agit11 Opublikowano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2013 (edytowane) Witam Zrobiłem taki mały manual jak to zrobić może dobrze by go było dać w podpiętych w dziale Patent Uruchomienie zegara w desce rozdzielczej Nissan Note.pdf Edytowane 6 Grudnia 2013 przez agit11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacekMr Opublikowano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2013 Co należy zrobić, aby uruchomić zegar . Wszystko jest bardzo proste - trzeba przeciąć przewód który idzie do pinu 12, i odizolować oba końce przecięte. Przecież przewód który idzie od 12 pinu musi mieć drugi koniec. Czy nie prościej byłoby przeciąć go w innym miejscu niż rozbierać pół samochodu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agit11 Opublikowano 6 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2013 (edytowane) Przecież przewód który idzie od 12 pinu musi mieć drugi koniec. Czy nie prościej byłoby przeciąć go w innym miejscu niż rozbierać pół samochodu? Witam Masz rację przewód idzie prawdopodobnie do masy ale pytanie gdzie a z drugiej strony jakie pół samochodu wg autora robił to powoli ok 40 min w zasadzie odkręcenie 3 śrub reszta to zatrzaski na pewno jak się to robi pierwszy raz to człowiek ma obawy ale na zdjęciach wszystko widać dokładnie. Można poszukać gdzie ten przewód prowadzi ale to też trzeba chyba jeszcze więcej rozbierać Szukałem tej informacji bo ten sam problem ma siostra, gdy będę miał trochę czasu to jej to zrobię Edytowane 6 Grudnia 2013 przez agit11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bullterrierMJ Opublikowano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2013 Dzięki agit11. Fajnie, rzeczowo i przejrzyście napisane. Po zakończeniu gwarancji na pewno sobie ten zegarek uruchomię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agit11 Opublikowano 11 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2013 (edytowane) Witam Zrobiłem to, delikatnie wyciągłem przewód z złącza tak że w każdej chwili można go tam włożyć u siostry w note był przewód czarny z żółtymi paskami zegar teraz działa . Edytowane 11 Grudnia 2013 przez agit11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 11 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2013 Wiecie co?Czytałem z zaciekawieniem Wasze posty i nie mogę znaleźć logiki w działaniu nissana.... Skoro wystarczyło wyjąć jeden przewód,po to by działał zegar,to po jaką cholerę blokowali ten zegar dodając jeden dodatkowo przewód?Co mieli na myśli tak czyniąc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 11 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2013 Zablokowali zegar, bo go uruchomili na radiu. Pewnie chcieli, żeby zegar był widoczny dla wszystkich a z drugiej strony może nie chcieli rozpraszać kieorwcy dwoma. Dziwna to logika ale innej nie widzę. Dobrze jednak, że można to odblokowac, bo zegar na tablicy wskaźników jest w moim odczuciu bardzo przydatny. Fajny zegar miałem w Matizie. Był w środkowej cześci podszybia i był fajnie widoczny dla wszystkich - łącznie z kierowcą . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agit11 Opublikowano 11 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2013 Wiecie co?Czytałem z zaciekawieniem Wasze posty i nie mogę znaleźć logiki w działaniu nissana.... Skoro wystarczyło wyjąć jeden przewód,po to by działał zegar,to po jaką cholerę blokowali ten zegar dodając jeden dodatkowo przewód?Co mieli na myśli tak czyniąc? Witam Nissan nie dodawał dodatkowego przewodu on był tam cały czas ale zrobił to prawdopodobnie oprogramowaniem. Na zachodzie Europy były problemy gwarancyjne gdyż zegar w nawigacji pokazywał inny czas niż ten w liczniku klienci reklamowali to zamiast regulować zegar więc nissan przy przeglądzie gwarancyjnym to prawdopodobnie wyłączał ten zegar w liczniku.W jaki to sposób robili nie wiem prawdopodobnie softworowo siostra przed I przeglądem miała zegar na 100% gdyż sam jej go kilka razy regulowałem po przeglądzie się stracił. Gdy to zauważyła kilka dni później i pojechała do ASO to nić z tym nie potafili zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 11 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2013 W samochodach z ostatnich wypustów - w modelach bez nawigacji też go nie ma. Był na wyświetlaczu radia. Ale to prawdopodobna teoria. W radiu zegar nastawia się sam poprzez system RDS. Ten w liczniku trzeba sabie samemu ustawiać. Pojawiał się pewnie problem dwóch zegarów chodzących inaczej. Więc ten z wskaźników wyłączyli i tyle. Dość pancerene rozwiązanie ale co robić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
porter59 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2013 Ciekawa rzecz z tym zegarkiem.będzie cieplej też sobie taki sprawię.Muszę być pewien czy taka ingerencja w sabotaż z kablami nie zaszkodzi w przyszłości w elektronike. No i co z gwarancją.Auto z lipca 2013 Acenta +. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agit11 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 Ciekawa rzecz z tym zegarkiem.będzie cieplej też sobie taki sprawię.Muszę być pewien czy taka ingerencja w sabotaż z kablami nie zaszkodzi w przyszłości w elektronike. No i co z gwarancją.Auto z lipca 2013 Acenta Witam Zrobiłem to W note siostry i wszystko ok ale wyłącz przedtem dla bezb. akumulator żeby nie zrobić jakiegoś zwarcia zegar chodzi a zawsze z powrotem to możesz zrobić.Ten kabelek idzie do masy.Ale oczywiście robisz to na własną odpowiedzialność ale efekt widać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Makrofag Opublikowano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 Ja tam bym nie ingerował w elektronikę auta na gwarancji (sam takie mam) jak coś pójdzie nie tak z elektroniką i będziesz chciał naprawić na gwarancji to raczej na pewno będzie to powodem odmowy naprawy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 Hmmm...Jeżeli inni tak uczynili i działa,układ nie wykazuje błędu nie ma żadnych usterek,to czemu nie spróbować? Pewno,że wiele zależy od zdolności manualnych i odwagi zainteresowanego.Ale jak to mówią...do odważnych świat należy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agit11 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2013 Ja tam bym nie ingerował w elektronikę auta na gwarancji (sam takie mam) jak coś pójdzie nie tak z elektroniką i będziesz chciał naprawić na gwarancji to raczej na pewno będzie to powodem odmowy naprawy właśnie odwrotnie jak się coś stanie w czasie gwarancji a zrobisz to umiejętnie to możesz w ramach gwarancji spróbować naprawić. A jak to będziesz robił po gwarancji a si e coś stanie to już nic nie zrobisz i pokrywasz z własnej kieszeni. Ja to robiłem w samochodzie na gwarancji i jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 właśnie odwrotnie jak się coś stanie w czasie gwarancji a zrobisz to umiejętnie to możesz w ramach gwarancji spróbować naprawić. A jak to będziesz robił po gwarancji a si e coś stanie to już nic nie zrobisz i pokrywasz z własnej kieszeni. Ja to robiłem w samochodzie na gwarancji i jest ok Na załączonym zdjęciu zegar widać razem ze wskazaniem tempomatu. Przy wyłączonym tempomacie zegarek ma się rozumieć pozostaje ....? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agit11 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 Na załączonym zdjęciu zegar widać razem ze wskazaniem tempomatu. Przy wyłączonym tempomacie zegarek ma się rozumieć pozostaje ....? Oczywiście zostaje 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 8 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2014 (edytowane) Faktycznie 20 minut roboty. Ja nawet nie zdejmowałem dolnej obudowy kierownicy, nie odłączałem akumulatora i nie odpinałem kostki od zegarów. Przeciołem przewód, przekręciłem kluczyk i nic. Odpaliłem auto i nic. Odłączyłem wtyczkę. Podłączyłem spowrotem i ponownie przekręciłem kluczyk i efekt widoczny na zdjęciu. Dzięki Panowie za konstruktywną podpowiedź. Przyznam, że denerwowała mnie ta luka tylko brakło czasu na pogrzebanie w aucie. Szanowni PAŃSTWO .!!!!!!!!! Nie żebym namawiał ale zachęcam do tego kroku który, jak powyżej, sam zrobiłem bo naprawdę warto. Nie macie wrażenia, że czego brakuje w tym pustym polu pomiędzy zegarami. ......???? Odwagi to proste jak "futerał na cepy" zero możliwości - obaw przed uszkodzenia czegokolwiek Edytowane 8 Lutego 2014 przez TESTER 1956 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 8 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2014 Fajnie, że ten patent działa. A przypominam, że ten sposób na uruchomienie zegara pojawił się w temacie "Patent na" w październiku 2012 r. Widać sprawa musiała "dojrzeć" . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 8 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2014 Fajnie, że ten patent działa. A przypominam, że ten sposób na uruchomienie zegara pojawił się w temacie "Patent na" w październiku 2012 r. Widać sprawa musiała "dojrzeć" . Jeśli chodzi o mnie patent działa jak najbardziej, Nie tylko do odważnych świat należy ale także do tych co ufają opisom kolegów na forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piranha4 Opublikowano 30 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 (edytowane) Potwierdzam patent działa,wczoraj się odważyłem i przeciąłem ten przewód.Piękny zegarek mi się pojawił. Edytowane 30 Marca 2014 przez ranger Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milion Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2014 Ludzie świetnie rozpracowaliście temat! Też nie mam tego zegara i z pewnością przetnę kabelek :-) Swoją drogą wydawało mi się że ten zegar mi się wyświetlał podczas drogi powrotnej do domu jak kupiłem notka, a potem zniknął. Ale mogę się mylić, bo byłem wtedy bardzo rozentuzjazmowany ha ha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SQTER Opublikowano 10 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2018 Super patent w 100% działa. Niedawno kupiłem NOTE E11 z 2013 roku i też nie było zegara, po lekturze tematu dzisiaj 20 minut robotki i banan na ustach bo zegar jest tam gdzie odruchowo się go szuka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
porter59 Opublikowano 21 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2023 Też podjąłem to ryzyko przecięcia kabla. Dzisiaj trochę dogrzało, /30 st w cieniu/ i ten w radiu zniknął, więc byłem zmuszony, inaczej bym się chyba za to nie wziął. Rzeczywiście kilka minut roboty i oko cieszy, a już szukałem nowego panelu do radia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.