Guest zablockm Posted June 29, 2004 Share Posted June 29, 2004 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dżodżo Posted June 30, 2004 Share Posted June 30, 2004 jeżeli jest tam pasek to okolo 60 - 80 tysięcy, a jeżeli łańcuszek to wtedy go wymienić jak będzie już dzwonił!Łańcuszek bardzo żadko się urywa!Ja mam Primerke diesla i mam już 90 tyś, a mam pasek i jutro, a najpóźniej pojutrze go wymieniam,bo nie chce póżniej wsadzić w silnik 3000 - 4000. POZDRAWIAM......... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Butryn Posted July 1, 2004 Share Posted July 1, 2004 z tego co wiem to 2.0 jest tak samo jak 3.0l jest na lancuszek... wytrzymuje tyle co silnik i nie trzeba sie martwic. Pzd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Przedszkolak Posted July 11, 2005 Share Posted July 11, 2005 Mnie padł po 105 tyś. zaczęły się szumy. Słyszałem, że jest nie do zdarcia, ale okazuje, że się zaczął rozlatywać. Muszę go wymienić. Słyszałem, że wymienia się łańcuch rozrządu i co jeszcze. Jeśli ktoś wie proszę o radę. Kto to dobrze zrobi w łodzi lub Warszawie, a może pomiędzy. z góry dzięki za rady. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted July 11, 2005 Share Posted July 11, 2005 Mnie padł po 105 tyś. zaczęły się szumy. Słyszałem, że jest nie do zdarcia, ale okazuje, że się zaczął rozlatywać. Muszę go wymienić. Słyszałem, że wymienia się łańcuch rozrządu i co jeszcze. Jeśli ktoś wie proszę o radę. Kto to dobrze zrobi w łodzi lub Warszawie, a może pomiędzy. z góry dzięki za rady. no to ladnie musiales dawac widze. Podobnie jak Slawek. Czytalem ze rozrzad wytrzymuje baaardzo duzo i nie trzeba sie nim martic dopoki nie przekroczysz 360tys km Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Przedszkolak Posted August 4, 2005 Share Posted August 4, 2005 Podaję części wraz z symbolami z moto.sklep.pl, które teoretycznie są potrzebne do wymiany rzrządu w Twojej Maximie: E91015 - łańcuch długi E91016 - łańcuch krótki - stosować 2 sztuki E71009 - napinacz łńcucha rozrządu E71010 - napinacz łańucha przód E71011 - napinacz łańcuha tył Może być jeszcze potrzebna łyzwa łańcucha rozrzadu o symbolu - E71009P,ale o tym czy ten element należy wymieńić ocenić musi mechanik. Mam nadzieję, że u Ciebie będą tylko napinacze i łańcuch. Pozdrawiam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted December 27, 2008 Share Posted December 27, 2008 odkurze watek!! Cos mi sie wydaje ze zaczalelamigrac gorna prowadnica glownegolancucha. teraz pytaniedo tych co juz dlubali przy rozrzadzie. ksiazka pisze kosmosy o wymianie rozrzadu, miedzy innymi o tym ze trzeba wyjmowac walki, miske olejowa itp itd. Jesli ja nie chce zmieniac calego rozrzadu tylko ta mala prowadniczke czy nie wystarczy odkrecic sama oslone rozrzadu? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest coot Posted December 28, 2008 Share Posted December 28, 2008 żeby zdjąć pokrywę rozrządu musisz odkręcić misę olejową bo inaczej nie odkręcisz dwóch śrub które ją trzymają , zdejmujesz pokrywę , odkręcasz górny ślizg (jest na dwóch śrubach) i wstawiasz nowy. Jaki masz objaw że niby to ma być ten ślizg ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest B12 Posted December 28, 2008 Share Posted December 28, 2008 czy nie wystarczy odkrecic sama oslone rozrzadu? Wystarczy + to od coot, Myślisz, że ta prowadnica jest uszkodzona? Jeśli jest wytarta to tylko trochę. Tylko, że od łańcucha, który się wyciągnął i hałasuje. A konstrukcja jest taka, że hałas się kumuluje w górnej części. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted December 28, 2008 Share Posted December 28, 2008 no wlasnie cos mi "terkocze" przy tek gornej prowadnicy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest B12 Posted December 28, 2008 Share Posted December 28, 2008 no wlasnie cos mi "terkocze" przy tek gornej prowadnicy Jest ze 300 kkm? Najmniejszy przebieg o jakim wiem, po którym łańcuch było wyraźnie słychać i był wymieniony z pozostałymi dwoma + napinacze itp. to ok. 250 kkm., większy ok. 480 kkm. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VQPower Posted December 28, 2008 Share Posted December 28, 2008 no "dopiero" 220 tys km Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.