Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Silniki w Juke


ProceSS
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszyskich Juko maniakow ...

 

czytalem posty na temat Juka na forum i musze powiedziec ze ja kupuje swojego tylko dla mnie ... bedzie moj i tylko moj, zonie nie dam go prowadzic za nic na swiecie :dribble:

 

pozdrowionka

ProceSS

 

Witam, wszystkich użytkowników Nissana Juke. Zobaczymy jak ten samochód spisuje się na drodze.

Może ktoś jeździ wersją z silnikiem 1.5 dCi ?

Zamówiłem taki samochód dla żonki, odbiór w marcu Czerowna Acenta + Sport Pack + Dynamic Pack

 

Witam

 

Mialem przyjemnosc jazdy DiG-T CVT 4/4 i dCi manual 2/4

sam wybralem DiG-T 2/4 manual ale musze szczerze powiedziec ze po jezdzie TURBO spodziewalem sie bardzo powolnego diesla i rozczarowalem sie ... nie jest taki zly.

 

musisz pamietac ze to silnik Renault - dosyc "stary" i na moj gust za maly ( szkoda ze nie ma 2.0dCi ), co do ekonomii to slyszalem ze nie jest az taka dobra ...

 

nie polecam nikomu DiG-T CVT 4/4 - jest za drogi, ma bardzo duzy apetyt na paliwo, mniejsze przyspieszenie (do 2/4 DiG-T)

no i to nie jest samochod terenowy ... a z 4/4 w przyszlosci bedzie wiecej problemow + samochod jest robiony w Japoni

 

to tyle z mojej strony

 

ProceSS <_<

  • Upvote 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musisz pamietac ze to silnik Renault - dosyc "stary" i na moj gust za maly ( szkoda ze nie ma 2.0dCi ), co do ekonomii to slyszalem ze nie jest az taka dobra ...

 

ProceSS <_<

 

Dzięki za info, może stary nie znaczy gorszy - sprawdzona jednostka.

Zobacz:

http://www.autocentrum.pl/spalanie/nissan

spalania Juke z silnikiem 1.5 dCi jeszcze nie ma ale jest Qashqai z silnikiem 1.5 dCi o mocy 106KM, czy spalanie w okolicach 6/100km to dużo ? Przypominam że to większa i cięższa fura od Juke.

Te silniczki chyba są wkładane do wszystkich modeli nissana, mają tylko inne moce.

Czytałem na forum renault sporo pozytywnych opinii na temat właśnie silniczka 1.5 dCi

Edytowane przez xxyy777e
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za info, może stary nie znaczy gorszy - sprawdzona jednostka.

Zobacz:

http://www.autocentrum.pl/spalanie/nissan

spalania Juke z silnikiem 1.5 dCi jeszcze nie ma ale jest Qashqai z silnikiem 1.5 dCi o mocy 106KM, czy spalanie w okolicach 6/100km to dużo ? Przypominam że to większa i cięższa fura od Juke.

Te silniczki chyba są wkładane do wszystkich modeli nissana, mają tylko inne moce.

Czytałem na forum renault sporo pozytywnych opinii na temat właśnie silniczka 1.5 dCi

 

wszystko zalezy od tego na czym TObie zalezy ale z tego co ja wiem to ludzie raczej narzekaja na dCI w Juku i mowa to o paru osobach forum UK.

 

Jak pisalem wczesniej silnik nie jest zly jezeli chodzi o kulture pracy czy nawet przyspieszenie ... ja poprostu wybralem TURBO :shifty:

ale ty mozesz wybrac CDI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za info. Podejrzewam, że pewnie te spalanie to wina filtra DPF. Wszystkie testy publikowane przez producentów podają spalanie ale bez uwzględnienia wypalania sadzy z filtra DPF. Jeśli nie sprzedam fury i skończy się gwarancja to pierwsze co wywalę.

Będzie dla mnie OK jeśli spalanie w mieście będzie 6-7/100km ON

 

Tak jestem ciekaw co z dodatków które oferuje nissan kupiliście do Waszych Juke'ow ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

nie polecam nikomu DiG-T CVT 4/4 - jest za drogi, ma bardzo duzy apetyt na paliwo, mniejsze przyspieszenie (do 2/4 DiG-T)

no i to nie jest samochod terenowy ... a z 4/4 w przyszlosci bedzie wiecej problemow + samochod jest robiony w Japoni

 

to tyle z mojej strony

 

ProceSS <_<

 

O rany ale bełkot !

Za drogi to on jest może dla Ciebie...

Pali tylko o litr więcej niż w manualu

Przyspieszenie w porównaniu do manualu to tylko 0,4 s - czyli różnica niezauważalna

Nie jest to auto terenowe - to oczywiste !

4x4 to nie problem, a zaleta

produkcja w Japonii to zaleta a nie wada

Juke to fajny samochód w każdej wersji - nie staraj się udowodnić za wszelką cenę, że Twój wybór - 1,6 turbo - jest najlepszy. Każdemu według jego zasług. Amen.

 

 

 

Meżczyzna w JUKE ,hmm....Raczej mi nie pasuje .

 

Kobieta za kierownicą samochodu - hmmm... raczej mi nie pasuje. :P

Edytowane przez AM_06
  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej " AM_06 " - misiu nie ma jak zaczac od sprzeczki no nie ...

ja nikomu nie chce udowodnic ktory model jest lepszy tylko odpowiadam na zadane pytanie ... jak ci sie nie podoba moja opinia to juz twoj problem :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze raz powtarzam ze ja nie chce nikogo przekonac do mojego wyboru tym bardziej ze mowa byla o silniku dCi a o turbo tylko wspomnialem ...

 

Testowalem trzy modele Juka, bo sam nie wiedzialem ktory wybrac :dribble:

 

zgadzam sie z toba co do 4x4 w terenie czy na sniegu ale musisz pamietac ze dane techniczne ze stron czy ulotek nie pokrywaja sie w zyciu i wciaz bede opieral sie przy swoim jezeli chodzi o koszta utrzymania, zakupu czy tez servisu - 4x4 bedzie znacznie drozszy od 4x2

 

natomiast jezeli ktos ma na tyle pieniedzy ze 10000pln czy tez moze wiecej nie robi mu roznicy a chce sie scigac, proponuje kupic 370Z lub GTR :devil:

 

wybor jest ...

 

Peace

ProceSS

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za info, może stary nie znaczy gorszy - sprawdzona jednostka.

Zobacz:

http://www.autocentr...spalanie/nissan

spalania Juke z silnikiem 1.5 dCi jeszcze nie ma ale jest Qashqai z silnikiem 1.5 dCi o mocy 106KM, czy spalanie w okolicach 6/100km to dużo ? Przypominam że to większa i cięższa fura od Juke.

Te silniczki chyba są wkładane do wszystkich modeli nissana, mają tylko inne moce.

Czytałem na forum renault sporo pozytywnych opinii na temat właśnie silniczka 1.5 dCi

Ja mam ten dCi w tiidzie (co prawda bez FAP)Auto dość duże i ciężkie i sprawdza się znakomicie(w trasie bez problemu 4-4.5l/100km w mieście 5.6-6.2l/100km)wielki jak na tą pojemność moment obrotowy(240Ntm.)robi swoje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej " AM_06 " - misiu nie ma jak zaczac od sprzeczki no nie ...

ja nikomu nie chce udowodnic ktory model jest lepszy tylko odpowiadam na zadane pytanie ... jak ci sie nie podoba moja opinia to juz twoj problem :P

 

hej "ProceSS" - misiu, nie ma jak uprzejma i merytoryczna polemika no nie ...

Cena jest rzeczą względną - jeden z uczestników forum oczekiwał w wyposażeniu juke m.in. xenonów co niewątpliwie podniosłoby jeszcze jego cenę. A więc nie jest za drogi - są klienci gotowi zapłacić więcej za lepsze wyposażenie.

Jest na forum interesująca wymiana poglądów nt. napędu 4x4 w qashqaiu - gorąco polecam. Użytkownicy takiego napędu bardzo go sobie chwalą. Koszty serwisu nie troskają ich jakoś nadmiernie - pewnie to kwestia wyboru bezpieczeństwa i pewności na drodze w każdych warunkach. Cena po raz kolejny jawi się tu jako kryterium względne. Po prostu jak ktoś może wydać więcej to wydaje i nie dorabia jak ty ideologii, że nie warto i że nie poleca bo za drogo. W tym przypadku punkt widzenia zależy od głębokości portfela. :o

Poglądy, że towar wyprodukowany w Japonii jest tandetny obowiązywały w Europie jeszcze w połowie XX wieku. Dziś produkt "made in Japan" to synonim jakości i nowoczesnej technologii. Po własnych pozytywnych doświadczeniach m.in. z almerą produkowaną w Japonii nie przewiduję problemów z juke z japońskiej fabryki. Jestem raczej przekonany że będzie solidniej wykonany niż wersje z fabryki w Anglii choć np. "brytyjski" qashqai bryluje w różnych testach jakości (chyba m.in. niemieckiego ADAC).

Twoja opinia to twoja prywatna sprawa ale pewnie także suv'ów BMW, mercedesa czy infiniti byś nie polecił, bo to za drogie :dribble: , z napędem 4x4 :lol: a z takim to tylko kłopoty :D itd. A mini countryman 4x4 to dopiero fanaberia... :dribble: za blisko 130k a takie to malutkie ...

Nissan podał juke z trzema silnikami do wyboru. Na 100% największym wzięciem będzie się cieszył 1,6 117 KM bo i osiągi bardzo przyzwoite i cena najprzystępniejsza. Wersja 1,6 turbo 4x4 jest typowym produktem niszowym dla tych, którzy akceptują cenę, wyposażenie i parametry. Ja polecam - moim zdaniem to optymalny wybór dla juke.

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po pierwsze to "kolega" AM_06 jak dla mnie nie rozumie do konca co czyta ... mowa a 4x4 z japoni byla a propo kosztow a nie jakosci wykonania

 

po drugie jezeli chodzi o bezpieczenstwo w samochodzie to tylko twoje umiejetnosci moga ci pomoc a nie naped <_<

 

po trzecie jak juz wczesniej pisalem nie bede nikogo przekonywal do tego ktory model powinien wybrac, kazdemu wedlog potrzeb wybor jest ...

 

a co do ceny Juka to w Polsce jest ona o wiele za wysoka tym bardziej ze jest on dostepny w gorszym wyposazeniu standardowym :angry:

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam prosbe abyscie rozmawiali o samochodach silnikach i wszystkich co z tym zwiazane ale bez osobistych wycieczek - bardzo prosze - od teraz kazdy post nie na temat do kosza ok?

 

pozdrawiam

  • Upvote 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakość wykonania i użyte do tego materiały zawsze przekładają się na koszty "kolego" ProceSS . Cena jest ich pochodną i o tym czy jest za wysoka decyduje podaż i popyt. I jeszcze produkcja w Japonii dla Europy to dodatkowe koszty transportu i chyba też cło jest wyższe niż na samochody z UE. Na nowego juka 4x4 trzeba czekać dosyć długo (Z powodu ograniczeń produkcyjnych wersje z silnikiem 1.6 CVT i z napędem 4x4 mogą być dostarczane z wydłużonym okresem oczekiwania) a to znaczy że jest popyt i są klienci. Porównałem wyposażenie z rynku angielskiego - tam są już w cenie tekny obie opcje dostępne w Polsce za dopłatą ale samochód kosztuje 20435 L - porównywalne z ceną u nas. A co jest dla kogo opłacalne to decyduje ten co kupuje :dribble: .

Jaką cenę byś uznał za właściwą dla juke tekna 4x4 w Polsce bo ponad 80k za wersję 1,6 tekna dig-t zapłaciłeś a typowej dla nissana np. qashqai dopłaty 12k (6k za cvt i 6k za 4x4) nie akceptujesz... :o

 

 

Niestety jednak faktem jest, że Juke 1.6 CVT 4x4 jest samochodem bardzo drogim jak na swoje gabaryty. Właśnie sprawdziłem w cenniku na 2011 rok, że bez rabatów będzie to 95100,- z lakierem metalik. Jest to cena w której można mieć praktycznie każdego Qashqai'a, podstawową wersję X-trail'a albo dwa "superwypasione" Note'y. Już nawet nie mówię o innych markach... Skoda Superb w tej cenie też pewnie jest już osiągalna i wiele innych ciekawych samochodów.

 

No tak Strider ale ten silnik... którego nie ma w żadnym qashqaiu, x-trailu a o note to nawet nie piszę. Superb to jednak coś innego... :rolleyes2: Wadą juka jest jego bagażnik (!!!) ale rodzina 2 + 1 jeszcze się prawie :rolleyes: zmieści ... bo większa to już nie.

 

Juke jest drogi jak na swoją wielkość, ale cóż, za nowości się płaci. Po co nabijać się z kolegi ProceSS'a? Za to, że uważa wybór najmocniejszej wersji Juka za nieopłacalną? Przecież mówi prawdę... W tej cenie można znaleźć wiele finansowo ciekawszych samochodów nawet w gamie Nissan'a.

 

Ciekawszych - raczej się z tym nie zgodzę...

I nie nabijam się z kolegi ProceSS'a. Po prostu nie podoba mi się sposób prezentowania przez niego poglądów. Jak można nie polecać czegoś bo subiektywnie za drogie? (Nie nabijam się z ProceSS'A i uważam naszą wymianę poglądów za normalny dialog choć rzeczywiście odpowiadam pięknym za nadobne pisząc tak samo jak on per "kolega".)

Ja tam bym polecił np. murano choć DLA MNIE za drogie, oj za drogie... :(

Edytowane przez AM_06
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O rany ale bełkot !

Za drogi to on jest może dla Ciebie...

Pali tylko o litr więcej niż w manualu

Przyspieszenie w porównaniu do manualu to tylko 0,4 s - czyli różnica niezauważalna

Nie jest to auto terenowe - to oczywiste !

4x4 to nie problem, a zaleta

produkcja w Japonii to zaleta a nie wada

Juke to fajny samochód w każdej wersji - nie staraj się udowodnić za wszelką cenę, że Twój wybór - 1,6 turbo - jest najlepszy. Każdemu według jego zasług. Amen.

 

 

 

Kobieta za kierownicą samochodu - hmmm... raczej mi nie pasuje. :P

pienknym za nadobne ... to mi sie podoba, cz to nie twoj pierwszy post ? :whistle:

 

ja z mojej strony skonczylem poniewaz temat dotyczy wyboru silnika - to tak dla przypomnienia.

 

jezeli chcesz porozmawiac o kosztach samochodu mozemy do tego wrocic po trzech latach kiedy sie skonczy gwarancja i prosze nie pisz ze jestes tak bogaty ze wymieniasz samochody co trzy lata ... <_<

 

i osobiscie uwazam ze 4x4 CVT to niepotrzebnie wydane pieniadze adekwatnie do tanszego 4x2

 

dlaczego ?

4x4 ---------------------------------------------------------------------------- 4x2

CVT to stary model skrzyni ---------------------------------------6 biegowa manualna - nowsza i wieksza frajda z jazdy

 

ten sam silnik lecz 4x4 jest ciezsze od 4x2 i to czuc podczas jazdy

 

wieksze spalanie paliwa w 4x4, mniejsze przyspieszenie (nie pisze o danych technicznych ale o rzeczywistosci)

 

cena 10 000 pln wiecej od 4x2

 

plusy 4x4 - jazda na "lenia" oraz troche lepsza trakcja w ziemie ...

 

to tyle z mojej strony :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok, wiecie co dlamnie to nie ma sensu ta duskusja moze trwac w nieskonczonosc ...

mam na dzieje ze xxyy777e wybral juz model silnika dawno temu i prawdopodobnie nie jest to zaden 190KM :lol:

 

ja mam tylko propozycje aby powstal temat o spalaniu naszych Jukow i chodzi mi tu nie o turbo ale wszystkie modele glownie po to aby reszta uzytkownikow mogla naprawde dowiedziec sie czegos o tym modelu :blink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam tylko propozycje aby powstal temat o spalaniu naszych Jukow i chodzi mi tu nie o turbo ale wszystkie modele glownie po to aby reszta uzytkownikow mogla naprawde dowiedziec sie czegos o tym modelu :blink:

 

zakladaj temat - o tym ;) niech forum Juke ożyje ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bierzemy 1.5 dCi spalaniem się nie martwię. Jestem ciekaw jak będzie się spisywał filtr DPF.

Furę odbieramy na początku marca.

 

Szukam w internecie i nigdzie nie mogę namierzyć interfejsu do podłączenia komputera do auta tak aby skasować jakieś błędy coś podejrzeć z ustawień czy programowo wypalić filtr DPF (Tak można np. zrobić w Oplu). Wszytko co znalazłem to do starych nissanów początek lat 2000. Może interfejs z renault będzie pasował w końcu silnik 1.5 dCi to renault ?

Gdyby ktoś cokolwiek wiedział proszę o info

Edytowane przez xxyy777e
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bierzemy 1.5 dCi spalaniem się nie martwię. Jestem ciekaw jak będzie się spisywał filtr DPF.

Furę odbieramy na początku marca.

 

Szukam w internecie i nigdzie nie mogę namierzyć interfejsu do podłączenia komputera do auta tak aby skasować jakieś błędy coś podejrzeć z ustawień czy programowo wypalić filtr DPF (Tak można np. zrobić w Oplu). Wszytko co znalazłem to do starych nissanów początek lat 2000. Może interfejs z renault będzie pasował w końcu silnik 1.5 dCi to renault ?

Gdyby ktoś cokolwiek wiedział proszę o info

 

daj znac jak sie spisuje - sam myslalem o tym silniku :shifty:

 

pytalem na UK forum i tez nic ... pewnie jeszcze jest zbyt nowy.

Nie wiem czy interface od Renault bedzie pasowal, bo moim zdaniem chodzi bardziej o komputer niz sam silnik ale pewien nie jestem :| jezeli masz mozliwosc podlaczenia z Renault to zawsze mozna zaryzykowac ... :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...