wyszy Opublikowano 29 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 Witam wszystkich użytkowników , mam problem z moja navara dotyczący ABS , PO WIZYCIE W SERVISIE , BYŁA TO JUZ OSTATECZNOŚC STWIERDZONO BŁĄD C 1115 ABS SENSOR ( ABNORMAL SIGNAL ) I DIAGNOZA USZKODZONY STEROWNIK POMPY ABSU CAŁA POMPA DO WYMIANY KOSZ 9 TYS , OCZYWIŚCIE ZABRAłem , auto i po zakupie uzywki i wymiany pompy jest dalej to samo , moze miał któs taki przypadek lub wie gdzie szukac przeszukałem cały internet i nic ciekawego nie znalazłem ,interesuje mnie głównie ten kod c1115 czy to oznacza na pewno uszkodzony sterownik , a mozne zna któś jakiegos magika od absu jestem z ślaska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domadm Opublikowano 29 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2011 Nie jestem mechanikiem, ale na chłopski rozum komunikat "ABS SENSOR ( ABNORMAL SIGNAL )" oznacza nie mniej i nie więcej niż to, że któryś z czujników ABSu wysyła bzdury (najczęściej zwarcie na linii sygnałowej). Jak można to zdiagnozować jako uszkodzoną pompę??? Tym bardziej, że życie potwierdziło ci że to była zła diagnoza. Czy sprawdzali/wymieniali czujniki ABSu? Sprawdzali przy kołach i połączenia? Przecież to trzeba wyeliminować na początek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...