Gość qra666 Opublikowano 17 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 Mam z pozoru proste pytanie - co odcina NATS i jakie są objawy przy próbie odpalenia, jeżeli kluczyk uległ zniszczeniu? Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zohan Opublikowano 17 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 W Navarze nats blokuje pompę wtryskową (mowa o diesel'u) - objawy zblokowania to kręcenie silnikiem przez rozrusznik bez uzyskania zapłonu (jeśli zniszczenie kluczyka dotyczy chipa immo a nie samego grotu fizycznie) + sygnalizacją diodą nats w podszybiu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość qra666 Opublikowano 17 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 No właśnie potrzebuje info czy w N15 NATS nie odcina przypadkiem prądu na rozrusznik, bo po przekręceniu kluczyka szafa się zapala, a rozrusznik w ogóle nie kręci. Jeśli blokuje np pompę albo wtryski to przyczyny muszę szukać gdzie indziej :/ Dodam jeszcze, że wczoraj wjechał nowy rozrusznik ( podejrzewałem najpierw szczotki w rozruszniku, ale po wymianie jest to samo ). Następna opcja, która mi przychodzi na myśl, to osłabienie styku masy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fizolow Opublikowano 21 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2011 No właśnie potrzebuje info czy w N15 NATS nie odcina przypadkiem prądu na rozrusznik, bo po przekręceniu kluczyka szafa się zapala, a rozrusznik w ogóle nie kręci. Jeśli blokuje np pompę albo wtryski to przyczyny muszę szukać gdzie indziej :/ Dodam jeszcze, że wczoraj wjechał nowy rozrusznik ( podejrzewałem najpierw szczotki w rozruszniku, ale po wymianie jest to samo ). Następna opcja, która mi przychodzi na myśl, to osłabienie styku masy. kolego z tego co wiem nats nie odcina pradu na rozrusznik(ale moge sie mylic) u mnie w terano kreci.wiec sprawdz kostke stacyjki,mianowicie czy po przekreceniu stacyjki na rozruch na cienkim przewodzie do rozrusznika pojawia sie prad,to znaczy podlacz do niego probowke,jesli zaswieci,ok jasli nie sprawdz jeszcze raz polaczenie kabli,na stycznik powinny isc 2 kable z aku,i alternatora,ewentualnie sprobuj na krutko,odlacz cienki kabel z rozrusznika,i kluczem zewrzyj ze sroba pod ktora masz podlaczone kable plusowe ,stycznik powinien zlapac,a rozrusznik krecic, upewnij sie przed tym ze auto jest na luzie,lub jesli automat to w pozycji parking pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.