Gość zablockm Opublikowano 29 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2004 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dżodżo Opublikowano 30 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2004 jeżeli jest tam pasek to okolo 60 - 80 tysięcy, a jeżeli łańcuszek to wtedy go wymienić jak będzie już dzwonił!Łańcuszek bardzo żadko się urywa!Ja mam Primerke diesla i mam już 90 tyś, a mam pasek i jutro, a najpóźniej pojutrze go wymieniam,bo nie chce póżniej wsadzić w silnik 3000 - 4000. POZDRAWIAM......... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Butryn Opublikowano 1 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2004 z tego co wiem to 2.0 jest tak samo jak 3.0l jest na lancuszek... wytrzymuje tyle co silnik i nie trzeba sie martwic. Pzd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Przedszkolak Opublikowano 11 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2005 Mnie padł po 105 tyś. zaczęły się szumy. Słyszałem, że jest nie do zdarcia, ale okazuje, że się zaczął rozlatywać. Muszę go wymienić. Słyszałem, że wymienia się łańcuch rozrządu i co jeszcze. Jeśli ktoś wie proszę o radę. Kto to dobrze zrobi w łodzi lub Warszawie, a może pomiędzy. z góry dzięki za rady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 11 Lipca 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2005 Mnie padł po 105 tyś. zaczęły się szumy. Słyszałem, że jest nie do zdarcia, ale okazuje, że się zaczął rozlatywać. Muszę go wymienić. Słyszałem, że wymienia się łańcuch rozrządu i co jeszcze. Jeśli ktoś wie proszę o radę. Kto to dobrze zrobi w łodzi lub Warszawie, a może pomiędzy. z góry dzięki za rady. no to ladnie musiales dawac widze. Podobnie jak Slawek. Czytalem ze rozrzad wytrzymuje baaardzo duzo i nie trzeba sie nim martic dopoki nie przekroczysz 360tys km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Przedszkolak Opublikowano 4 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2005 Podaję części wraz z symbolami z moto.sklep.pl, które teoretycznie są potrzebne do wymiany rzrządu w Twojej Maximie: E91015 - łańcuch długi E91016 - łańcuch krótki - stosować 2 sztuki E71009 - napinacz łńcucha rozrządu E71010 - napinacz łańucha przód E71011 - napinacz łańcuha tył Może być jeszcze potrzebna łyzwa łańcucha rozrzadu o symbolu - E71009P,ale o tym czy ten element należy wymieńić ocenić musi mechanik. Mam nadzieję, że u Ciebie będą tylko napinacze i łańcuch. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 27 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2008 odkurze watek!! Cos mi sie wydaje ze zaczalelamigrac gorna prowadnica glownegolancucha. teraz pytaniedo tych co juz dlubali przy rozrzadzie. ksiazka pisze kosmosy o wymianie rozrzadu, miedzy innymi o tym ze trzeba wyjmowac walki, miske olejowa itp itd. Jesli ja nie chce zmieniac calego rozrzadu tylko ta mala prowadniczke czy nie wystarczy odkrecic sama oslone rozrzadu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość coot Opublikowano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 żeby zdjąć pokrywę rozrządu musisz odkręcić misę olejową bo inaczej nie odkręcisz dwóch śrub które ją trzymają , zdejmujesz pokrywę , odkręcasz górny ślizg (jest na dwóch śrubach) i wstawiasz nowy. Jaki masz objaw że niby to ma być ten ślizg ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 czy nie wystarczy odkrecic sama oslone rozrzadu? Wystarczy + to od coot, Myślisz, że ta prowadnica jest uszkodzona? Jeśli jest wytarta to tylko trochę. Tylko, że od łańcucha, który się wyciągnął i hałasuje. A konstrukcja jest taka, że hałas się kumuluje w górnej części. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 no wlasnie cos mi "terkocze" przy tek gornej prowadnicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 no wlasnie cos mi "terkocze" przy tek gornej prowadnicy Jest ze 300 kkm? Najmniejszy przebieg o jakim wiem, po którym łańcuch było wyraźnie słychać i był wymieniony z pozostałymi dwoma + napinacze itp. to ok. 250 kkm., większy ok. 480 kkm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 no "dopiero" 220 tys km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.