Gość yacek Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 MRUGA kontrolka check engine silnik nie odpala Maverick 2,7TDI z 1997roku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 Nalezaloby zobaczyc do instrukcji. U mnie w w instrucji obslugi do primery pisze ze jak kontrolka check engine mruga a nie swieci stale to problem z NATS. Przypuszczam ze cos z immobilaiserem jak nie chce odpalic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość yacek Opublikowano 16 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 w tym problem bo instrukcji nie mam. okazało się ze niema również awaryjnych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 16 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 Powiem Ci ze nie mialem jeszcze z tym problemu ,ale chyba czeka Cie elektyk. A jesli chodzi o awaryjne to sprawdz bezpiecznik moze sie spalil, a moze to cos jest powiazane z ta awaria. Na gorze masz link o instrukcjach do Terrano. Spojrz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość drewniany Opublikowano 16 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 MRUGA kontrolka check engine silnik nie odpala Maverick 2,7TDI z 1997roku. Witam Kolego tu nasz jeszcze jeden link myślę,że bardzo istotny i pomocny. http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/1060-chcesz-sie-przywitac-jestes-nowy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fizolow Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 Witam Kolego tu nasz jeszcze jeden link myślę,że bardzo istotny i pomocny. http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/1060-chcesz-sie-przywitac-jestes-nowy/ witaj ,popierwsze sprawdz bezpiecznik,po 2 pod pokrywka bezpiecznikow,obok puszki,masz kostke serwisowa,zrob zworke,na ostatnim i przed ostatnim styku(zmostkuj razem)ale najpierw przeczytaj dokladnie opis!!! jest na forum,poszukaj ,nie pamietam dolaadnie,na aucie wiem ktore styki ,ale jak widze kostke.jest dokladny opis jak zczytac bledy,zczytaj,zapamietaj lub zapisz,sprawdz kod bledu,potem wiesz juz wszystko,wymien co trzeba(jesli trzeba)i usun kod bledu z pamieci komputera,tak samo jak zczytujesz,tez jest opisana sekwencja krok po kroku,tylko poczytaj,jest chyba nawet zdjecie kostki,i wszystko wymruga ci kontrolka check service,dlugie migniecie to 10 krotkie jednostki, np.5 dlugich,i 5 krotkich,to brak bledow.reszty poszukaj sam,ale stawiam na czujnik polozenia walu.pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Whitie Opublikowano 23 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2011 Tak trochę niezwiązane z NIssanem ale. Mam w garażu Audi S4 z 96 roku takie 2,8 V6 itd Długo nie odpalałem, wszedłem do garażu, włożyłem kluczyk i ... kręci ale nie pali. Za to mruga CheckEngine.... I wiesz co się okazało? Baterie w kluczyku z immo były prawie kompletnie wyładowane. Może to jest jakaś podpowiedź jeśli mruga Ci ten CE, auto kręci a nie odpala...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.