Gość Whitie Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 Witam Taki drobny problem od dziś. Zjeżdżałem z krawężnika dziś na skręconych maksymalnie w prawo kołach. Zastukało tak metalicznie. Pomyślałem, że jakiś przegub ale na równej drodze bez "wykrzyżu" wszystko jest ok. Dokładnie to samo dzieje się gdy cofam na skręconych na maksa kołach ale tylko w sytuacji gdy jedna strona auta jest wyżej....Dźwięk dochodzi dokładnie spod środka auta. Myślę, że coś nie halo z krzyżakiem tylnego wału choć wygląda dobrze. Co tam jeszcze może pod spodem walić tak "blacha o blachę" przy "wykrzyżu" ??? Pzdr Maciej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość energy259 Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 ograniczniki skrętu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Whitie Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 ograniczniki skrętu. tyle, że dochodzi z okolic redaktora ..... ale oczywiście sprawdzę jutro i ten trop. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość energy259 Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 nie sądzę w każdym terrano tak jest z tymi ogranicznikami, na początku można było się przestraszyć, tego dźwięku. było już pisane na ten temat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kraqsek Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 Witam. Posmaruj ogranicznik jakimś gęstym smarem (towotem) lub innym ustrojstwem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Whitie Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 Witam. Posmaruj ogranicznik jakimś gęstym smarem (towotem) lub innym ustrojstwem A ma ktoś fotkę jakąś, które miejsce muszę przesmarować ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr323f Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 Witam, Do smarowania tego typu rzeczy polecam smar grafitowy. Jest on odporny na działanie wody i znosi bardzo duże naciski powierzchniowe. To jest tylko rozwiązanie połowiczne. Najważniejsze aby nie przeciążać bezsensownie całego układu kierowniczego i zawieszenia. W tym celu wyrób sobie odruch, że jak dotrzesz już do oporu to po prostu lekko kierownicę cofnij. Parę centymetrów większy promień skrętu na pewno nikogo nie zbawi a zlikwidujesz wszelkie naprężenia na końcówkach kulistych, przekładni kierowniczej itp. Pozdrawiam, Piotr 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ara502 Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 Kolego miałem ten sam problem i to były ograniczniki skrętu metalowe. W salonie nissana po 9 zł możesz dokupić nowe plastikowe i problem z głowy. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtus Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 Ograniczniki słychac jako "zgrzytanie". "Stukanie blach" -> "stukanie" -> "stukot" -> sprzęgiełka jeśli automaty - może rozpinać przy cofaniu i zapinać do przodu, przeguby i cała reszta. Dla mnie to różne rzeczy . Ograniczniki są na wahaczach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Whitie Opublikowano 6 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 (edytowane) Zlokalizowałem wczoraj chyba te ograniczniki wieczorem ale wyglądają na zdrowe. Tymczasem dźwięk nie dochodzi z przodu auta ale z okolic środka.... Dzieje się to zarówno jak jadę do przodu jak i gdy cofam więc zapinanie/rozpinanie sprzęgiełek chyba nie... Przeguby...hmmmm znam dźwięk i nadal przeguby są z przodu.... No nic będę się dziś pod niego kładł Dzięki Tak wygląda moje zawieszenie.... który to ten ogranicznik? Rozumiem, że on sobie stuka, tudzież trze o ten zaznaczony element? Taka mała śrubka z grzybkiem? Edytowane 9 Marca 2011 przez terranosaur Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość energy259 Opublikowano 6 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 (edytowane) tak i jak widzisz jest on wygięty, więc jak mówisz ta śruba z grzybkiem przy maksymalnym skręcie styka się z tym ogranicznikiem przy jakiejś nierówności na drodze słychać metaliczny dźwięk. niektórzy przy ostrzejszym upalaniu w terenie pozbyli się tych ograniczników Edytowane 6 Marca 2011 przez energy259 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtus Opublikowano 6 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 Ogólnie to zawsze się je traci... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.