Gość konradmatyja Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 Po raz kolejny ręce opadły. Filtr zmieniony w grudniu, lany pełny bak i poza jednym epizodem przedwczoraj utrzymany pełny, paliwo z dobrej stacji i depresator Xeramic.... i d*pa. Po pracy zapalił bez łachy, przejechałem ok8km aż się zagrzał i dusząc się stanął. Tak jak zawsze- na niskich obrotach raczej chodził, pow 2tys gasł. Doturlałem się do hangaru (20kmh), po godzinnym ogrzaniu chodził bez zarzutu, dojechałem do Norauto i po raz kolejny wymieniłem filtr paliwa. W starym chyna nie było wody, wspomniał pan coś o jakiś kryształkach, ale nic na wielką skalę. Do Wawy do jechałem bez przygód. Dlaczeeego mu się tak robi??? I to już kolejny raz dopiero jak się nagrzeje??? Kondor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fizolow Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 Po raz kolejny ręce opadły. Filtr zmieniony w grudniu, lany pełny bak i poza jednym epizodem przedwczoraj utrzymany pełny, paliwo z dobrej stacji i depresator Xeramic.... i d*pa. Po pracy zapalił bez łachy, przejechałem ok8km aż się zagrzał i dusząc się stanął. Tak jak zawsze- na niskich obrotach raczej chodził, pow 2tys gasł. Doturlałem się do hangaru (20kmh), po godzinnym ogrzaniu chodził bez zarzutu, dojechałem do Norauto i po raz kolejny wymieniłem filtr paliwa. W starym chyna nie było wody, wspomniał pan coś o jakiś kryształkach, ale nic na wielką skalę. Do Wawy do jechałem bez przygód. Dlaczeeego mu się tak robi??? I to już kolejny raz dopiero jak się nagrzeje??? Kondor siemka,jesli szukasz konkretnej pomocy i konkretnej odpowiedzi,opisz wszystko co moze w tym pomoc,auto,rok,silnik,dokladne objawy,bo nawet nie wiemy o jakim aucie mowa;-( i mimo szczerych checi jak mamy pomoc jak nie wiemy o czym mowa? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryba382 Opublikowano 23 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2011 Podaj markę, model, rocznik i coś poradzimy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość konradmatyja Opublikowano 23 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2011 Oj Sorki. X-Trail T30 2,2di 114HP 2003. Problem pojawia się w każdy pierwszy mróz - ostatnio pojawił się w grudniu przy -16'C, również po przejechaniu ok 6km, wtedy wymieniłem filtr paliwa na knecht i było dobrze, aż do wczoraj. Wczoraj po nagrzaniu w hangarze (+8'C) do serwisu jechał normalnie - byćmoże nie było sensu zmieniać filtra ale nie chciałem ryzykować mając 130km do domu. Dzięki za zainteresowanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryba382 Opublikowano 23 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2011 Oj Sorki. X-Trail T30 2,2di 114HP 2003. Problem pojawia się w każdy pierwszy mróz - ostatnio pojawił się w grudniu przy -16'C, również po przejechaniu ok 6km, wtedy wymieniłem filtr paliwa na knecht i było dobrze, aż do wczoraj. Wczoraj po nagrzaniu w hangarze (+8'C) do serwisu jechał normalnie - byćmoże nie było sensu zmieniać filtra ale nie chciałem ryzykować mając 130km do domu. Dzięki za zainteresowanie Kolego wygląda na to że w paliwie wytrąca Ci się parafina. Natępuje blokada zimnego filtra paliwa. Zadzwoń jutro do mnie to podpowiem Ci co trzeba zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.