Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Almera 2.0 Diesel, zapalona lampka kontrolna CHECK


Gość almerka_wroclaw

Rekomendowane odpowiedzi

Gość almerka_wroclaw

Witam serdecznie wszystkich Forumowiczów!

 

Pierwszy raz spotykam się z problemem w mojej almerce, której właścicielką stałam się niecały rok temu... nie mam zatem doświadczenia w rozwiązywaniu problemów. Przejrzałam forum razem z odpowiedziami dotyczącymi podobnego tematu który zamierzam ponownie poruszyć.

 

W mojej Almerce drugi raz zapaliła się i nie zgasła lampka kontrolna CHECK w czasie jazdy. Za pierwszym razem na szczęście cofnęłam się na parking gdzie chwilę potem CHECK się wyłączył. W międzyczasie auto jeździło bez włączonej lampki. Dzisiaj ruszając ponownie włączyła się lampka i dodatkowo odczuwalny był brak przyspieszenia i obroty prawie w jednym miejscu. Silnik się dławił i auto "skakało"... ledwie dojechałam do domu, w czasie drogi objawy nie ustąpiły ani na chwilę. W przewodniku Almery wyczytałam że zapalenie się lampki CHECK oznacza zebranie się wody w filtrze... czy faktycznie opisane przeze mnie objawy mają coś wspólnego z zebraną wodą w filtrze i potrzebą jego wyczyszczenia/wymiany? Auto jest z 97 roku i ma na liczniku zaledwie 122 tyś. Nie posiadam informacji czy w przeszłości filtr był wymieniany. Proszę jeszcze o ewentualne polecenie dobrego mechanika we Wrocławiu, który poradziłby sobie ze zbadaniem problemu i jego eliminacją.

 

Wybaczcie brak fachowości w opisie problemu ;) Błagam o pomoc!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może kolego odkręć filtr paliwa i spuść w słoik i zobaczysz co tam masz za syf.

Chyba że czyste paliwko.

To raczej można samemu wymienić filtr paliwa.Nic trudnego. Poczytaj troche to pewnie znajdziesz jak wymienić.

Polecane filtry to filtrona,knechta czy manna są też inne firmy .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość almerka_wroclaw