Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Problem z odpalaniem na cieplym - 2,2 diesel


szoferro

Recommended Posts

Witam,

 

mam problem z odpalaniem gdy silnik jest rozgrzany. Odpala tak co drugi raz bez problemow, a nieraz trzeba dosyc dlugo krecic. Wczesniej auto nie odpallao w ogole i wymianiany byl sterownik pompy jesli dobrze kojarze.

Na zimnym wszystko ok.

Auto z 2000 roku.

 

Jakies sugestie?

 

Pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

Witam. Sterownik w pompie przepala się zawsze w następstwie mechanicznego jej uszkodzenia lub zacierania się. Jego wymiana pomaga zazwyczaj doraźnie,prędzej czy później przepali się znowu(konkretnie taki tranzystorek) w środku. Problem z odpalaniem przy ciepłym silniku polega na tym ze pompa po rozgrzaniu rozszczelnia sie(głowica pompująca) i nie daje wystarczającego ciśnienia na wtryski. Silnik kręci ale nie chce zaskoczyć, jak wystygnie wszystko wraca do normy. Tyle wiem od speca od pomp, w moim przypadku zaciera się tłoczek przestawiacza kąta wtrysku.

Link to comment
Share on other sites

Witam. Sterownik w pompie przepala się zawsze w następstwie mechanicznego jej uszkodzenia lub zacierania się. Jego wymiana pomaga zazwyczaj doraźnie,prędzej czy później przepali się znowu(konkretnie taki tranzystorek) w środku. Problem z odpalaniem przy ciepłym silniku polega na tym ze pompa po rozgrzaniu rozszczelnia sie(głowica pompująca) i nie daje wystarczającego ciśnienia na wtryski. Silnik kręci ale nie chce zaskoczyć, jak wystygnie wszystko wraca do normy. Tyle wiem od speca od pomp, w moim przypadku zaciera się tłoczek przestawiacza kąta wtrysku.

kolega ma racje to jest częsta przyczyna nie palenia na ciepłym silniku :warning:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...