bep Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 Witam, Jak w temacie, coś się pochrzaniło w instalacji i co chwile się całkowicie wyłacza. Chodzi o to, uruchamiam silnik, wszytskie diodki na wskaźniku się zaświecają, a po jakiś 20 sek gasną (zero reakcji - jakby nie było zasilania w instalacji LPG), potem ujade kilka kilometrów, znów się włączy, tylko po to - żeby zaraz się wyłączyć Jestem umówiony dopiero na sobote na serwis, ale nie wiece co to może być? Jakiś brak styku gdzies? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 byc może albo coś grubiej w sterowniku,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 sprawdź połączenie (+) a najlepiej podpiąć sie fejsem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bep Opublikowano 4 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 sterownik zfiksował ( Udało mi sie wcześniej wbić na serwis. Pojechał na serwis gwarancyjny. Buu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 wykrakałem ...ups... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bep Opublikowano 19 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2011 Mały updpate: :/ Sterownik po wymianie. Jeździłem 1 dzien, i znów to samo :/ Z tym, że teraz objaw jest jeszcze taki, że instalacja się całkowicie zawiesza Tzn. Kontrolka zapala się po włączeniu silnika, ale zawiesza się w ten sposób, że cały czas sobie miga, nie reaguje potem nawet jak chciałbym manualnie przełączyć na benzyne, a dodatkowo po wyłączeniu silnika mryga jeszcze kilka godzin Sytuacja często powraca do normy gdy ... silnik nabierze temp roboczej (po około 30-40 min jazdy miejskiej instalacja nagle "ożywa" Byłem z tym w serwisie, ale zanim dojechałem to już wszytsko było wporządku Więc reasumując, instalacja robi jaja, jak auto postoi kilka godzin i nabierze temp otoczenia, jak pod maską zrobi się ze 100 stopni, wszytsko wraca do normy. Niewiem czy nie jest to jeszcze problem alternatora, zaraz zejde i zmierzę jakie ma ładowanie na zimnym (od jakiegoś czasu przy rozruchy zimnego silnika podsufitka i zegary delikatnie mrygają (( up/ Hmm.. zrobiłem pomiar napięcia w układzie, i wynik mnie trochę zaskoczył. Napięcie spoczynkowe akumulatora to 13.7 V a po uruchomieniu silnika wzrasta do 17 V... Nie zaobserwowałem u siebie przepalania żarówek ani nic z tych rzeczy Czy to może mieć wpływ na to że instalacja LPG szaleje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 19 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2011 no spalisz fure Ecu i gaz ,,,wywal altka do serwisu bo to owszem może jaja robić ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bep Opublikowano 19 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2011 No wiem właśnie. Mam nadzieje tylko, że będzie tam boshowski regulator napięcia, bo jak będzie hitachi to sobie w głowe strzele Albo wymienie całey altek na "używkę" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 19 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2011 wiem że kuzyn w 100 nx ie przerabiał już 2x i regulator 160 zeta ,,,, mi zalewa chyba altka i bidnie wygląda i harczy łożysko ,,,, zanim zdechnie na amen może zdążę mu zrobić remoncik na nowe łożyska .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bep Opublikowano 20 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2011 (edytowane) U mnie sytuacja wygląda w ten sposób, że jak już sciągają altka, to karze im pewnie zrobić szczotki i nowy pasek bo stary juz sparciały, a oni znajdą jeszcze zużyte łożyska i suma sumarum zapłace 350 zł .... EDIT..... Słuchajcie to nie to okazało się że miernik jest rypniety. Wymieniłem w nim baterie i jest ładne 12.6V spoczynkowego i 14.6 pracujący silnik. Już nie mam pojęcia o co chodzi z tą instalacją Dziś znów się w ogóle się nie włącza, czarny wskaźnik i d*pa Wydaję mi się, że jak ona czasami działa a czasami nie, to będzie problem gdzieś z połączeniem. Chyba go poproszę żeby mi całą wiązkę wymienił Edytowane 20 Marca 2011 przez bep Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 20 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2011 masz tu schemat podłączenia, może coś z + a sprawdź przy wtyczce do kompa, czy wszystko OK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bep Opublikowano 20 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2011 Wydaje mi się, że plus jest ok, sprawadzałem ja i serwisant. Jedyne, co wydaję mi się podejrzane, to może połączenie cewki lub obrotomierza (zwłaszcza, że ostatnio wymieniałem cewkę). Może by o to przyczyniło się do zwiechy instalacji, ale nie do jej całkowitego wyłączania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 21 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 jeśli by gubił sygnał obrotów to myślę że by się przełączył na pb ... sprawdz połączenia bo np s 200 ma kijowe połączenia w wtyczce potem to zrobili lepiej może główny + pada ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bep Opublikowano 21 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2011 Co znaczy "może główny + pada"? Pomierzyłem nawet każdy kabelek, i wszystkie "piszczały" ( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 22 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2011 a jak podpinałeś się pod lapka to nie było żadnych błędów?? powienien zapamiętać co i jak i dlaczego się rozłączył w sumie niedaleko są Tychy a wybieram się tam 29 i pewnie 30 znajdzie się chwila czasu na małe spotkanko, tylko trzaba by było się gdzieś ugadać, kiedyś z Efejem spotkaliśmy się w Mdonaldzie w Pszczynie Co znaczy "może główny + pada"? to znaczy, że może pod wpływem temperatury się rozłącza, sprawdź może przy bezpieczniku na + od wiązki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bep Opublikowano 22 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2011 Jak już, to pod wpływem temperatury raczej zaczyna działać :/ Za 15 minut jade z nim na serwis, gostek powiedział, że zmieni chyba całą wiązke, bo też nie ma pomysłu co to może być .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.