Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Jaki prąd ładowania??? Patrol k260


Gość pawelpm20

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Poszukuje informacji na temat wielkości prądu ładowania w Patrolu k260 (Hiszpan) 2.8TD z 1993r.

Z góry wielkie dzięki

 

Prąd ładowania generalnie zawsze bez względu na auto "deczko" powyżej 14V ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prąd ładowania generalnie zawsze bez względu na auto "deczko" powyżej 14V ;)

Dzięki kolego za informacje:)

To jeśli mam coś około 13,6V to znaczy ze z alternatorem jest coś nie tak:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki kolego za informacje:)

To jeśli mam coś około 13,6V to znaczy ze z alternatorem jest coś nie tak:(

 

W najlepszej kondycji nie jest, ale pewno jeszcze daje radę ;) Alternator, - regulator i inne do przeglądu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pawel . Tak na przyszlosc. To co CI podal Twoj kolega a zapewwne tez o to CI chodzilo to jest napiecie regulowane. I ono wynosi u Ciebie tak samo jak u mnie (14,1-14,7V). Natomiast jesli chodzi o prad ladowania to musialbys znac ile amper ma alternator lub znac moc alternatora i ze wzoru P=V.A wyliczyc A gdzie v=12V jesli instalacja na 12V (a nie wiem bo mam Primerke) U mnie w primerze max prad ladowania alternatora przy 5000 obr/min pod napieciem 13,5V wynosi 90A. Teraz piszesz ze napiecie u Ciebie jest 13,6V . Ja bym juz sprawdzil szczotki na alternatorze. Czesc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pawel . Tak na przyszlosc. To co CI podal Twoj kolega a zapewwne tez o to CI chodzilo to jest napiecie regulowane. I ono wynosi u Ciebie tak samo jak u mnie (14,1-14,7V). Natomiast jesli chodzi o prad ladowania to musialbys znac ile amper ma alternator lub znac moc alternatora i ze wzoru P=V.A wyliczyc A gdzie v=12V jesli instalacja na 12V (a nie wiem bo mam Primerke) U mnie w primerze max prad ladowania alternatora przy 5000 obr/min pod napieciem 13,5V wynosi 90A. Teraz piszesz ze napiecie u Ciebie jest 13,6V . Ja bym juz sprawdzil szczotki na alternatorze. Czesc.

Dzięki kolego za takie dokładne wyjaśnienie. Ale ja się na prądach nie znam. a sprawdzałem to następująco: przyłożyłem miernik do klem akumulatora na włączonym silniku i wyszedł mi taki pomiar.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli te 13,6 V bez wlaczonych odbiornikow pradu Np swiatel, ogrzewania tylnej szyby , dmuchawy i powiedzmy radia to malo. Z tegoco piszesz to napewno tak jest. Wobec tego prosze zebys wlaczyl te odbiorniki i na zalaczonym silniku sprawdz napiecie w ten sam sposob. Mozesz sobie zrobic pomiary w zaleznosci od obrotow. Jesli nie przekroczy 14V to bedzie alternator do przegladniecia. Czesc.

 

Pawel jeszcze jedno. NIe musisz cytowac calych poprzednich wypowiedzi tzn nie klikasz odpowiedz tylko tam na czarne pole gdzie pisze Daj odpowiedz. Bedzie krocej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...