Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Zmiana koloru lamp tylnych


Gość bossmen
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Chcę zmienić kolor tylnych lamp poprzez folie do lamp dostępnych na allegro,ale nie mam z tym doświadczenia i potrzebuje opinii od kogoś kto to robił taką folią moje auto to N16 po lifcie i lampa jest dość mocno zaokrąglona i nie mam pewności czy to sie uda tak nakleić żeby wyszło bez nacinania czy coś w tym stylu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość Michal KJ

lakier w sprayu do lamp, można kupić np. w Norauto.

Najlepiej wymontować lampy do malowania. I lepiej położyć o jedna warstwę mniej niż za dużo.

 

na jaki kolor chcesz malowac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lakier w sprayu do lamp, można kupić np. w Norauto.

Najlepiej wymontować lampy do malowania. I lepiej położyć o jedna warstwę mniej niż za dużo.

 

na jaki kolor chcesz malowac?

dokładnie tam kupowałem i jest naprawde super

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość bossmen

Ja nie chce malować lamp tylko okleić folią,jakbym chciał pomalować to juz bym to zrobił,ale mi zależy na oklejeniu folią do lamp dostępną na allegro (w razie sprzedaży moge zdjąć folie) stąd pytanie o folie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość PIOTR WÓJTOWICZ

Taka folia transparentna jest dość rozciągliwa po podgrzaniu np. opalarką(trzeba tylko uważać żeby nie przepalić)

Wycinasz daną wielkość i nakładasz i podgrzewasz najlepiej w dwie osoby.

Jak nakleisz czerwoną to nie będzie dobrze bo kierunki zmienią odcień i nie będą świecić na pomarańczowo.

Najlepsza będzie czarna.

Możesz też nakleić bezbarwną i wtedy pomalować.

POZDRO

SCOOTER. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja chce folie czarną,lub dymioną,tylko lampa jest dość obła i boje sie że sie jakieś zakładki porobią na folii i będzie straszny efekt!