Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

PROSZE O POMOC błąd c1115


wyszy
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich użytkowników , mam problem z moja navara dotyczący ABS , PO WIZYCIE W SERVISIE , BYŁA TO JUZ OSTATECZNOŚC STWIERDZONO BŁĄD C 1115 ABS SENSOR ( ABNORMAL SIGNAL ) I DIAGNOZA USZKODZONY STEROWNIK POMPY ABSU CAŁA POMPA DO WYMIANY KOSZ 9 TYS , OCZYWIŚCIE ZABRAłem , auto i po zakupie uzywki i wymiany pompy jest dalej to samo , moze miał któs taki przypadek lub wie gdzie szukac przeszukałem cały internet i nic ciekawego nie znalazłem ,interesuje mnie głównie ten kod c1115 czy to oznacza na pewno uszkodzony sterownik , a mozne zna któś jakiegos magika od absu jestem z ślaska

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem mechanikiem, ale na chłopski rozum komunikat "ABS SENSOR ( ABNORMAL SIGNAL )" oznacza nie mniej i nie więcej niż to, że któryś z czujników ABSu wysyła bzdury (najczęściej zwarcie na linii sygnałowej). Jak można to zdiagnozować jako uszkodzoną pompę??? Tym bardziej, że życie potwierdziło ci że to była zła diagnoza.

 

Czy sprawdzali/wymieniali czujniki ABSu? Sprawdzali przy kołach i połączenia? Przecież to trzeba wyeliminować na początek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich użytkowników , mam problem z moja navara dotyczący ABS , PO WIZYCIE W SERVISIE , BYŁA TO JUZ OSTATECZNOŚC STWIERDZONO BŁĄD C 1115 ABS SENSOR ( ABNORMAL SIGNAL ) I DIAGNOZA USZKODZONY STEROWNIK POMPY ABSU CAŁA POMPA DO WYMIANY KOSZ 9 TYS , OCZYWIŚCIE ZABRAłem , auto i po zakupie uzywki i wymiany pompy jest dalej to samo , moze miał któs taki przypadek lub wie gdzie szukac przeszukałem cały internet i nic ciekawego nie znalazłem ,interesuje mnie głównie ten kod c1115 czy to oznacza na pewno uszkodzony sterownik , a mozne zna któś jakiegos magika od absu jestem z ślaska

 

Hej czy test pokazal konkretnie ktory sensor ma blad?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedz do dobrego elektronika i nich ci sprawdzi po kolei czujniki ABS.Jeżeli wszystkie sa ok. trzeba szukać zwarcia ,uszkodzenia wiązki el.abs-u.Często uszkodzeniu ulega wiązka idąca pod prawym nadkolem na tł pojazdu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taka diagznoza w servisie ze najpierw trzeba wymienic pompe , zrobilem to w własnym zakresie i nic dalej to samo , jest jeszcze jedno ja podpinał go pod kompa to wszystkie czujniki pokazywały prawidłowo , jesli chodzi o uszkodzenie wiązki powiedzcie gdzie szukac , za prawym przednim kołem na ramie tą kostke sprawdzałem jest dobra , gdzie jeszcze moze byc wiązka uszkodzna

 

taka diagznoza w servisie ze najpierw trzeba wymienic pompe , zrobilem to w własnym zakresie i nic dalej to samo , jest jeszcze jedno ja podpinał go pod kompa to wszystkie czujniki pokazywały prawidłowo , jesli chodzi o uszkodzenie wiązki powiedzcie gdzie szukac , za prawym przednim kołem na ramie tą kostke sprawdzałem jest dobra , gdzie jeszcze moze byc wiązka uszkodzna

post-40814-0-37252900-1296317766_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na sam początek trzeba wyczyścić czujniki z brudu oraz elementy współpracujące z czujnikiem można je przemyć zmywaczem do hamulców i wydmuchać powietrzem i dopiero po takim zabiegu można szukać przyczyny dalej jeżeli to nic nie da.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taka diagznoza w servisie ze najpierw trzeba wymienic pompe , zrobilem to w własnym zakresie i nic dalej to samo , jest jeszcze jedno ja podpinał go pod kompa to wszystkie czujniki pokazywały prawidłowo , jesli chodzi o uszkodzenie wiązki powiedzcie gdzie szukac , za prawym przednim kołem na ramie tą kostke sprawdzałem jest dobra , gdzie jeszcze moze byc wiązka uszkodzna

 

Kabel do czujnika moze byc uszkodzony w dowolnym miejscu ,musisz uzyc omomierza i sprawdzac po kolei od zlacza za pp kolem.

Przyczyna moze tagze byc uszkodzone przednie lozysko i wtedy blad niejest staly przynajmiej na poczatku,na jezdzie testowej z podlaczonym komp.

moze pokazywac ze wszystkie kola kreca sie ok.ale w pewnych okolicznosciach(okreslona predkosc i skret kol) przy uszkodzonym lozysku czujnik gubi sygnal od pierscienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taka diagznoza w servisie ze najpierw trzeba wymienic pompe , zrobilem to w własnym zakresie i nic dalej to samo , jest jeszcze jedno ja podpinał go pod kompa to wszystkie czujniki pokazywały prawidłowo , jesli chodzi o uszkodzenie wiązki powiedzcie gdzie szukac , za prawym przednim kołem na ramie tą kostke sprawdzałem jest dobra , gdzie jeszcze moze byc wiązka uszkodzna

 

Ale też jest tez błąd p1008 który świadczy o błędnym odczycie prędkości pojazdu.Ten sygnał jest przekazywany do ABS.Błąd ten tez wskazuje na zwarcie do masy .Wiec albo sam czujnik jest uwalony albo wiązka uszkodzona i robi zware.Dlatego napisałem że jest to sprawa dla dobrego elektryka bo trzeba sprawdzic cała komunikacje na linii czujniki a sterownik abs-u.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich użytkowników , mam problem z moja navara dotyczący ABS , PO WIZYCIE W SERVISIE , BYŁA TO JUZ OSTATECZNOŚC STWIERDZONO BŁĄD C 1115 ABS SENSOR ( ABNORMAL SIGNAL ) I DIAGNOZA USZKODZONY STEROWNIK POMPY ABSU CAŁA POMPA DO WYMIANY KOSZ 9 TYS , OCZYWIŚCIE ZABRAłem , auto i po zakupie uzywki i wymiany pompy jest dalej to samo , moze miał któs taki przypadek lub wie gdzie szukac przeszukałem cały internet i nic ciekawego nie znalazłem ,interesuje mnie głównie ten kod c1115 czy to oznacza na pewno uszkodzony sterownik , a mozne zna któś jakiegos magika od absu jestem z ślaska

jutro jeszcze raz sam go podłącze pod kompa , ale wszystkie prędkosci czujników pokazywał mi dobrze , każdy z czujników chodził tylko sprawdze jak oswieci sie kontrolka , bo problem był taki zapalam auto abs swieci ruszam rozpedzam sie gasnie i po kilku metrach słychac cykanie pompy ( nie zawsze ) i kontrolka sie zapala i juz swieci cały czas , aż do zgaszenia samochodu i znów od nowa zapalam swieci ruszam gaśnie i znów sie zapala

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jutro jeszcze raz sam go podłącze pod kompa , ale wszystkie prędkosci czujników pokazywał mi dobrze , każdy z czujników chodził tylko sprawdze jak oswieci sie kontrolka , bo problem był taki zapalam auto abs swieci ruszam rozpedzam sie gasnie i po kilku metrach słychac cykanie pompy ( nie zawsze ) i kontrolka sie zapala i juz swieci cały czas , aż do zgaszenia samochodu i znów od nowa zapalam swieci ruszam gaśnie i znów sie zapala

 

czyli sam widzisz że dopóki samochód nie osiągnie konkretnej prędkości jest teoretycznie ok.Potem dostaje jakieś błędne sygnały z czujników.Procedura diagnostyczna podczas testu dynamicznego jest opisana tu : http://pdf.textfiles.com/manuals/AUTOMOBILE/NISSAN/FX/2008_FX45-35/brc.pdf

 

co prawda infiniti ale to jest to samo.

A tu masz dla dtc p 1808 :http://pdf.textfiles.com/manuals/AUTOMOBILE/NISSAN/armada/2009_Armada/DLN.pdf

Edytowane przez logis
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...