Kmk Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 wyskoczyl mi blad czujnika polozenia walu! rowniez od jakiegos czasu zdarzy mi sie ze podczas jazdy zaczyna sie dusic i praktycznie nie da sie jechac bo rzuca caly czas. czy to jest spowodowane tym czujnikiem czy gdzie inidziej szukac problemu?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryba382 Opublikowano 8 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2011 wyskoczyl mi blad czujnika polozenia walu! rowniez od jakiegos czasu zdarzy mi sie ze podczas jazdy zaczyna sie dusic i praktycznie nie da sie jechac bo rzuca caly czas. czy to jest spowodowane tym czujnikiem czy gdzie inidziej szukac problemu?? Sprawdź czy ten czujnik się nie uszkodził mechanicznie lub się nie przesunął na regulacji owalnej. Jeśli masz wiedzę i dobry diagnoskop to na nim sprwdzisz wszystkie czujniki i ich sprawność w samochodzie. Jeśli wykazuje że to ten czujnik to wymienić i po sprawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość glo Opublikowano 9 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2011 (edytowane) Raczej to wina czujnika, który nie szczytuje obrotów. Edytowane 9 Lutego 2011 przez glo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adrian.wro Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 I co to byla za przyczyna?? Mam podobne objawy, Blad P1110 Czujnik polozenia walka sprawdzony, zawor tez dziala i odbija tak wiec nie mam pojeciea. Zlokalizowales przyczyne?? Ja mam identyczne objawy samochodem trzesie w czasie jazdy... Jutro jade do mechanika zobaczymy co powie. Daj znac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kmk Opublikowano 19 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2011 czujnik wymienilem dzisiaj i narazie przestalo szarpac ale wole dmuchac na zimne... na komputerze tez pokozalo mi blad "P1110 niesklasyfikowany" i nie wiem co on oznacza moze ktos pomoze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adrian.wro Opublikowano 19 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2011 czujnik wymienilem dzisiaj i narazie przestalo szarpac ale wole dmuchac na zimne... na komputerze tez pokozalo mi blad "P1110 niesklasyfikowany" i nie wiem co on oznacza moze ktos pomoze? Wymieniles czujnik czy zawor? Blad P1110 to jest Intake Valve Timing Control Bank 1. Sam walcze z tym problemem, nie wiem zawor olejowy walka rozrzadu wymienilem ale nie pomoglo. Teraz czas na czujniki. Niesklasyfikowany oznacza ze program jakim odczytywales nie ma opisu tego bledu w swojej bazie danych. Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kmk Opublikowano 20 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2011 (edytowane) i lipa, wymiana czujnika nic nie dala... czekam na pomysly Edytowane 20 Marca 2011 przez kmk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boric Opublikowano 20 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2015 Witam kolegów Czy udalo sie wam rozwiazac problem z bledem P1110 i nierowna praca silnka?? W moim x-kie mam to samo i nie mam pojecia co moze byc przyczyna :/. Pojawia sie ten blad po okolo 10km,silnik pracuje nierowno,czuc takie szarpanie na luzie. W czasie jazdy jest ok. Czujnik polozenia walka sprawny, zawor olejowy rozrzadu wymieniony na nowy i nic. Przepustnica czyszczona,przeplywka sprawna. Juz zaczyna brakowac pomyslow :/. Silnik QR20DE . Jesli ktos moglby wpomuc rada to bede uhahany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartekk Opublikowano 21 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2015 witam - u mnie kiedys bylo cos podobnego P1006 (czy jakos tak - od rozrzadu), pojawialo sie nieregularnie - obudowa w ktorej byl czujnik miala "rozbity" otwor na gorna srube, sruba byla lekko poluzowana co powodowalo ze na dziurach przestawiala sie cala obudowa w bok o pare milimetrów... zagwozdke przez kilka dni mialo kilku mechaników i dopiero jeden "spec" wpadl na to i wymienil obudowę i śruby - problemy ustały... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boric Opublikowano 21 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2015 witam - u mnie kiedys bylo cos podobnego P1006 (czy jakos tak - od rozrzadu), pojawialo sie nieregularnie - obudowa w ktorej byl czujnik miala "rozbity" otwor na gorna srube, sruba byla lekko poluzowana co powodowalo ze na dziurach przestawiala sie cala obudowa w bok o pare milimetrów... zagwozdke przez kilka dni mialo kilku mechaników i dopiero jeden "spec" wpadl na to i wymienil obudowę i śruby - problemy ustały... Dzieki kolego za "cynk" ale u mnie z obudowa wszystko jest ok. Nie ma zadnych luzow. Przyczyna moze byc co innego. Slyszalem ze cos takiego moze sie diac przez wyciagniety lancuszek ...Jak ogarne to dam znac co bylo. Niech bd dla potomnych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yoozva Opublikowano 28 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2015 wyskoczyl mi blad czujnika polozenia walu! rowniez od jakiegos czasu zdarzy mi sie ze podczas jazdy zaczyna sie dusic i praktycznie nie da sie jechac bo rzuca caly czas. czy to jest spowodowane tym czujnikiem czy gdzie inidziej szukac problemu?? Wydaje mi się, że tytuł tego tematu nie za bardzo się ma do faktycznej zawartości twojego problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macczu Opublikowano 28 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2015 a może kabel masowy od czujnika położenia wałka rozrzadu sie przetarł bo x-ach niestety wiazka kabli jest przymocowana za pomocą metalowej obejmy na tylnej stronie silnika ( widać ją bez problemu ) i dojści nawet jest ok. u mnie tak bylo że raz mialem bład za chwile brak raz jechał a za chwile szarpał i mulił... po wymianie i reperacji kabelka jest cisza i spokój... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość w8moron Opublikowano 31 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 (edytowane) Witam, mam X-traila w automacie już 10lat i od pół roku ten sam problem( szarpie i nie pracuje równo) pokazuje błąd 1 sondy, wymieniłem już czujnik położenia wału ,zrobiłem głowice!!!, sonde 1 i 2, cewki, adaptowałem przepustnice chyba 3 razy, pompe wody, alternator, przepływomież wykruszyłem katalizaror i kilka innych rzeczy. Przez ten czas wpakowałem z 6 tyś i nic tak jak szarpał tak szarpie macie jakieś inne pomysły co może być nie tak??? Edytowane 31 Marca 2015 przez w8moron Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeshky Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2015 warto dodać że masz silnik benzynowy. Dzieje się na zimnym/ciepłym? jak jest błąd 1 sondy a była wymieniana, to silnik ma złą dawkę paliwa, więc do sprawdzenia wtryski, pompa paliwa, czujnik położenia wałka rozrządu i sam rozrząd. Kumaty diagnosta z komputerem jest w stanie to zweryfikować przez live data. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.