Gość nismos13 Opublikowano 25 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 Marka i Model NISSAN 200sx s13 90r Fabryczna Moc i Moment: 170Hp 270Nm Moc i Moment Po Mod : ???hp ???Nm Modyfikacje Zawieszenia: zawieszenia jakieś tam niskie i betonowe rozpórka tył/przód klatka brak Układ Napędowy skrzynia 5b została z CA18DET docisk ACT+tarcza 6łapek szpera 25% 4.36 potem spawanie/zacieśnianie na 100% Układ Hamulcowy: seria-jest będą alfa 155 4tero tłoczkowe Modyfikacje Wnętrza: fotel kubełkowy no name pasy 4 punktowe kierownica na wysokim osadzeniu akumulator przeniesiony do tyłu Modyfikacje Silnika: 1uz-fe + ECUmaster det3 pompa paliwa warblo dolot costom zakończony stożkiem wydech 2.5cal kwas na 2 tłumikach w toku montaż chłodnicy oleju na wiosnę zabieram się za dokończenie podstawy pod kompresor i zakup kompresor C15 V8 prawie heheeh wydech ten grubszy ten pordzewiały to stary od ca tylko wspomnienie dobre i te złe a tu siedzie w komorze trochę pukania w tunel a nawet bardzo trochę i jest z innej str tutaj prawie odpalony (trochę naczekałem się za forestem żeby polutował kabelki ) między czasie trochę zakupów: i po malowaniu zawieszenie alu tylko 2 sztuki i do tego dystanse 25mm efekt obcierająca opona o krawędź błotnika borbet r16 9cali przed po malowaniu efekt końcowy filmiki http://www.youtube.com/wa...player_embedded'>http://www.youtube.com/wa...player_embedded http://www.youtube.com/wa...player_embedded oczywiście swap od foresta ja tylko go włożyłem do siebie poskładałem i forest elektrykę zrobił na razie tyle wstawił bym więcej fotek ale niestety nie miałem fotografa :cry: na dnach chłodniczka oleju wjechała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tsuiso.pl Opublikowano 25 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 Jedna dobra rada Jeśli chcesz tym startować poza amatorsko, to... nadwozie do obspawania kompletnego i normalna klatka... bo nie wiem szczerze powiedziawszy do czego zapiąłeś pasy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nismos13 Opublikowano 25 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 co do klatki to prace w toku(klatka typu od kielicha do kielicha)a pasy to w seryjne miejsca po montowane lewa do pasa na dole prawa w miejcie montowania fotela do tunelu a z tyłu do tylnego mocowania pasów, autko służy do miejskiej jazdy i czasem tor Poznań Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tsuiso.pl Opublikowano 25 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2011 pasy wal środkowo... nie ma lepszego rozwiązania... dołączasz do tego seryjną rozpórkę do pasów 3.5" żeby się nie tarły i wszystko było zgodnie z FIA... i z logiką bezpieczeństwa. klatka kielich-kielich - co przez to rozumiesz... ile punktów mocowania? jakie zastrzały? jakie rury? jakie fi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nismos13 Opublikowano 1 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 klatka kielich-kielich to takie moje powiedzenie oznacza ze od tyłu do przednich kielichów sięga, klatka 6pkt co do rur itp to muszę spr jakie się daje wiem ze ciągnione przepisowo ale na to mnie nie stać dlatego muszę się dowiedzieć z czego innego można robić jak się dowiem to ojciec mi wyspawa bo w końcu jest spawaczem ale na dzień dzisiejszy poli wstawiam jeszcze tylko tył został i jak się zrobi cieplej ro biorę się za komorę silnika spawarka w dłoń i obspawuje zgrzewy dla wzmocnienia i potem w jakiś kolor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tsuiso.pl Opublikowano 1 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 To jest kwestia bezpieczeństwa. Nie można na klatce oszczędzać - zwłaszcza jak zaczynasz iść bokami i chcesz naprawdę iść. Ja swoje życie zawdzięczam temu, że klatkę miałem pancerną - i tak się ugięła - więc gdybym kombinował i szedł po kosztach to co najwyżej bym oglądał tor zza światów... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.