Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Pływające obroty przy starcie zimnego silnika.


Gość rafig_rg

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkich.

 

Z góry przepraszam, że podejmuje ten temat po raz kolejny, ale nie doszukałem się odpowiedzi co to faktycznie może być.

Auto Pathfinder rok produkcji 2005 130000 km przebiegu, 2,5 dci. Od jekiś trzech miesięcy autko pływa na obrotach, ale tylko jak jest zimne (np. po nocy).

Pływanie trwa kilka minut i się uspokaja. Od tego momentu wszystko działa bardzo dobrze. Nie zauważyłem zwiększonego spalania ani jakiego nadmiernego dymienia.Nie ma spadku mocy silnika.Na wszelki wypadek odłączyłem zawór EGR, aby sprawdzić czy czasem to coś nie zmieni, ale nie.Pojechałem do Boscha na komputer i też powiedzieli mi że wszystko w normie (fakt, że auto było w czsie tego sprawdzania już rozgrzane).Teraz skończyły mi się pomysły, co jeszcze mogę zrobić? Do serwisu nie jadę, bo moja ostatnia wizyta i wymiana oleju w skrzyni (automat) skończyła się naprawą skrzyni.

Możę ktos z Państwa miał podobny problem i mógłby mi podsunąć jakąś radę, co dalej robić. Za wszystkie pomocne rady z góry serdecznie dziękuję.

 

Pozdrawiam wszystkich forowiczów

 

Rafig

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poczytaj moje posty z czasem zacznie gasnąć na wolnych obrotach brak mocy też się pojawi wcześniej czy później objawy zaczną się nasilać u mnie było tak samo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Przeczytałem posty tak jak pisał alkaspaw i wychodzi na to że to może być jakiś zawór ciśnienia.

Alkaspaw czy możesz coś więcej napisać o tym zaworze. Jak wygląda, gdzie go szukać w aucie i gdzie go kupiłeś (jaka jest jego cena)? I jeszcze może jakieś oznaczenie pamiętasz to to by mi ułatwiło sprawę. Z góry wielkie dzięki za pomoc. Może wreszcie pozbędę się tego falowania obrotów. Jeszcze raz wielkie dzięki.

 

poczytaj moje posty z czasem zacznie gasnąć na wolnych obrotach brak mocy też się pojawi wcześniej czy później objawy zaczną się nasilać u mnie było tak samo

 

Witam.

 

Przeczytałem posty tak jak pisał alkaspaw i wychodzi na to że to może być jakiś zawór ciśnienia.

Alkaspaw czy możesz coś więcej napisać o tym zaworze. Jak wygląda, gdzie go szukać w aucie i gdzie go kupiłeś (jaka jest jego cena)? I jeszcze może jakieś oznaczenie pamiętasz to to by mi ułatwiło sprawę. Z góry wielkie dzięki za pomoc. Może wreszcie pozbędę się tego falowania obrotów. Jeszcze raz wielkie dzięki.

0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P.H.KOLMOT ( SCV DENSO 2940090260 ) znajduje się w pompie jak zajrzysz w prawe nadkole to będzie go widać koszt 450 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P.H.KOLMOT ( SCV DENSO 2940090260 ) znajduje się w pompie jak zajrzysz w prawe nadkole to będzie go widać koszt 450 zł

 

Wielkie dzięki.

Sprawdzę co tam widać teraz w weekend. A czy idzie jakoś ten SCV przeczyścić albo sprawdzić czy to na pewno on, bo jak go kupię i to nie będzie to, to popadne w niezłe koszta.

 

Pozdrowienia

Rafig

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...