Gość pawelpm20 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 Witam Poszukuje informacji na temat wielkości prądu ładowania w Patrolu k260 (Hiszpan) 2.8TD z 1993r. Z góry wielkie dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clipp Opublikowano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 Witam Poszukuje informacji na temat wielkości prądu ładowania w Patrolu k260 (Hiszpan) 2.8TD z 1993r. Z góry wielkie dzięki Prąd ładowania generalnie zawsze bez względu na auto "deczko" powyżej 14V Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawelpm20 Opublikowano 23 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2011 Prąd ładowania generalnie zawsze bez względu na auto "deczko" powyżej 14V Dzięki kolego za informacje:) To jeśli mam coś około 13,6V to znaczy ze z alternatorem jest coś nie tak:( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
clipp Opublikowano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2011 Dzięki kolego za informacje:) To jeśli mam coś około 13,6V to znaczy ze z alternatorem jest coś nie tak:( W najlepszej kondycji nie jest, ale pewno jeszcze daje radę Alternator, - regulator i inne do przeglądu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2011 Pawel . Tak na przyszlosc. To co CI podal Twoj kolega a zapewwne tez o to CI chodzilo to jest napiecie regulowane. I ono wynosi u Ciebie tak samo jak u mnie (14,1-14,7V). Natomiast jesli chodzi o prad ladowania to musialbys znac ile amper ma alternator lub znac moc alternatora i ze wzoru P=V.A wyliczyc A gdzie v=12V jesli instalacja na 12V (a nie wiem bo mam Primerke) U mnie w primerze max prad ladowania alternatora przy 5000 obr/min pod napieciem 13,5V wynosi 90A. Teraz piszesz ze napiecie u Ciebie jest 13,6V . Ja bym juz sprawdzil szczotki na alternatorze. Czesc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawelpm20 Opublikowano 24 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2011 Pawel . Tak na przyszlosc. To co CI podal Twoj kolega a zapewwne tez o to CI chodzilo to jest napiecie regulowane. I ono wynosi u Ciebie tak samo jak u mnie (14,1-14,7V). Natomiast jesli chodzi o prad ladowania to musialbys znac ile amper ma alternator lub znac moc alternatora i ze wzoru P=V.A wyliczyc A gdzie v=12V jesli instalacja na 12V (a nie wiem bo mam Primerke) U mnie w primerze max prad ladowania alternatora przy 5000 obr/min pod napieciem 13,5V wynosi 90A. Teraz piszesz ze napiecie u Ciebie jest 13,6V . Ja bym juz sprawdzil szczotki na alternatorze. Czesc. Dzięki kolego za takie dokładne wyjaśnienie. Ale ja się na prądach nie znam. a sprawdzałem to następująco: przyłożyłem miernik do klem akumulatora na włączonym silniku i wyszedł mi taki pomiar. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 25 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2011 Jesli te 13,6 V bez wlaczonych odbiornikow pradu Np swiatel, ogrzewania tylnej szyby , dmuchawy i powiedzmy radia to malo. Z tegoco piszesz to napewno tak jest. Wobec tego prosze zebys wlaczyl te odbiorniki i na zalaczonym silniku sprawdz napiecie w ten sam sposob. Mozesz sobie zrobic pomiary w zaleznosci od obrotow. Jesli nie przekroczy 14V to bedzie alternator do przegladniecia. Czesc. Pawel jeszcze jedno. NIe musisz cytowac calych poprzednich wypowiedzi tzn nie klikasz odpowiedz tylko tam na czarne pole gdzie pisze Daj odpowiedz. Bedzie krocej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.