Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

PROSZE O POMOC błąd c1115


wyszy
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich użytkowników , mam problem z moja navara dotyczący ABS , PO WIZYCIE W SERVISIE , BYŁA TO JUZ OSTATECZNOŚC STWIERDZONO BŁĄD C 1115 ABS SENSOR ( ABNORMAL SIGNAL ) I DIAGNOZA USZKODZONY STEROWNIK POMPY ABSU CAŁA POMPA DO WYMIANY KOSZ 9 TYS , OCZYWIŚCIE ZABRAłem , auto i po zakupie uzywki i wymiany pompy jest dalej to samo , moze miał któs taki przypadek lub wie gdzie szukac przeszukałem cały internet i nic ciekawego nie znalazłem ,interesuje mnie głównie ten kod c1115 czy to oznacza na pewno uszkodzony sterownik , a mozne zna któś jakiegos magika od absu jestem z ślaska

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem mechanikiem, ale na chłopski rozum komunikat "ABS SENSOR ( ABNORMAL SIGNAL )" oznacza nie mniej i nie więcej niż to, że któryś z czujników ABSu wysyła bzdury (najczęściej zwarcie na linii sygnałowej). Jak można to zdiagnozować jako uszkodzoną pompę??? Tym bardziej, że życie potwierdziło ci że to była zła diagnoza.

 

Czy sprawdzali/wymieniali czujniki ABSu? Sprawdzali przy kołach i połączenia? Przecież to trzeba wyeliminować na początek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich użytkowników , mam problem z moja navara dotyczący ABS , PO WIZYCIE W SERVISIE , BYŁA TO JUZ OSTATECZNOŚC STWIERDZONO BŁĄD C 1115 ABS SENSOR ( ABNORMAL SIGNAL ) I DIAGNOZA USZKODZONY STEROWNIK POMPY ABSU CAŁA POMPA DO WYMIANY KOSZ 9 TYS , OCZYWIŚCIE ZABRAłem , auto i po zakupie uzywki i wymiany pompy jest dalej to samo , moze miał któs taki przypadek lub wie gdzie szukac przeszukałem cały internet i nic ciekawego nie znalazłem ,interesuje mnie głównie ten kod c1115 czy to oznacza na pewno uszkodzony sterownik , a mozne zna któś jakiegos magika od absu jestem z ślaska

 

Hej czy test pokazal konkretnie ktory sensor ma blad?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach