy - ciśnienie sprężania, szczelność układów, sprawność instalacji wtryskowej to tylko początek. Najtaniej jest to zweryfikować po zamontowaniu ale przy gwarancji do 30 dni chyba się nie da. To jest wyłącznie moje zdanie. Pozdrawiam Piotr Edytowane 23 Stycznia 2011 przez piotr323f Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtus Opublikowano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 (edytowane) Szukać samochodu z silnikiem... zobaczyć jak sie odpycha, sprawdzić ciśnienie... będzie dobrze. Edytowane 25 Stycznia 2011 przez wojtus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.